banner87

PKK/YPG zehirli gazla saldırdı! Çok sayıda yaralı var

Suriye'nin Afrin kenti kırsalındaki Şeyh Horoz bölgesinde terör örgütü PKK-YPG'li teröristlerin saldırısında zehirli gazdan etkilenen Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) mensubu 7'si ağır, 20 kişi tedaviye alındı.

PKK/YPG zehirli gazla saldırdı! Çok sayıda yaralı var

Suriye'nin Afrin kenti kırsalındaki Şeyh Horoz bölgesinde terör örgütü PKK-YPG'li teröristlerin saldırısında zehirli gazdan etkilenen Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) mensubu 7'si ağır, 20 kişi tedaviye alındı.

06 Şubat 2018 Salı 21:55
PKK/YPG zehirli gazla saldırdı! Çok sayıda yaralı var

Afrin’in Bülbül beldesine bağlı Şeyh Horoz bölgesinde terör örgütü PKK/PYD’liler tarafından saldırı düzenlendi. İddiaya göre saldırıda teröristler zehirli gaz kullandı. Olayda ÖSO’nun 20 mensubu zehirli gazdan etkilendi. Bölgedeki sahra hastanesine kaldırılan ÖSO mensupları tedaviye alındı. Bölgedeki yerel kaynaklar, saldırıda klor gazı kullanıldığını ileri sürdü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.02.2018 23:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman 2018-02-06 22:20:51

Is-it artigi yamyamlarin hakinda ypg gelecek Allahin izni ile...

Misafir Avatar
ADAM GİBİ ADAM ATAM 2018-02-07 09:24:28 @Osman

https://www.youtube.com/watch?v=vJhFbzMVI6Y

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deko Brusk 2018-02-06 22:57:08

kulliyen yalan artik bu millet bu yalanlara inanmiyor

Avatar
Bunlar numara yapiyor 2018-02-06 23:35:38

Bunlar alismis bedava yasama,zoru görünce çamura yattilar.

Avatar
Bahtiyar 2018-02-07 00:06:30

Baska yalan kalmadi.ISID bozuntusu kalintidan ordu bozguna ugradi.
Tekbir sesleriyle öldürüp kesemedikleri icin camura yatmaya basladilar.Mazlum yiyitler bunlarin kökünü kazar.
Yalan fasizim gazi kesildi.

Avatar
Artistler 2018-02-07 02:08:30

Kendi ülkesine saldiran salaklar gebersinler ama bir arkadasin yazdigi gibi numara yapiyorlar.

Avatar
Ölüye işkence işidin Öso'nun işidir 2018-02-07 02:28:52

ÖSO DEMEK; işkence demek, TÜRK askerini diri diri yakan demek...Kelle kesen demek.Akp zihniyet olarak zaten işidcidir..Ölüye işkence sadece bunlarda vardır...............
"Önceki gün Türkiye destekli Özgür Suriye Ordusu(ÖSO) üyelerinin Afrinde öldürülen bir Kadın Savunma Birlikleri(YPJ) üyesinin cenazesine yaptığı işkencenin görüntüleri sosyal medya üzerinden dolaşıma girdi. Cenazeye yapılanlar hakaret ve işkence büyük tepki toplarken,Guardian ve Reuters gibi uluslararası basın da ÖSOnun bu yaptığını sayfalarına taşıdı.
Afrine yönelik operasyona TSK ile birlikte katılan ÖSO gruplarının işkence ettiği kadın savaşçının görüntülerin , Barîn Kobanê isimli YPJ savaşçına ait olduğu bildirildi. 13 saniyelik görüntülerde hayatını kaybeden Kürt kadın savaşçısının çıplak bedenine ÖSO gruplarınca tekmelendiği ve gögüslerine basıldığı görünüyor.
İngiltere merkezli Suriyeli muhalif oluşum Suriye İnsan Hakları Gözlemevi (SOHR) sözkonusu görüntüleri sayfasında paylaştı.

Avatar
kemal 2018-02-07 03:08:39

gebersinler ama ne yazikki yurt gazetesi gene her zamanki gibi atmis nede olsa yalandan kim ölmüski, at bakalim yurt gazetesi

Avatar
Murat 2018-02-07 04:33:02

Kurtler eninde sonunda kendi devletlerini kuracaklardir.O zeytin dalinida Erdoganin gozune sokacaklardir.