banner87

Sinan Meydan'dan Erdoğan'ın o sözlerine yanıt

Ünlü Tarihçi ve Yazar Sinan Meydan, Erdoğan'ın seçim vaatlerini açıkladığı konuşmada söylediği o sözlere yanıt geldi.

Sinan Meydan'dan Erdoğan'ın o sözlerine yanıt

Ünlü Tarihçi ve Yazar Sinan Meydan, Erdoğan'ın seçim vaatlerini açıkladığı konuşmada söylediği o sözlere yanıt geldi.

06 Mayıs 2018 Pazar 20:36
Sinan Meydan'dan Erdoğan'ın o sözlerine yanıt

Ünlü Tarihçi ve Yazar Sinan Meydan, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 24 Haziran erken seçimleri için vaatlerini açıkladığı konuşmasada söylediği "Gazi Mustafa Kemal Atatürk, 'Size ölmeyi emrediyorum' dediğinde siperlerinden ok gibi fırlayanlar bizdik" sözlerine yanıt verdi.

Sinan Meydan, Twitter hesabından yaptığı açıklamada,  "Hayır Sayın Erdoğan! Atatürk,”Ben size ölmeyi emrediyorum” dediğinde önce Çanakkale’de, sonra Sakarya’da, daha sonra Afyon Kocatepe’de düşmanın üzerine “ok gibi fırlayan” hep bu toprağın yoksul halk çocuklarıydı. Bugün Afrin’de şehit olanlar yine onlar." dedi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Sinan MeydanErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-06 20:47:09

ALLAH(CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
1923...ANKARA. 2018-05-06 21:06:37 @Vatandaş

............AZ KALDI SABRET O CUMHURBAŞKANINA.............

Beğenmedim! (0)
Avatar
evet ya bilal ve burak askerligini yaptimi ?? 2018-05-06 20:45:21

merak ettim

Misafir Avatar
16 sene AKP DONEMI 2018-05-06 22:53:20 @evet ya bilal ve burak askerligini yaptimi ??

EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-05-06 22:36:00 @evet ya bilal ve burak askerligini yaptimi ??

Askerliği çürük raporu alarak veya paralı olarak yapan AKP liler listesi... Bunu herkese gösterelim.

http://www.viratrabzon.com/haber/sosyal-medyada-patlayan-akplilerin-curuk-rapor-listesi-40521.html

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
edep yahu edep 2018-05-06 21:47:01 @evet ya bilal ve burak askerligini yaptimi ??

Her şeyin hirsizligini gördük ama Türk Milletinin şanli tarihini de calmaya calişmalarini hayret ve ibretle görüyoruz. Türk tarihi birilerine ters algi operasyonu yapma adina alet ve kaynak olamaz! Önce kendi cocuklarini Afrine göndersinler.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
askerlik şubesi, 2018-05-06 21:12:29 @evet ya bilal ve burak askerligini yaptimi ??

EVET, bilal anafartalarda batı teyakkuz ordular komutasında gazi olmuş bir taramalı mavzer komutanı, burak ise ankara polatlıya gelen, hain yunan askeri ile ,süngü ile savaşmış , 2. ordunun önemli bir yüzbaşısı idi. TARİH KİTAPLARI ,BU CENGAVERLERİ ŞEREFLE YAZAR ,......................

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-05-06 20:52:36

sayın erdoğan bey siz ancak sizlere körü körüne bağlı olanı kandırırsınız gördünüz doğrular kendiliğinden meydana çıkıyor sizmi savaştınız atanızmı keşke lakin çocuklarınız neden bir kılıçtaroğlunun oğlu kadar olamadılar acaba *tabi haklısınız o ara paraları sıfırlamakla meşküldiler **yazık hem de çok yazık

Avatar
sinan meydan 2018-05-06 21:29:40

tarih dersi ver diyecem ama diploması yok anlamaz

Avatar
Vatandaş 2018-05-06 20:57:05

Hep gariban çocukları ya şehit oluyor yada gazi. Siyasilerin ve iktidar yalaklarının çocukları inceleyin ya çürük raporlu ya bedelli yapmış yada bedelliyi bekliyor. Peygamber ocağını olan askerliği bile ticarete çevirdiniz. Siyasi ve iktidar yalakalarının çocukları veya bedeli kredi çekerek ödeyecek gençler bedelli ödeyerek kurtuluyor ya gariban aileler ve çocukları uzun done askerliğini severek yapıyor. Şehit aileleri gururla VATAN SAĞOLSUN diyebiliyor Afrivole Showları tam bir soytarılıktı. Şehit ailelerine ve gazilerimize çok ayıp ettiler. Milli irade her şeyin farkında ve metanetle seçimi bekliyor Ankara'da koltuk sevdalısı beylere farkındalığını gösterecek şapka düşecek kel görünecek

Avatar
sinan bey ne derse 2018-05-06 20:58:25

dogrudur

Avatar
BOP PROJESİ VE BAŞKANLIK SİSTEMİ !! 2018-05-06 21:31:44

BOP PROJESİ VE BAŞKANLIK SİSTEMİ !! BOP'DA SONA GELİNDİ !!
https://www.youtube.com/watch?v=a_CheC9CWCg

Avatar
cemal özal 2018-05-07 09:51:18

Halkı Hak ile aldatan, kendilerini kutsallıklarla denk tutan, tarih yeniden yazılırken ülkeyi ekonomik anlamda toplumsal anlamda batıranlar, Atatürk size BEŞ numara büyük gelir artar bile. Haddinizi bilin. Karakterinizi başka insanlara mastar tutmayın.