Rahşan Ecevit’ten Erdoğan’a cevap

Eski başbakanlardan merhum Bülent Ecevit'in eşi Rahşan Ecevit, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Bülent Ecevit hakkındaki sözlerine cevap verdi. Rahşan Ecevit, Amerika ile haşhaş konusunda yahut Kıbrıs ve Ege konularında damga vurmuş Bülent Ecevit’in günlük siyasi polemiklere malzeme yapılma saygısızlığını hak etmeyecek izler bıraktığını kaydetti.

Rahşan Ecevit’ten Erdoğan’a cevap

Eski başbakanlardan merhum Bülent Ecevit'in eşi Rahşan Ecevit, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Bülent Ecevit hakkındaki sözlerine cevap verdi. Rahşan Ecevit, Amerika ile haşhaş konusunda yahut Kıbrıs ve Ege konularında damga vurmuş Bülent Ecevit’in günlük siyasi polemiklere malzeme yapılma saygısızlığını hak etmeyecek izler bıraktığını kaydetti.

14 Ekim 2017 Cumartesi 13:18
Rahşan Ecevit’ten Erdoğan’a cevap

Eski başbakanlardan merhum Bülent Ecevit’in eşi Rahşan Ecevit yaptığı yazılı açıklamada, Türkiye'nin siyasi hayatında nezaketli duruş ve üslubuyla saygın bir iz bırakmış Bülent Ecevit'in adının son günlerde yanlış algılanmalara yol açacak şekilde çarpıtılarak yansıtıldığını belirterek, “Türkiye'nin ulusal çıkarları söz konusu olduğunda özellikle Amerika ile haşhaş konusunda yahut Kıbrıs ve Ege konularında damga vurmuş Ecevit günlük siyasi polemiklere malzeme yapılma saygısızlığını hak etmeyecek izler bırakmıştır. Bu tip gereksiz polemiklerin toplumda farklı bir algı yaratma amacıyla yapılmış olduğu kaygısıyla kamuoyuna bir açıklama yapma ihtiyacı duydum” ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ne demişti?

Cumhurbaşkanı Erdoğan valilere hitaben yaptığı toplantıda Bülent Ecevit hakkında 'Ana muhalefetin başındaki adamın geçmişine baktığın zaman, zaten bunlar Amerika'daki liderlerin, afedersin lider poposunu tırabzana dayıyor, o da karşısında el pençe divan duruyor. Bu dönemler geride kaldı, böyle bir Türkiye yok artık. Her yerde karşımızdaki neyse, biz de oyuz. Öyle el pençe duran bir Türkiye yok. Bunu herkes görecek, bilecek, buna göre konuşacak. Eğer siz şahsiyetinizden taviz verir hale geldiğiniz zaman, sizin sırtınızda daha çok boza pişirirler. Dik duruş, bizim için önemli' demişti.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.10.2017 13:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salih çaylı 2017-10-14 14:26:37

Sümüklü adamın etrafında sırf gözüne görükmek için Abdullah gülle beraber dolanan ben değilim1995 internet girin görün nasıl sokulduğunu.kıbrısı alan (burada rahmetli erbakanında hakkını yememek lazım.haş haş ekimini yaptıran.ege kıhta Sahanlığına sahip çıkıp adalarımızı yunanistana kaptırmayan halkın adamı karaoğlandır.servetine bakın hırsız olmadığını anlarsınız.internette benim telefon konuşmalarım yok babacığım evde kasada senin paran var100milyon avro diyen ben değilim.fakir neden fakirdir biliyormusunuz çalmadığı için,birgün bende zengin olursam bilinki haram yemişimdir diyen ben değilim.kaymak internet.şehit yakınına oda bu mesleği seçmeseydi diyende ben değilim.bosnalı kardeşlerimizi sokırıp kızlarına tecavüz eden sırp canilerinden et alan ben değilim bunu 2 3 tane türk devletinden alsan olmazmıydı.??????????????.........................

Avatar
selim fert 2017-10-14 14:01:32

adam dogru söylüyor daha öncekilr gülbettin hikmetyarın dizinin dibinde oturuyorlardı suudi kıralın otoline gidip elini öpüyorlardı ey nato libyada ne işin var deyip kaddafinin kellesini kopartırıyorlardı amaşimdi öylemi

Avatar
yigit karabulut. 2017-10-14 14:36:45

Türkiye Cumhuriyetinin emperyalizme tek başkaldırısı, CHPnin iktidarında Kıbrıstaki asimilasyona ve ABD destekli Yunan askeri cuntasına başkaldıran Ecevitin döneminde oldu. Üstelik ABDyi bırakıp da başka bir ülkenin kucağına da oturarak yapmadı Kıbrıs Harekatını... Ve onun sayesinde Yunanlar da iğrenç Papadopulos faşist cuntasından kurtulmuş oldu” siz daha dibimizde bizim olan adalara sahip çıkamadınız bu kadar teknoloji ve silahla kıbrıs savaşında neyimiz vardı bizim.adamlar bütün adalarımıza asker çıkarmış resmen ülkemize tecavüz etmiştir hadi cevaplayın bunları.

