Flaş Haber
Kapat

Muharrem İnce'den yeni mesaj

Muharrem İnce'den videolu mesaj: Bu böyle yarım kalmayacak

Muharrem İnce'den yeni mesaj

Muharrem İnce'den videolu mesaj: Bu böyle yarım kalmayacak

25 Haziran 2018 Pazartesi 22:44
Muharrem İnce'den yeni mesaj

CHP'nin cumhurbaşkanı Muharrem İnce, Twitter hesabından bir video yayınladı. 'Elbet Bir Gün Buluşacağız' şarkısı eşliğinde seçim çalışmalarından görüntülerin yer aldığı videoya İnce, "Bu böyle yarım kalmayacak" notunu düştü.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceSeçim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tuna 2018-06-25 23:25:39

umut oldun bu millete cokdan bu fidan suyunu alacak gelecekde meyvasini vercektir .türk milletine senin gibi mütavazi gözü tok dürst imanli bir cumhurbaskani yakisir .

Avatar
Hasan Demir 2018-06-25 23:04:19

Doğru olanı da bu galiba...

Misafir Avatar
hakkımızı arayınız MİLLET İTTİFAKI. !!! 2018-06-26 11:30:50 @Hasan Demir

mhp.çuvallardaki ve sokaklardaki sahte basılan oy,lardan kazandı..normalde %3 alamazdı..akp.de payına düşen ve demet demet sandıklara atılan silah zoru ile kazandı..kişi silahını çekip..sandık görevlilerine mermi sıkıyor ve sandıkları sokak oyları ile dolduruyor..
Marmaris,teki yazlık ahır saraydan belliki akp.hile yapacaktı.
işte gerçekler.
bu seçim 15 gün itiraz müddeti ile itiraz edilmeli..yenilenmeli.
Irak,ta dahi hileli seçim yenilendi.
başka devletlerde hileli seçim yenilend.
kontrollu..olarak seçim yapılsın akp..%29,ü mhp..%3, kesinlikle aşamaz.
hakkımızı oy çalanlara Allah huzurunda asla helal etmiyoruz.
Millet ittifakı uyan ya..itiraz et..yoksa bir daha hiç birinize oy vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:45:54 @Hasan Demir

muarrem ben şarkı dinlemek istemiyorum şarkı söylemek istiyorum şarkııı günaydın bunu diyen sendin biz satılık inek olduk

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaslar 2018-06-25 23:22:26

Dava açın Akşener le bitlikte....

Misafir Avatar
aileler.. 2018-06-26 11:33:08 @Vatandaslar

chp.ye asla 100,lerce oyumuzdan 1 tanesini artık vermeyiz..gerçekten MİLLETİ SATTI..iyi parti ve chp..
%3 alan mhp.nasıl yükseldi..çalıntı ile hile ile..haram olsun haklarımız akp.ye ve mhp.ye ...dava açmazsa chp.ye ve iyi partiye...haram olsun.haramm..olsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erol 2018-06-26 01:02:53 @Vatandaslar

muarrem TRT yi satacaktı oysa bizi sattı bizi kandırdı

Beğenmedim! (1)
Avatar
D 2018-06-25 23:33:47

Artık kimseye güvenim kalmadı . Oyumu bile kullanmayacağım 24 hazırlan kaybeden deyil bir şeyin kurbanı olduk . Fakat ne bir şey oldu ve iki kişi bunu biliyor bu bilmezlik ortada varken oyda yok güvende yok .

Avatar
elbet 2018-06-25 23:23:06

elbet birgün bu milletle sevdan bulusacak . sayin ince türkiye ye yakisir milletimizde anlayacak senin türkiyeye olan sevdani gelecek yillarda bu sevda mutlaka bulusacaktir .

Avatar
aydın 2018-06-26 00:54:32

chp ye kufurbaz,kaba insan yakışmaz

Misafir Avatar
erkan 2018-06-26 00:59:19 @aydın

aydın aynı şekilde akp yede yakışmaz önce kendine partine bak

Beğenmedim! (0)
Avatar
ayaktakimi 2018-06-26 02:02:03

Bu ayaktakimi 16 sene gitmedi 16 sene daha kalır kötüler çok yasar öbür dünyada ızdırabı büyük olur.Allah a şirk koşmayı biran önce bırakmalı ve akp lilerde Tayyibe değil Allah a tapmalı ikisini birbirinden ayıramyacak haldeler çünkü

Avatar