banner87

Son dakika: AYM eski Başkanı Haşim Kılıç'a FETÖ şoku

Haşim Kılıç'ın oğlu hakkında FETÖ'den yakalama kararı çıkartıldı.

Son dakika: AYM eski Başkanı Haşim Kılıç'a FETÖ şoku

Haşim Kılıç'ın oğlu hakkında FETÖ'den yakalama kararı çıkartıldı.

26 Ocak 2018 Cuma 16:54
Son dakika: AYM eski Başkanı Haşim Kılıç'a FETÖ şoku

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı yürüttüğü soruşturma kapsamınra FETÖ'nün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandığını belirlenen eski Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç'ın oğlu Fatih Samed Kılıç hakkında FETÖ üyeliği iddiasıyla harekete geçildi.

Başsavcılık, yurt dışında olan Kılıç hakkında yakalama kararı çıkarılmasını istedi. Talep üzerine, Ankara 2. Sulh Ceza Hakimliği de savcılığın talebi üzerine Fatih Samed Kılıç hakkında yakalama kararı aldı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.01.2018 17:13
Anahtar Kelimeler:
Hasim KılıçFetö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YILDIRIM 2018-01-26 17:43:13

Sn Haşim KILIÇ ve Ailesi başta Olmak Üzere,
Dün;
"SUSMA SIRA SANA GELECEK" Diyenlere;
Diyecek Bir şeyiniz Var mı?
Saygılarımla.

Avatar
ne fetoymus ya 2018-01-26 16:55:56

siyasi ayagi nerde acaba ??

Misafir Avatar
esas 2018-01-26 17:53:36 @ne fetoymus ya

sıra kılıçdaroğluna ne zaman geleecek?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Halkın sesi 2018-01-26 17:26:44

Bir zamanlar fetöcülerle birlikte suclara karısan soysuzlarda fetöcüler kadar suclulardır. Hangi partiden kim olursa olsun, onlara zemin mevkii yetki saglayanlar, er veya gec bedelini yargılanarak (sereflice namusluca tarafsız davranacak mahkemelerce) ödeyeceklerdir. Kandırıldık sözü asla dikkate alınmayacaktır.

Misafir Avatar
Allah bizi affetsin 2018-01-26 18:48:05 @Halkın sesi

aldatildik deyip isin icinden siyrildilar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan ali 2018-01-26 19:11:29

BU TOSUNUNKARISI HALININ ALTINA KAFASINI SAKLIYAN İŞİDCİ TOPUNU TAYYİP SEVSİN BUNLARDA HIRSIZI

Avatar