Reuters’tan Afrin iddiası! 'Suriye Ordusu Afrin’e girecek'

TSK'nın Afrin'de yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı devam ederken uluslararası haber ajansı Reuters'tan çok konuşulacak bir son dakika haberi geldi. Reuters'ın son dakika olarak geçtiği habere göre; terör örgütü YPG/PKK'ya yakın kaynaklar, PKK'nın uzantısı SDG'nin Beşşar Esad ile anlaştığını duyurdu. Söz konusu anlaşmaya göre Suriye Ordusu'nun Afrin'e gireceği iddia edildi.

Reuters’tan Afrin iddiası! 'Suriye Ordusu Afrin’e girecek'

TSK'nın Afrin'de yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı devam ederken uluslararası haber ajansı Reuters'tan çok konuşulacak bir son dakika haberi geldi. Reuters'ın son dakika olarak geçtiği habere göre; terör örgütü YPG/PKK'ya yakın kaynaklar, PKK'nın uzantısı SDG'nin Beşşar Esad ile anlaştığını duyurdu. Söz konusu anlaşmaya göre Suriye Ordusu'nun Afrin'e gireceği iddia edildi.

18 Şubat 2018 Pazar 22:00
Reuters’tan Afrin iddiası! 'Suriye Ordusu Afrin’e girecek'

Terör örgütü PKK/YPG’ye yakın kaynaklar aralarında Reuters’ın da bulunduğu uluslararası medya kuruluşlarına konuştu. Reuters’ın geçtiği son dakika haberinde; terör örgütü PKK’nın uzantısı Suriye Demokratik Güçleri ile Beşşar Esad’a bağlı rejim güçlerinin Afrin konusunda anlaşmaya vardığı iddia edildi.

İddiaya göre; Esad güçleri, Türkiye’nin Zeytin Dalı harekâtının hedefindeki Afrin’e girecek. Terör örgütü PKK/YPG kaynakları, Şam rejiminin sınır hattı boyunca konuşlanacağını ve iki gün içinde Afrin’e girebileceğini söyledi.

Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad’a yakınlığıyla bilinen Lübnan merkezli Al Masdar News sitesi de haberinde, hükümet güçlerinin yarın Afrin’e gireceği iddiasına yer verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.02.2018 23:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-02-18 23:28:54

Akapeliler slogan atıp reis bizi afrine götür diye bağırıp cagirirken ,Esad yola çıktı bile iyi mi!!!! inşAllah ulkesini toplar sahip cikarda, Mehmetçikler de burnu kanamadan sağ salim ülkemize dönerler.Kahraman mehmetcigi seçimlerle sınamayin; kahramanlık onların fıtratında var efendi

Avatar
Ali 2018-02-18 22:22:41

Dinci yobaz takimi afrini almasi ruya oldu,üçün birini saraya nasip olacak

Misafir Avatar
Aha gördün ! 2018-02-19 00:00:30 @Ali

viyyyy akap baskani tayyipin secim hayelleride hayal oldu, simdi oy orani tepe taklak olur. Yanliz saglam bir muhalefet olursa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-02-18 22:45:01

esad bizim şeriatçıların suriyeye girmesine izin vermemeliydi aç rus ayısının peşinden ayrıllmalı suriyedeki cesur kürtlerle iş birliği yapıp suriyeyi kürtlerle birlikte yönetmeli yoksa esad rejimi şeriatçılar saldırıp devirirler bizim şeriatçılar suriyenin şeriatçılarıyla bereber suriyeye şeriat getirirler

Avatar
Firat 2018-02-18 23:47:54

Reis çihatçlari ile birlikte suriyeden tuyecek,bab ve azezden kaçacaklar,kurt eski kurt degil,uyandilar iside çok iyi biliyorlar,

Avatar
zeytin dalini sokacak baskomutana.. 2018-02-19 06:04:31

evet öyle olacak zeytin dalinida birilerinin münasip bir yerine sokacaklar baskomutan a tam uyar

Avatar
Okur 2018-02-18 23:18:11

Dr Beşar Esad, teroristlerle masaya mi oturmuuuuss? Baaaakkk seeennn!!!halayda çekmiş mi?ya megri megri?herhalde analar aglamasin bile demiştir!!!! eyyyyyyy Esed!!!!bilemedin,yauuuvvv Esed ,sen nasssssiiiillll teröristlerle masaya oturursun??? Barim ayakta dursaydin,ne demek masaya oturmak?:):).... Bu işarete birde ters çevirin bakin; noktalar üste gelecek şekilde:) gülmek sana yakisiyooor

Misafir Avatar
evet ya analar aglamasin 2018-02-19 06:45:56 @Okur

projeside vardi unutmusuk sonro baris surecimi olmustu ??yoksa cozum surecimiydi ?? birde akil adamlar vardi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rusyanın yaydığı Akp nin tutunduğu taktik! 2018-02-19 00:28:40

Ben bu haberlerin ikde bir Rusya tarafından çıkarıldığını amacının da Afrindeki halkı yıldırmak, kaçırtıp müttefiki Akp ye YOL açmak olduğunu düşünüyorum daha hiç bir açıklama QSD güçlerinden gelmedi. "Suriye ordusu geliyor" diye Afrinde beklenti ve gevşeklik yaratmaya muhtaç haberler.."Özel savaş taktikleri"diyorlar adına.

Avatar
aydın 2018-02-18 23:29:19

algı operasyonu.hdp e pkk teror orgutu degil diyor hazineden yardım alıyor

Misafir Avatar
Zübük 2018-02-18 23:58:17 @aydın

Kürt vatandaslarin verdigi vergiden , ya aydin aslinda bilgili birisin . nasil olur böyle seylere takinti yaparsin? akp baskani tayyip yilda milyarlarca dolar faiz ödüyor ona neden sessiz kaliyorsun anlamis degilim!

Beğenmedim! (0)