Netanyahu'dan Erdoğan için küstah sözler

ABD'nin Kudüs Büyükelçiliği'ne karşı Gazze sınırında protesto düzenleyen Filistinlilerden 60'ını öldürüp 2.770'ini yaralayan İsrail'i 'soykırım' ve devlet terörüyle' suçlayan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a İsrail'den skandal yanıt geldi.

Netanyahu'dan Erdoğan için küstah sözler

ABD'nin Kudüs Büyükelçiliği'ne karşı Gazze sınırında protesto düzenleyen Filistinlilerden 60'ını öldürüp 2.770'ini yaralayan İsrail'i 'soykırım' ve devlet terörüyle' suçlayan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a İsrail'den skandal yanıt geldi.

15 Mayıs 2018 Salı 15:50
Netanyahu'dan Erdoğan için küstah sözler

İsrail Başbakanı Benyamin Netanyahu, Twitter'dan şu mesajı paylaştı:

''Erdoğan Hamas'ın en büyük destekçilerinden biridir, dolayısıyla kendisi terör ve katliamdan şüphesiz çok iyi anlar. Kendisine tavsiyem, bize ahlak vaazı vermesin.''

'HAMAS İSRAİL'İ YOK ETMEYİ AMAÇLIYOR'

Bu sözleriyle Erdoğan'ın 2009'da Davos'ta dönemin İsrail Cumhurbaşkanı Şimon Peres'e yaptığı ''Siz öldürmeyi çok iyi bilirsiniz'' çıkışına da atıf yapan Netanyahu, dün katliamı şu sözlerle savunmuştu:

''Her ülkenin kendi sınırlarını koruma zorunluluğu vardır. Hamas terör örgütü İsrail'i yok etmek ve bu hedefine ulaşmak için binlerce kişiyi sınırdan yasadışı göndermek istediğini ilan ediyor. Biz de egemenliğimizi ve vatandaşlarımızı korumaya kararlı olup, eylemlerimizi sürdüreceğiz.''

EN AZ 9 ÇOCUK ÖLDÜ

Bugün Gazze'deki Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, İsrail saldırısında öldürülenlerin sayısının 60'a yükseldiği, yaralı sayısının 2.770'i geçtiği duyuruldu.​ Kurbanlardan 8'inin 16 yaşın altında çocuk olduğu, bir bebeğin de İsrail ordusunun kulandığı gazı soluyarak öldüğü belirtildi.

GERÇEK MERMİLERLE VURDULAR

Yaralılardan 225'inin çocuk ve 86'sının kadın olduğu aktarıldı. Yaralananların yarısından fazlası da İsrail ordusunun keskin nişancılarının kullandığı gerçek mermilerle vuruldu.

6 HAFTADA EN AZ 114 ÖLÜ

30 Mart'ta 6 hafta boyunca devam etmesi hedefiyle başlayan protestolarda İsrail tarafından öldürülen Filistinlilerin sayısı en az 114'e ulaştı. Tüm bu zaman boyunca sadece bir İsrail askeri yaralandı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
NetanyahuErdoğanABD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Unal 2018-05-15 15:59:20

ADAM EYYY ERDOGAN DEMIYOR ERDOGAN SEN VE DESTEKLEDIKLERIN TERORIST BENDE ONLARI OLDURMEYE DEVAM EDECEGIM DIYOR EYYY ETDOGAN HALA SANA VERDİKLERİ MADALYAYI IADE ETMEDIN DEGILMI SU YAHUDININ MADALYASINI COKMU SEVDIN YOKSA SEN VE YAHUDILER YALANDAN KARAGOZ HACIVATMI OYNUYORSUNUZ

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-16 00:00:25 @Unal

BU GÖZ BOYASINA BAKIN BÜYÜK iSRAiL iCiN CALISAN iKi KÜSTAH BiRBiRiNi SUCLUYOR DOSTLARINIZI KUTLAMAK LAZIM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP ISRAIL E KARSI 2018-05-15 21:20:49 @Unal

CARESIZCE SADECE MITING MI YAPACAK BUNA KARGALAR GULER

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey diyorki 2018-05-15 21:19:34 @Unal

"Enerji Bakanı'nın yaptığı anlaşmayı rafa kaldırın" Karamollaoğlu, Türkiye ile İsrail Enerji Bakanları’nın iki gün önce yaptıkları enerji işbirliği anlaşmasına da sert tepki göstererek, "Daha iki gün önce hükümetin enerjiden sorumlu bakanı İsrail ile olan münasebetleri geliştirecek bir anlaşmayı imzaladı mı imzalamadı mı? Onu söyleyin. Siz o anlaşmayı rafa kaldıracak mısınız? İsrail’in bugüne kadar önünü açan onlarca karar aldınız hanginizi sonlandıracaksınız. Çıkıp miting yapacaksınız, kargalar güler yav. Tekrar söylüyorum. İktidarlar miting yapmaz icraat yapar"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY AKP 2018-05-15 21:17:32 @Unal

israil e satilan fabrikalarin elektrigini kapat kuru kuru kinamayla olmuyor PROTESTO MITINGLERINLE TOPLANTILARLA OLMUYOR IKTIDAR PARTI ICRAAT YAPMALI Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız" https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-15 20:12:58 @Unal

Şolomo Sand: “İsrail milleti” bir masaldan ibarettir
http://www.ydh.com.tr/HD7312_solomo-sand--israil-milleti-bir-masaldan-ibarettir.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossman 2018-05-15 16:30:13

"Her ülkenin kendi sınırlarını koruma zorunluluğu vardır." Isgal edilen topraklarin sinirini isgalciler belirliyemez . oranin asil sahibi olan Filistinlilerin belirliyecegi sinir vardir. Defolun filistinden.

Avatar
Firat 2018-05-15 18:12:51

Meydanlarda afrinde besbin kurd öldurduk diye nara atan ve saksakçi pustlarini hiçkimse kaale almaz israil elli öldürdu siz besbin kim kidemli?

Avatar
hepsi boş 2018-05-15 16:43:04

iki ulke arasindaki ticarete bakatim ben gemicikler israilde yük tasiyor tsk butun ilri teknolojileri israile yaniletiyor ve israille ticaret hizla buyumekde .bu dutumda geriye bos laflardan baska bisey kalmiyor

Avatar
SIKILDIK gari TAMAM 2018-05-15 16:24:52

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN, CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
halk her zaman kandirilmaz 2018-05-15 18:46:23 @SIKILDIK gari TAMAM

Türk halkina yine algi operasyonu basladi. secimler icin oy oyunlari ve yerli isbirlikcileri

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hep kandırdılar bu halki 2018-05-15 17:15:15

Bir buçuk milyon Türkiye den petrol İsrail'e gizli gönderildiği iddia ediliyor bunun cevabı yok nedense

Avatar