Avatar
vatansever 2017-10-14 15:18:42

ecevit vatan sever ulusal cikarlarimizi dusunen yigit liderdi o yuzden emperyalistler ayagini kaydirdi

Avatar
INAN 2017-10-14 15:27:13

SÖZDE CUMHUR DIPLAMASIZ ZAT GÜNDEMLIK KALMADI BIR OLAY RAHMETLI KIBRIS ASLANINAMI CATIYORSUN SEN ÖNCE KENDINE BAK ONSEKIZ ADAMIZI BABANIN MEMLEKETI OLAN YUNANA NE SEKIL VERDIN SATTINMI HIBEMI ETTIN SAYGISIZ DIKTADÖR HALKA HESAP VER

Avatar
texas 2017-10-14 15:34:38

bu hayalet kadin deyilmiydi misyonerler turkiyede dini propaganda yapiyorlar .diye sanki her gün camiye gidiyormusta,onünden bile gecmemis halki galayana getirmisti o zamanlar

Avatar
::::::::::::::::1 2017-10-14 15:27:18

romanyadan haberlerle:::::::::::::::: romanyadan haberlerle::::::::::::::: romanyadan haberlerle:::::::::::::::DENİLİR DUYULURCA????::SURİYEYE,,,((TÜRKİYEYE KARŞI KULLANILMAK ÜZERE)))ağır silah sevkiyatı,,,AYRICA TAŞERONLAŞTIRMA OPERASYONU NEDİR,,,,KOORDİNASYONU NEDİR?????????????
”””””SAYIN ABD yetkinliği,,,JOHN BASS,, SAYIN ABD yetkinliği,,,JOHN BASS,,””””BİR AÇIKLAMA BEKLENİYORMUŞ,,,,zatı alilerinizden,,,,DÜNYA KAMUOYUNU RAHATLATIRCA………………………………………………………………………………………………MI DENİLECEK ARTIK,,,,

Misafir Avatar
AYRICA::::::::::::2(SON) 2017-10-14 16:44:34 @::::::::::::::::1

ABD MUTLAK YÖNETİMİ ADINA KARARLARI ARTIK,abd İstanbul konsolosluğundan mı DUYACAĞIZ(((BELGELİCE))))de denilir duyulurca…

da denilir duyulurcalarla,,,,SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM…EBEDİ FERAHLIK BEREKETLE BÜTÜN İNSANLIK ÜZERİNE OLSUN(esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatu)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYRICA::::::::::::1 2017-10-14 16:43:43 @::::::::::::::::1

YA DA,,,,,İngiltere kraliçesinin de ziyaret ettiği,,ADALI ,YEŞİL BURSALI,,”” ADALI ,YEŞİL BURSALI,,””””zeki müren”””””TÜRKİYEDE AYDIN OLARAK İZLEDİĞİMİZ,profösörlerce anlatılanca,,,,,,hakikaten,,,”””””abd casusu MUYDU””””” ”””””SAYIN ABD yetkinliği,,,JOHN BASS,, SAYIN ABD yetkinliği,,,JOHN BASS,,””””

,,””””BİR AÇIKLAMA BEKLENİYORMUŞ,,,,zatı alilerinizden,,,,DÜNYA KAMUOYUNU RAHATLATIRCAMI DENİLECEK ARTIK,,,,

SAYIN DONALD TRUMP?????????????abd nin,,,MERKEZİ ARTIK,,,abd İstanbul konsolosluğu mu???oldu.?????????HER NE ÜLKE VİZE KARARLARINA DEK,,,her konuda ABD YETKİNLİĞİ abd İstanbul konsolosluğunda mı??????

Beğenmedim! (0)
Avatar
:::::::::::::::::::.2(SON) 2017-10-14 15:27:48

”””””SAYIN ABD yetkinliği,,,JOHN BASS,, SAYIN ABD yetkinliği,,,JOHN BASS,,””””BİR AÇIKLAMA BEKLENİYORMUŞ,,,,zatı alilerinizden,,,,DÜNYA KAMUOYUNU RAHATLATIRCA………………………………………………………………………………………………MI DENİLECEK ARTIK,,,,

SAYIN DONALD TRUMP?????????????abd nin,,,MERKEZİ ARTIK,,,abd İstanbul konsolosluğu mu???oldu….?????????HER NE ÜLKE VİZE KARARLARINA DEK,,,her konuda ABD YETKİNLİĞİ abd İstanbul konsolosluğunda mı??????(((BELGELİCE))))de denilir duyulurca…
da denilir duyulurcalarla,,,,SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM…EBEDİ FERAHLIK BEREKETLE BÜTÜN İNSANLIK ÜZERİNE OLSUN(esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatu)))