banner87

MHP'nin önemli ismi eski bakandan İnce'ye destek

MHP'nin önemli isimlerinden eski bakan Namık Kemal Zeybek, Halk TV'de Güne Başlarken programında cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'ye destek verdi.

MHP'nin önemli ismi eski bakandan İnce'ye destek

MHP'nin önemli isimlerinden eski bakan Namık Kemal Zeybek, Halk TV'de Güne Başlarken programında cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'ye destek verdi.

19 Haziran 2018 Salı 17:05

"Muharrem Bey bu güne kadar nerelerdeydin?" diye söze başlayan Zeybek, mesele sağ sol meselesi değil, bu seçim cumhuriyet ve demokrasi isteyenlerle tek adam ve totaliter rejim isteyenler arasında" ifadesini kullandı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 17:06
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceInceMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
atatürk 2018-06-19 20:45:33

MUHARREM GELİYOR İNCE İNCE

Avatar
YAV 2018-06-19 18:34:29

MUHARREM İNCE KAZANACAK .....................................

Misafir Avatar
BOP 2018-06-19 23:47:23 @YAV

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-19 19:49:05

SAYIN NAMIK KEMAL ZEYBEK BEY.EH ARTIK SİZİN GIBI ESKI BAKANLARINDA ELINI TAŞIN ALTINDA GÖRMEK İSTİYORUZ.
MADEMKI BU SEÇİM DEMOKRASİ VE DIKTATÖRLÜK ARASINDA GEÇECEK,VATAN MILLET ADINA HEP BERABER ELELE GELECEĞIMI
ZE YÖN VERELİM.

Avatar
Vatandaş 2018-06-19 22:22:09

MUHARREM İNCE KAZANACAK İNŞALLAH

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 23:45:12

akp elveda

Avatar
BOP 2018-06-19 23:46:43

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Avatar
Tayyipsever 2018-06-19 22:49:34

Reis (RTE) kazanır gerisi faso fiso

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-19 23:45:58 @Tayyipsever

sen perincek ci degilmiydin ??? ahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-20 00:36:28

incenin seçilme şansı yok yakında bambaları batlatır havuz medya,chp mecliste çogunlugu almak için bagırmalı,inceye desdek olursa halk ince şanslı görürü başkanlıkta inceye partide hdp e,iyi parti der bu oyuna gelmeyin,incenin sansı yok