Muharrem İnce: 30'u geçtiysek; 40'ı da, 50'yi de geçeriz

Muharrem İnce, teşekkür ziyaretlerinin ikincisini yaptığı Kırklareli'de Babaeski ilçesine bağlı 300 nüfuslu Karacaoğlan köyüne de gitti.

Muharrem İnce: 30'u geçtiysek; 40'ı da, 50'yi de geçeriz

Muharrem İnce, teşekkür ziyaretlerinin ikincisini yaptığı Kırklareli'de Babaeski ilçesine bağlı 300 nüfuslu Karacaoğlan köyüne de gitti.

05 Temmuz 2018 Perşembe 21:08
Muharrem İnce: 30'u geçtiysek; 40'ı da, 50'yi de geçeriz

Emekli gazeteci Rıdvan Günel'in 24 Haziran seçim gecesi kendine has seçim sonuçlarını yazdığı kağıdın fotoğrafını sosyal medyada gördüğünü ve mutlaka köye gelmek istediğini söyleyen İnce, köylüler tarafından karşılandı. Rıdvan Günel ile birlikte köy kahvesinde oturan İnce, Rıdvan Günel'in seçim gecesi yazdığı ve sonradan tablo haline getirilen notu okuyarak, "Ya bu köye çok güldüm, koptum ona ben ya. 'Babaeski Karacaoğlan köyü seçim sonucu Cumhurbaşkanlığı Muharrem abi 127, badem abi 28, Meral ablası 8, Doğu şeysi 3, Temel dede 2.' diyor. Bunu görünce koptum. 'Bu köye mutlaka gideceğim' dedim" diye konuştu. 

'QUANTUM, UZAY, BİLGİSAYAR, KEKE YENİLMEZ'

Köy kahvesinde ikram edilen pilavı yiyen, ayran içen İnce, burada yaptığı konuşmada şunları söyledi:

"Seçim bir savaştır demiyorum, seçim bir rekabettir. Ama hazırlığı lazım. Bu hazırlıkları ne şekilde yapacağız? 'Çalıyorlar şu ilde' diyorlar, çaldırmayacaksın. 'Çalıyorlar' diye şikayet olmaz, sen görevini yaparsan çalamazlar. Sandık başına 180 bin asker lazım değil mi? Hemen, şimdiden 180 bin sandık başına asker bulacağız, 1 milyon 250 bin genci bulacağız. O gençlere anlatacağız. İddia edeceğiz, ikna edeceğiz. Hiç oy alamadığımız yerlerden 2-3 katına çıkarmışız. Doğu'da, Güneydoğu'da dünyanın oyunu almışız. Almışız, başarıyoruz, 30'u geçtiysek, 40'ı da geçeriz, 50'yi de geçeriz. Ben bu inanç ve kararlılıktayım. Mücadele azmimden zerre yitirmedim, daha fazla azimliyim. Ben şunu bekliyordum, 'diğer muhalefet partileri biraz daha alacak ve ikinci tura kalacak, ikinci turda da seçimi alacağız' diyordum. Buna inanıyordum. Şimdi birinci turda alacağız. Moralinizi bozmayın çünkü ben 'Quantum' dedim o 'Kıraathane' dedi. Quantumun kıraathaneye yenilme şansı yoktur. Eninde sonunda quantum kazanacak. Bak kıraathanedeyiz ama bu telefonlar quantum sayesinde. Kekler işe yaramıyor burada. Bu kullandığınız telefonları 2020 yılında kullanamayacaksınız. Çünkü bunlar silikon yazılım, quantum geliyor. Adam uzaydan maden toplamayı konuşuyor, biz bedava keki konuşuyoruz. Quantum, uzay, bilgisayar, keke yenilmez. Sonunda hep o kazanır, gelecek kazanır, bilim kazanır. Bu teknoloji olmadan fakir olursun. Ekersin 50 dönüm buğday, gidersin gavurun telefonuna ödersin parayı, bir kamyonla telefon alırsın. Ona çalışırsın."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatansever 2018-07-05 22:04:34

Sayın İnce'ye bir soru: Bugüne kadar Kılıçdaroğlu başkanlığındaki CHP'nin aldığı tüm yenilgilerde ve Ekmeleddin faciasında sen de yönetimdeydin. Yaşattığınız tüm hayal kırıklığı ve yenilgilerden sonra neden yönetimden istifa etmeyip aksine istifade etmeye devam ettin?

