Salih Müslim kaç PYD'linin öldüğünü açıkladı

Afrin operasyonu öncesi Avrupa'ya giden PYD'nin eski başkanı Salih Müslim, Zeytin Dalı Harekatı'nda 104 PYD'linin öldürüldüğünü söyleyerek Birleşmiş Milletler'i (BM) yardıma çağırdı.

Salih Müslim kaç PYD'linin öldüğünü açıkladı

Afrin operasyonu öncesi Avrupa'ya giden PYD'nin eski başkanı Salih Müslim, Zeytin Dalı Harekatı'nda 104 PYD'linin öldürüldüğünü söyleyerek Birleşmiş Milletler'i (BM) yardıma çağırdı.

22 Ocak 2018 Pazartesi 09:11
Salih Müslim kaç PYD'linin öldüğünü açıkladı

AFRİN operasyonu öncesi bölgeden kaçan PYD eski başkanı Salih Müslim, Zeytin Dalı operasyonunda şu ana kadar 104 PYD/PKK'lı'nın öldürüldüğünü açıkladı. 

Salih Müslim, operasyonun üzerinden 24 saat geçmeden TSK'nın karşısında verdiği kayıplar nedeniyle BM'yi yardıma çağırdı. Türkiye'nin bugüne kadar yaptığı uyarıları dikkate almayarak Afrin'den meydan okuyan Müslim, operasyondan günler öncesi Avrupa'ya gitmişti.

Twitter'dan dün gece başlayan operasyonda şu ana kadar 104 PYD'linin öldüğünü duyuran Müslim, örgütün elindeki 5 köyü terk etmek zorunda kaldıklarını duyurdu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.01.2018 10:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÖSO dan Trük halkına hayır gelmez 2018-01-22 15:22:44

Akp sonunda yargılanmaktan kaçacağını sanıyor ama boşuna.İdlibdeki El nusra Ahraru şamın ömrü bir-iki yıl daha uzatmış olacak..Maan adası Malta adası tosuncukları Afrine girmiş!!! Tekbir getirmek marifet değil niye TÜrkçe "Allah büyüktür" bile diyemiyor çünkü ÖSO cu cihatcılardan Trük halkına ancak bela gelir.

Misafir Avatar
Ossman 2018-01-22 15:59:02 @ÖSO dan Trük halkına hayır gelmez

Cok dogru kendi devletine ihanet edenden hayir gelmez cünki kendileri şerodaklari

Beğenmedim! (0)
Avatar
hepiniz yalancisiniz 2018-01-22 10:49:04

salih muslum diplomatik calismalar dahilinde yurt disina gitti kacmadi kime benzetiniz muslumu gerektiyinde savasie muslum ogulari savasin icinde oglunun birini sehir verdi kobanide niye kacsin niye korksun savasla zulumle buyumus bir yigit insan omur boyu baris icin calisti canini adamis bir insan olumu oldurmustur kayip edecek baska bir seyi yoktur kurdistanin her yerinden yoneticiler afrine geldi vatanini savunmaya yalan zulum savasi kazanmaz insan olun!

Misafir Avatar
pydsiken 2018-01-22 18:25:56 @hepiniz yalancisiniz

sıgınaklardan çıkamıyorlar çıksalar da savaşmayı bilmez piçler mantar patlasa anasının amına kaçarlar yada her zamanki gibi etek giyerler toplar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Zübük 2018-01-22 15:55:51 @hepiniz yalancisiniz

Baris icin calisan kisi bir devletin topraklarini isgal etmez. Sen onu git külahima anlat!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soru? 2018-01-22 12:15:20 @hepiniz yalancisiniz

BM sanki terör koruma muhafızıda yardıma çağırıyor. müslüm sahi siz neden terörist oldunuz önce bun u cevapla?

Beğenmedim! (1)
Avatar
süleyman 2018-01-22 10:45:48

Sezgin Tanrıkulu yas tutuyor mu?

Avatar
ölen Sivlleri TV ler gösteiryor 2018-01-22 12:11:35

Takiyeci yalan haberleri servis etmeyin.Açıklamaları herkes okuyor..7 sivil 3 ypg li öldü..Huzur içinde yaşayan halkı rahat bırakmıyor Akp çünkü ömrü bitti bu opersyonla ömrünü uzatmak istiyor.Kirli pazarlıklarla pazarlanan Türkiye halkının geleceğidir..Uçak hava saldırları ile sonuç alınmaz..Oradan bir saldırı olmadığını bütün dünya görüyor biliyor.İşid zihniyeti kazanamıyacak.

Avatar
Uçaklarla savaş kazanılmaz 2018-01-22 15:24:10

Hawar Haber Ajansı-ANHA, 2 tankın imha edildiğini, çok sayıda askerin öldürüldüğünü duyurdu.

Tanklardan birinin Kevire Ker diğerinin ise Şadiya köyünde imha edildiği öğrenildi.

Avatar
Hüseyin 2018-01-22 15:53:04

Anlaşılan ırkçı-milliyetçiliğin "fıtrat"ında yalan var. YPG tarafının açıkladığı ölü sayısı bunun çok azı. Ayrıca ölenlerin çoğu çocuklar yani PYD ile ilgisi yok. Yurt gazetesine yakışıyor mu bu kadar ırkçı ve yalan haber?

Avatar
Salih 2018-01-22 17:38:41