banner87

New York Times: Erdoğan'ın erken seçim kararı ters tepebilir

ABD merkezli New York Times, (NYT) Türkiye'de 24 Haziran tarihinde yapılacak olan seçimlere dair bir değerlendirme yazısı yayımladı. Yazıda, 'erken seçim kararının ters tepebileceği' ileri sürüldü.

New York Times: Erdoğan'ın erken seçim kararı ters tepebilir

ABD merkezli New York Times, (NYT) Türkiye'de 24 Haziran tarihinde yapılacak olan seçimlere dair bir değerlendirme yazısı yayımladı. Yazıda, 'erken seçim kararının ters tepebileceği' ileri sürüldü.

11 Haziran 2018 Pazartesi 10:43
New York Times: Erdoğan'ın erken seçim kararı ters tepebilir

New York Times'ta yayınlanan Carlotta Gall imzalı yazıda, muhalefet tarafından 'az rastlanılan' bir ittifak kurulduğu söylenirken, bu durumun Erdoğan'ın yeniden seçilmesi için zorluk yarattığı belirtildi.

"İKTİDARININ SÜRÜP SÜRMEYECEĞİ BELLİ DEĞİL"

Yazıda Erdoğan'ın "hala Türkiye'deki en popüler siyasetçi" olduğu da söylenirken, seçimlerin Erdoğan'ın iktidarının sürüp sürmeyeceğini belirleyeceği ifade edildi.

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce için de değerlendirmenin yapıldığı yazıda İnce'nin "değişim için büyük arzu görüyorum" sözlerine değindi.

NYT, anket şirketlerinin ve analistlerin seçimlerin "çok yakın geçmesini beklediklerini", Erdoğan'ın seçimlerin ikinci tura kalmasından kaçınmaya çalıştığını aktardı.

"MUHALEFET İLK KEZ ORGANİZE"

Değerlendirme yazısında "muhalefetin ilk kez bütün oyları bağımsız olarak saymak için bir operasyon organize ettiği" belirtildi ve bunun oy hilelerini engelleyebileceği söylendi.

Yazıda ayrıca İnce'nin Erdoğan'a karşı "ciddi bir rakip olduğu" ve ikinci tura kalınması durumunda diğer muhalefet partilerinin de İnce'yi destekleyeceği ifade edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.06.2018 11:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-11 11:03:41

Çok iyi performans gösteriyor

Misafir Avatar
kartal 2018-06-11 19:16:33 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

bencede , terörize siyasete bu millet oy vermez. chp resmen sokakları kşıyor. ALLAH bunlara fırsat vermesin.amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen. 2018-06-11 19:15:36 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

chp barajj altında kalacak. sonra sizlanmayın . demeyin aaa anketler şöyleydi böyleydi. bu halk kendisinden olmayana vatana ihanet için çalışana sandık tokadı vurur. chp hdp iyi parti sandığa gömülecek. akp mhp tulum çıkarır inşAllah.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
24 HAZİRAN AKŞAMI ikisinden biri olacak 2018-06-11 12:50:03 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Ya Türkiyede halk şükür secdeleri eder Türkiye güvenli ellerde diyerek. ***yada muhalefet ve destekçileri avrupalılar,israil, sevinç gösterileri yapıp şampanyalar rakılar, biralar sel gibi akacak. kararını ver Türkiyem hangisini istiyosan OYUNU ona göre kullan.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
akp.ye oy yok.. 2018-06-11 12:26:38 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

zaten bedava kek milletin parası ile yapılıp satılacak..çayda aynı.kitaplarda aynı..
yani cahelet ordusu kahvehanelere dolacak.osmanlı kitaplarını okuyacaklar.
aklı başında olan hiç bir Allah kulu oraya gitmez.baliciler..berduşlar yığılıp yere düşeceklerin mekanı olacaktır..Fukaranında ahh,ını alacak kek yiyenler çay içenler..haram olsun diyorlar şimdiden.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BEDAVA KEK E HAYIR 2018-06-11 12:15:07 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

oyumuz CHPye

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-06-11 11:07:10

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/993513/Cumhurbaskani_Erdogan__
Ankara_mitinginde_6_tane_prompter_kullandi.html

Avatar
. 2018-06-11 11:08:05

Tayyip Erdoğan'ın Prompter'i
https://www.youtube.com/watch?v=3vtvNu1i7-k

Avatar
MUHARREM INCE BEY 2018-06-11 11:35:41

CAN DAN KONUSUYOR CAN DAN OYUMUZ MUHARREM BEY E

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-11 11:34:47

Muharrem İnce'nin yeni reklam filmi
https://www.youtube.com/watch?v=PTOGL4V0vz0

Avatar
Mehmetim 2018-06-11 12:08:11

HAYDII ABBAS VAKIT TAMAMM.

Avatar
Muharrem İnce Reklam filmi 2018-06-11 11:34:23

Muharrem İnce Reklam filmi [GARİPLER] bir saat sonra
https://www.youtube.com/watch?v=RxhOfpQesX4

Avatar
bakın aydın kimmiş 2018-06-11 12:05:42

Bakın AYDIN Kimmiş, birkaç saniye önce



İstanbul Tuzla Evliya Çelebi Ortaokul Müdür Yardımcısı Aydın Şen, önceki gün Kadıköy'de Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'nin mitingine katılanlara "p.ç" diyerek tehditler savurdu. CUMHURİYET

Misafir Avatar
derhal istifa etsin 2018-06-11 12:16:03 @bakın aydın kimmiş

hakaret icin de suc duyurusunda bulunulsun

Beğenmedim! (0)