Türkiye'de 1 günlük Milli Yas ilan edildi!

Mısır'daki terör saldırısı nedeniyle Türkiye'de 1 günlük Milli Yas ilan edildi

Türkiye'de 1 günlük Milli Yas ilan edildi!

Mısır'daki terör saldırısı nedeniyle Türkiye'de 1 günlük Milli Yas ilan edildi

26 Kasım 2017 Pazar 18:48
Türkiye'de 1 günlük Milli Yas ilan edildi!

Mısır'da 300'den kişinin hayatını kaybettiği terör saldırısı nedeniyle Türkiye'de 1 günlük yas ilan edildi.

Bu kapsamda 27 Kasım Pazartesi günü tüm yurtta ve dış temsilciliklerde bayraklar da yarıya çekilecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.11.2017 19:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
merak 2017-11-26 20:19:03

18 ada icin de yas ilan edecek misiniz?

Avatar
reyhanli 2017-11-26 19:19:55

reyhanli terror saldirisinda ulkemizde yas ilan edilmismiydi unuttumda bileniniz varmi

Avatar
serseri mahinler 2017-11-26 19:41:09

kales politikalarinizla misinda onune yatiniz bakalim
kendi ulkemizde isidin katliyamlarina zemin hazirladfiniz gosdagi secim iktidar icin havliyordunuz misira simdi ne olduda unler sonra yas misir kanarmi buna bir gun once 27 mitci yakaladi bir gunb sonra 340 olu bombaynan kursunla hehee

Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2017-11-26 19:47:19

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,71
2017 yilinda dolar 3,94
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
Minnoş 2017-11-27 04:04:46

Biz,de cok acılar çektik onlar yasını tuttularmı . Biz niçin tutuyoruz dileyin baş sağlığını olsun bitsin ,olacak şey deyil .

Avatar
Abd ve rusya 2017-11-26 20:45:23

Ikiside bir konuda anlasmislar turkuyeyi bolecekler hatayi esada verecekler suriyedeki kantonlari.kuzey iragi ve turkuyedeki kuzayi bagliyacaklar kurtlerin limanida adana marsin haddi olacakmis yani limanlari suruyede degil turkuyede bunu hala anlamiyo iktidar.suriyede kurtlere verilecek saha verildi ve bitti baska yok esas buyuk parca turkuye .bu is bitince irandan savasmadan alacaklarmis masada masaya iranda katilacak galiba buyuk ihtimal imzalari osloda atacaklar bu palavra degil buyuk plan plan islemekde ve sira bizde galiba

Avatar
nihat 2017-11-26 20:48:27

SİNAN OĞAN ÇOK SİNİRLENDİ : BARZANİ'NİN MERSİN LİMANI'NDA KAÇAKÇILIK YAPAN ŞİRKETİ VAR!!!
https://www.youtube.com/watch?v=gCWkhgLAcxY

Avatar
nihat 2017-11-26 20:49:05

Sinan Oğan Barzani'nin Ak Parti hükümetiyle ortaklığını anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=srV5v72XA_4