Rusya'dan gündemi sarsacak ABD iddiası

Rusya Güvenlik Konseyi, ABD'nin Suriye'de YPG tarafından kontrol edilen bölgede yaklaşık 20 askeri üs kurduğunu açıkladı.

Rusya'dan gündemi sarsacak ABD iddiası

Rusya Güvenlik Konseyi, ABD'nin Suriye'de YPG tarafından kontrol edilen bölgede yaklaşık 20 askeri üs kurduğunu açıkladı.

01 Mart 2018 Perşembe 10:08
Rusya'dan gündemi sarsacak ABD iddiası

Russia Today'in haberine göre Rusya Güvenik Konseyi ABD'nin şimdiye kadar YPG'nin kontrol ettiği noktalarda 20'ye yakın askeri üs kurduğunu açıkladı.

Rusya Güvenlik Konseyi tarafından yapılan açıklamada, Suriye'de barış ve istikrarın geri dönüşünün ABD tarafından sürekli baltalandığı ifade edildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.03.2018 10:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aliço 2018-03-01 10:51:29

diyeceksiniz ki koridorun önünde antakya var, nasıl geçecek israil? çok komiksiniz, israillilerden 2 defa üstün yahudilik cesaret madalyasını alan kişi 16 yıldır iktidar Türkiyede. tıpkı osmanlı sultanları gibi. sonra gelecek bir mason, bütün borçlarının silinmesi karşılığında antakyayı isteyecek Türkiyeden!

Avatar
Aliço 2018-03-01 10:46:05

Yakında TSK çekildiğinde, kendi kurduğu ÖSO örgütü bölgesine de 20 tane üs kurar ve suriye devletine de 36. paralel kanunu çıkarır. bütün bunları israile koridor açmak için yapıyor. derenin taşıyla derenin kuşunu vuruyor. israili kurabilmek için kendi yahudi halkını bile katleden bir mason aristokrasisinden kafa karıştırıcı taktik konusunda hiç şüphe duymayın. her şeyi yaparlar.

Avatar
Aliço 2018-03-01 11:12:20

Dünya parası olarak dolaşan DOLARı tek bir yahudi ailesi basıyor. kağıdını da onlar üretiyor, tasarımı da onlara ait. bütün dünyanın kapitalini, sigorta, kredi kartı sistemini yönetiyorlar zaten. doğal kaynaklar ve politikacılar da onların elinde vs vs. geriye bir tek adı konmamış iktidarın şekilalması kalıyor. tavbi önce dünya nüfusunda bir seyreltme ve acı gerekiyor....

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 12:12:51 @Aliço

Parayı rots. ailesi basıyor. rock. ailesi yönetim, savaş, enerji, maden, emlak vs işlerinde daha yoğun.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
misafir 2018-03-01 11:27:40 @Aliço

doğrudur...rokafeller ailesi.her pulda her patentte dahi bunlara para gidiyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2018-03-01 11:24:25

ABD YE HALA TEK KELİME KONUŞAMIYOSUNUZ derdinizi RTE kafayı hepten yemişsiniz

Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 12:24:09 @vatandaş

Biz kafayı yemeye devam edelim, bu bizim insanlık onurumuz. sen de babası rum, anası yahudi olan kutsal Allahına tapmaya devam et. cehaletin seni cennete götürür.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 12:21:08 @vatandaş

ABD masonlarına maktup yazıp yalvar yakar beni iktidar yapın, her emrinize hazırım diyen kim? ben BP eşbaşkanıyım diyen, yahudilerden 2 defa üstün yahudilik ödülü alan kim? anası tenzile bir gürcistan kökenli bir yahudi olan kim? sivil öldürüyor diye esada deli gibi saldırırken sivil öldüren israile sadece küser gibi yapan kim? RTE yi neden sevdiğini bile sorgulamadan seven kim? aklın yernde mi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
SORU 2018-03-01 12:17:18 @vatandaş

akp baskani tayyip ek is olarak, BOP esbaskani olarak amerikaya marabalik yapmiyormu.??

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-03-01 10:56:56

amerika bu şerefsiz ruslardan daha onurlu bunlar gibi parayla satılmıyor bunlar aynı hayat kadınlarına benzer parayı verenle birlikte olurlar bunlar esadı kesinlikle satacaklar esad ın tek dostu kürtlerdir kürtlerle işbirliği yapmak zorunda
yaşayıp göreceğiz bayan arkadaşlardan özür dileyerek yazıyorum

Misafir Avatar
Benim görüsüm 2018-03-01 12:25:00 @köylü

simdi tam köylü oldugunu ispatladin. Amerika yaptigi bütün islerde maddi cikar ilk siradadir, bunu elde etmek icin stratejik olarak baska bahaneler buluyor.Neden dolar bütün dünyaya zorla kabul ettiriliyor, bunun arkasinda yatan soygunu göremiyorsan söylenecek hicbir sey yok. Bunu idrak edemediysen, herseyi yazabilirsin sana serbes.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 11:07:59 @köylü

Rus toplumunda cinsellik aleni olabilir ama islam alemindeki sinsi sapıklıklardan evladır. üstelik rusya çok kötü despot imparatorluklardan kölelikten ve mason komunizminden zor kurtulmuş bir devlettir. cehaletin seni daha fazla namussuz yapar unutma.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 11:06:01 @köylü

senin anlayacağın dille söyleyeyim, komşun rusya değil amerika olsaydı senin kadınlarının tamamı fahişe haline gelirdi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-01 11:04:11 @köylü

hakkatten zır köylüsün, 16 yıldır senin gibiler yüzünden cehenneme döndük. amerikadaki fahişe sayısı rusyadan fazla. amerikada milyonlarca insan sokakta yaşıyor rusya ise dünyanın en eğitimli ülkesi ve sokakta yaşayanı yok. embesilsin sen. sana ve senin gibilere bodoslama seçme ve seçilme hakkı veren Atatürke de çok kızgınım. hak etmeden aldınız, içine ettiniz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ALICO ESEKGI 2018-03-01 12:47:15

HER TARAFI DOLDURMUSSUN YORUM YAPIYORUM HEVESIYNE CAMUR SEPIYORSUN SAPIK BIRAKTA BIZDE SANA CEVAP YAZALIM NEDEN CEVAP YERINI KAPATMISSIN KICINDAN KORKUYORMUSUN MADEM BILIYORSUN ALCAKCA YAZIYORSUN YAZMA PISLIKSIN

Avatar
Aliço 2018-03-01 10:54:12

anlayacağınız minareyi çalmaya kafasını koymuş 5000 yıllık tecrübeli hırsız ve katil çoktan kılıfını dikti. her köşenin başına kendi soydaşlarını yerleştirdi. ne demişti mason kissinger? "biz elegeçirmek istediğimiz ülkelerin başına kendi adamlarımızı dikeriz"

Avatar
Aliço 2018-03-01 11:00:08

Osmanlı hanedanı istese de, gücü yetmediği için filistini masonlara veremedi, masonlar da 1. dünya savaşını çıkararak sorunu çözmeye çalıştı. ama Atatürk yüzünden bu savaştan sonra israili kurmaya güç bulamadı. bunu hitler ve 2. dünya savaşı eliyle yaptı. tabi önce Atatürkten kurtulması gerekiyordu. şimdi israil hazır, sırada büyük, tek dünya devleti projesi var. onun BOP basamağı.