Avatar
aydın 2018-07-05 21:14:45

böyle ahlaksız ,tacizcinin,küfürbazın peşinde gidenler ,her halde uygun onlara

Misafir Avatar
eeeyt maharem 2018-07-06 08:40:28 @aydın

tacizle mi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
paü tde bölümünün ibineleri 2018-07-05 22:46:18 @aydın

pamukkale üniversitesi türk dili ve edebiyatı bölümünden ceyhun vedat uyğur, turgut tok, özgür kasım aydemir, mehmet surur çelepi, mustafa arslan, yunus balcı hepsi ibine ya acaba trencilik oynuyor mudurlar https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göt yalayıcı özgür kasım aydemir 2018-07-05 21:41:46 @aydın

sırf bi yerlere gelebilmek için sik emip taşakları da dudaklarıyla vakumlayabilecek aşağılıkta bir insan. öğrencilere karşı davranışı ise iğrenç... özgöt kasık gaydemir https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (2)
Avatar
Emine 2018-07-05 21:38:24

Ac tavuk kendisini Bugday anbarinda sanirmis..BU senin cikabiecegin FN yüksek noktaydi..Binden sonra tepe takla asagiya dogru delige ..Çünkü sen halki sattin, oylara sahip cikmadin, Sipido gonzales hiziyla kactin..Tavsan TAVSAN ..Ermeni muhalefetin gösterdigi cesarete kurban ol...

Misafir Avatar
emine chp toplama merkezi :-)) 2018-07-06 09:13:22 @Emine

emine siyaseti bende bıraktım benim chp yi senin eline verdim. ister iktidar yap ister elinde tut ister patlat.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın . 2018-07-05 22:07:20

aydın TRAVESTİSİ AHLÂKSIZ OLAN VARSA SENSİN ,SEN ,TRAVESTŞ GÖT VEREN AYDIN SEN UĞUŞTURUCU İÇİN GÖTÜNÜ SİKTİRİYORSUN BUNA NEDEMELİ AKPTİNİN OĞLANCI SAPIK BAKANLARINA ,TECAVÜZCÜ SAPIK İMAMLARINA ,HOCALARINA MECLİSTEDİKİ OĞLANCI VEKİLLERE GÜNLÜK KİRALIK APARTUMANLARDA SAPIK TECAVÜZCÜ ENSER VAKIFI ÇALIŞANLARINA TECAVĞZCÜ SAOIK İMAMLARA CAMİ HELÂLARINDA İMAMIN ODASINDA MEZARLIKLARDA ,PARKLARDA AKPTİNİN ÇAYCILARINA KADAR UĞUŞTURUCU KOKEYİN MORFİN .EROYİN İÇİN GÖTÜNÜ SİKTİRİYOR SAPIK İMAMLARIN SİKİNİ EMİYORSUN .SADECE ZEVK İÇİN VE UĞUŞTURUCU PARASI İÇĞN GÖTÜNÜ VERMEDİĞİN KALMADI AYDIN LEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI OKULUN MÜDÜRÜNÜN KARISI TRAVESTİ AYDIN ŞEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI MÜDÜRÜN ODASINA KAÇ DEFA KENDİNE SONTAJ YAPTIRDIN MÜDÜRE VELİLERE BİLE GÖTÜNÜ SİKTİRMİŞ İBNE GÖTVEREN AYDIN ŞEN .OROSPUNUN PİÇİ BABASI BELİ OLMAYAN .

Avatar
aydın . 2018-07-05 22:08:38

aydın TRAVESTİSİ AHLÂKSIZ OLAN VARSA SENSİN ,SEN ,TRAVESTŞ GÖT VEREN AYDIN SEN UĞUŞTURUCU İÇİN GÖTÜNÜ SİKTİRİYORSUN BUNA NEDEMELİ AKPTİNİN OĞLANCI SAPIK BAKANLARINA ,TECAVÜZCÜ SAPIK İMAMLARINA ,HOCALARINA MECLİSTEDİKİ OĞLANCI VEKİLLERE GÜNLÜK KİRALIK APARTUMANLARDA SAPIK TECAVÜZCÜ ENSER VAKIFI ÇALIŞANLARINA TECAVĞZCÜ SAOIK İMAMLARA CAMİ HELÂLARINDA İMAMIN ODASINDA MEZARLIKLARDA ,PARKLARDA AKPTİNİN ÇAYCILARINA KADAR UĞUŞTURUCU KOKEYİN MORFİN .EROYİN İÇİN GÖTÜNÜ SİKTİRİYOR SAPIK İMAMLARIN SİKİNİ EMİYORSUN .SADECE ZEVK İÇİN VE UĞUŞTURUCU PARASI İÇĞN GÖTÜNÜ VERMEDİĞİN KALMADI AYDIN LEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI OKULUN MÜDÜRÜNÜN KARISI TRAVESTİ AYDIN ŞEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI MÜDÜRÜN ODASINA KAÇ DEFA KENDİNE SONTAJ YAPTIRDIN MÜDÜRE VELİLERE BİLE GÖTÜNÜ SİKTİRMİŞ İBNE GÖTVEREN AYDIN ŞEN .OROSPUNUN PİÇİ BABASI BELİ OLMAYAN .

Avatar
Taka61 2018-07-05 22:14:08

100 dolar karşılığı 130tl idi şimdi teraziye 100 dolar koysan470tl koymak lazım demekki bizim paranın maşanlahı var kilo almış

Avatar