O muhtardan silahlı poz...

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde, Arapçeşme Mahalle Muhtarı Remzi Kandaz, beline taktığı 3'ü kurusıkı 4 tabancayla poz verdiği fotoğrafını, 'Madem ölüm tek bir defa gelecek, o da niye vatan için olmasın' notuyla sosyal medya hesabından paylaştı.

O muhtardan silahlı poz...

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde, Arapçeşme Mahalle Muhtarı Remzi Kandaz, beline taktığı 3'ü kurusıkı 4 tabancayla poz verdiği fotoğrafını, 'Madem ölüm tek bir defa gelecek, o da niye vatan için olmasın' notuyla sosyal medya hesabından paylaştı.

13 Şubat 2018 Salı 13:40
O muhtardan silahlı poz...

Gebze Arapçeşme Mahallesi Muhtarı Kandaz, sosyal paylaşım sitesi Facebook'taki hesabından paylaştığı fotoğraflarla dikkat çekti. Kandaz, beline taktığı 4 tabanca ve sırtında taşıdığı tüfek ile çektirdiği fotoğrafları sosyal medya üzerinden paylaştı. Kandaz, bu fotoğraflarla 'Madem ölüm tek bir defa gelecek, o da niye vatan için olmasın. Hiç kimse bu vatanın sevdalılarını hafife almasın. Millet olarak gerektiğinde vatan için mücadele verip, şehit olmaktan gurur duyarız. Zevk alırız' notunu yayımladı.Muhtar Kandaz, 4 tabancadan 3'ünün kurusıkı olduğunu belirtirken, şehit haberlerini duydukça üzüldüğünü dile getirdi.

KIZ ÇOCUKLARIYLA İLGİLİ PAYLAŞIMLARI TEPKİ ÇEKMİŞTİ

Öte yandan Remzi Kandaz, 2,5 yıl önce sosyal medya hesabından maddeler halinde yaptığı paylaşımlarda, akşam ezanından sonra velisi olmadan parklarda dolaşan kız çocuklarını ve 18 yaşın altındaki çocukların ağzında sigara görmek istemediğini belirtirken, uyarılarını dikkate almayanları dövmekle tehdit etmesi nedeniyle tepki görmüştü. Kandaz, 'halk arasında korku ve panik yaratmak' yaratmak suçundan yargılandığı davadan da beraat etmişti.


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MUHTAR 2018-02-13 13:51:00

deyil HAYDUT

Misafir Avatar
Aman ha ! 2018-02-13 14:16:52 @MUHTAR

Bu herif ters bir adamin kizina dokunursa , o kizin babasi tabancalari bu herifin nazik yerine yerlestirir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-02-13 14:05:30 @MUHTAR

muhtar olarak durumu cok felaket, bunu secenleri durumunu tasvir etmek imkansiz. akp baskani 16 senede aptal bir halk yaratti. Hizmet icin secilen kacik , vahsi batidaki serifi oynuyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossman 2018-02-13 14:01:14

tipe bak sarf ettigi laflara bak! Bu salagi birisi ruh doktoruna götürsün ! Arac muayene zamani gelmis, gecmis.

Avatar
savcilar bu muhtar icin 2018-02-13 14:14:08

geregini yapmali

Avatar
naser 2018-02-13 15:04:08

AKP ile bu çirkef yaratıklar hortladı. bu silahları kim neden veriyor bu teröristlere?

Avatar
veli 2018-02-13 13:51:36

lafinan peynir gemisi yurumez bi bakarsin karsina kareteci bi kiz ckmis ve muhtari komya sokmus ya neden bu sidet konusmak varken hemen asarim keserim hayvanlar koklasa koklasa insanlar ise muhtar gibi degil yani

Misafir Avatar
inanin 2018-02-13 15:42:34 @veli

bu herif karanlikda disariya cikamiyordur. Bir tokat atsalar annesinin yanina aglamaya gider. O kadar korkak ki bir silah bile yetmiyor .

Beğenmedim! (0)
Avatar
kocaeli 2018-02-13 15:08:56

Vatan için can vermek senin gibi soytarılara değil aslanlara yiğitlere nasip olur çocuklara tehlikeler döverek değil gösterilerek anlatılır gerizekalı dangalak eşşek kadar adamsın serseri gibi poz vermişsin hadi cepheye deseler anında korkudan ölürsün dingil birilerine yağcılık yapmak için senin gibi zibidiler türedi son zamanlarda ama burası demokratik bir ülke birgün herşey yoluna girecek silah taşımanın yasak olduğu gündeme gelecek işte o zaman sen ve senin gibiler o silahları ve resimleri sokacak yer arayacaksınız

Avatar
HEYY SÖZDE MUHTAR KAPA ÇENENİ SAKAT BIRAKMIYALIM SENİ VE O TABANCALARINDA MÜNASİP YERİNDE PATLATMIYALIMDA GÖTÜN PARÇALANMADIN PUŞUT MUHTAR BOZMASI.. 2018-02-13 15:50:42

Eşolu eşek BÖÖÖÖÖ desen kesşn altına sıçaçak , öküz ..haddini ,bil haddini yok sa sana öyle bir hadd bilirirzki ..ananın amından çıktığına pişman olursun ..!! Oku biz öldürmeyi ,hiç kimseye tasvip etmiyoruz ..TANRININ VERDİĞİ CANI TANRI ALIR ..ama TANRI DEMİYORKİ SAKAT BIRAKMAYIN ..Dolayısı ile dilsiz ,bacaksız ,gözsüz ,kolsuz vee en önemliside karının ..et paçadız kalmasını ve kalmanı istemiyorsan kapat sıçtığım azını ve yılan dilinide bir münasip tarafına sok ..Deyil parklarda gezen kızları dövek yan gözle bakarsan nile sakat nırakırız seni sözde muhtar olduğunu idia eden puşt ..adam ol adam eşolu eşşek ..dayak yrme nizden nir tarafını ..kırdırma sakat kalma ..eşşolu eşşek puşt deyyus ..sakın birdaha ayağımızın altında dolaşma ve apık sapıkda çıkıp EŞŞEK GİBİ ANGIRMA

Misafir Avatar
Dikkat 2018-02-14 15:25:33 @HEYY SÖZDE MUHTAR KAPA ÇENENİ SAKAT BIRAKMIYALIM

bu kadinin buradan baska hic bir yerde yorumu yayinlanmiyor. Bu küfür dolu yorumu yazan kadinin seviyesini siz düsünü.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevher doğanay 2018-02-13 15:14:38

tipi bozuk adam silahini sakla münasip bir yere dağbaşı mı burası veya orası. polis nerde ki.

Misafir Avatar
....... 2018-02-13 15:33:04 @cevher doğanay

polis..(!).... ancak garibana gücü yeter....

Beğenmedim! (0)