Parti kuracağı söylenen Abdullah Gül'den 26 gündür haber yok

Parti kuracağı konuşulan 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül konuya ilişkin sessizliğini korurken, 2019 yılında tweet atmaması dikkat çekti.

Parti kuracağı söylenen Abdullah Gül'den 26 gündür haber yok

Parti kuracağı konuşulan 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül konuya ilişkin sessizliğini korurken, 2019 yılında tweet atmaması dikkat çekti.

26 Ocak 2019 Cumartesi 23:37
Parti kuracağı söylenen Abdullah Gül'den 26 gündür haber yok

Parti kuracağı konuşulan 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül konuya ilişkin sessizliğini korurken, 2019 yılında tweet atmaması dikkat çekti.

Abdullah Gül'ün Ahmet Davutoğlu ve Ali Babacan gibi isimlerle parti kurucağı iddiası gündeme gelmişti.

Twitter'da 8.5 milyon takipçisi olan Abdullah Gül'ün 2019 yılı içerisinde hiçbir paylaşım yapmaması hükümet medyasının da ilgisini çekti. AKP’ye yakın medyada Gül’ün açıklama yapmaması haber konusu oldu.

Gül'ün Twitter'daki son paylaşımı şöyle:

Son Güncelleme: 26.01.2019 23:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-26 23:56:07

icazet almak icin ABD ye FETÖ haininin yanina gitmistir

Misafir Avatar
Ahmet 2019-01-27 14:10:39 @Dogru Söyler

Feto'nun turumpun yanına giden tweet atamıyor mu, bence HESABA ÇEKİLDİ nutku tutuldu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2019-01-27 02:09:21

bu parti marti kuramaz bunun elinde bir sey gelmez bu adam korkagin tekidir siz neden hep bunu isitip isitip önümüze getiriyorsunuz bu cumhurbaskaniyken sadece AKP nin noterligini yapmiyormuydu ne olduda sanki adam AKP nin kuruculari deyilmis gibi isitip isitip önümüze atiyorsunuz bu adam korkak diyorum erdogan bir üstüne bagirir adam 7 sene kösesine cekilir bundan umut beklemeyin

Avatar
Kardelen 2019-01-27 02:17:23

Ne partisi bu yeter yahu gidin oturun evinizde . Ben nerde hata yaptım deyin . Önce bildiklerini paylaşırsanız , Ülkene en büyük iyiliği yapmış olursun .

Avatar
En azından 2019-01-27 01:03:13

Fetönün yanına gitdiyse iyi...Başkaları direkt TrumPete gidiyor icazet almaya.....Öldürseler Pazapı vermem deyip ağzımıza sıvıyorlar sonra papaz yolcu...

Avatar
ATEİST 2019-01-28 02:36:05

Bu ne ya önğne gelen parti kuruyor sşktir olun gidin hergeleler .Nerede buluyorsunuz bu bolluğun pazarı ..Hiç birinizinde bi bok yediği yok .Ülkemizin hakine bakın .Puştlar parasız kalıyorlar parti kuruyorlar insanların beynini yıkıyorlar sonrada başkan mış cumhurmuş oluyorlar hem ülkeyi hemde bizi .Türk ulusunu sıfırlıyorlar taa ki geberene kadar 7 den 77 dşye kadar soyu sopu soyuyor sıfırluyorlar bizi eşolueşşekler siktirin gidin ne partisiymiş ..?