banner87

'Ülken için savaşır mısın?' anketinde bakın sonuç ne çıktı

Optimar Araştırma’nın Ağustos ayı Siyasal Araştırmalar anketinde, 'Ülken için savaşır mısın?' sorusu soruldu. O ankette AKP ve MHP seçmeninin verdiği yanıt ise polemik konusu oldu.

'Ülken için savaşır mısın?' anketinde bakın sonuç ne çıktı

Optimar Araştırma’nın Ağustos ayı Siyasal Araştırmalar anketinde, 'Ülken için savaşır mısın?' sorusu soruldu. O ankette AKP ve MHP seçmeninin verdiği yanıt ise polemik konusu oldu.

09 Eylül 2018 Pazar 16:13
'Ülken için savaşır mısın?' anketinde bakın sonuç ne çıktı

Kamuoyu araştırma şirketi Optimar'ın Ağustos ayında yaptığı Siyasal Araştırmalar anketinde kamuoyunun çeşitli eğilimleri ölçüldü.

Ankatte sorulan sorulardan biri ise “.. Olası bir savaş halinde ülkeniz için savaşır mısınız?..” şeklindeydi.

  Anket sonuçlarını köşesine taşıyan hükümete Star yazarı Esoy Dede, AKP ve MHPseçmeninin verdiği yanıtları sorguladı:

"Vatandaşın yüzde 31’i kesinlikle savaşırım derken yüzde 33’ü biraz daha çekimser bir tonla ‘savaşırım’ demiş.. Bu iki verinin toplamı yüzde 64.. Peki ya gerisi?.. Açık söyleyeyim hayal kırıklığıdır benim için bu. Şimdi daha trajik olan tabloya geliyorum..‘Ülkem savaşa girerse ben de savaşırım’ diyenlerin sayısı MHP’ye oy verenler arasında yüzde 88, AK Parti’ye oy verenler arasında ise yüzde 80.."

 "Yüzde 100 çıkması gerekiyor muydu?"

 İsim vermeden HDP'ye oy veren yüzde 7.5'luk kesimin bu soruya 'Evet' yanıtı vermeyeceğini savunan Star yazarı, 'kesinlikle savaşırım' diyenlerin oranının sadece yüzde 31 olmasına dikkat çekerken, MHP seçmeninde bu oranın yüzde 88, AKPseçmeninde ise yüzde 80 olmasına şaşırdığını "Bu iki parti seçmeninde oranın % 100 çıkması gerekiyor muydu?.. Ne değişti acaba?.. " sözleri ile dile getirdi.

 YANIT ANKETÇİDEN GELDİ

Star yazarı Dede'nin bu sorusuna yanıt ise Optimar Araştırma Başkanı Hilmi Daşdemir'den geldi. Daşdemir, Twitter'dan verdiği yanıtta "Ağustos ayı Türkiye’nin Nabzı araştırmamızdaki “savaş halinde ülkeniz için savaşır mısınız?” Sonucunu @ersoydede köşesine taşımış ve oranları düşük bulmuş, %10 hain kontenjanını düşündüğümüz zaman “savaşmam” diyen % 16 oranı da çok yüksek sayılmaz. Elbette % 100 çıkmasını bekleriz. Ancak, PKK için dağa çıkanlar da Fetö adına asker, polis, adalet kurumlarına yerleşen okullarda çocuklarımızı devşiren kanı bozukların da aramızdan çıkarıldığını unutmamak gerek. Türk Milleti kritik cevabını 15 Temmuz ‘da olduğu gibi o an gelince verir" diye yazdı. 

Elbette % 100 çıkmasını bekleriz. Ancak, PKK için dağa çıkanlar da Fetö adına asker, polis, adalet kurumlarına yerleşen okullarda çocuklarımızı devşiren kanı bozukların da aramızdan çıkarıldığını unutmamak gerek.

— Hilmi Daşdemir (@DasdemirHilmi) 9 Eylül 2018

Ağustos ayı Türkiye’nin Nabzı araştırmamızdaki “savaş halinde ülkeniz için savaşır mısınız?” Sonucunu @ersoydede köşesine taşımış ve oranları düşük bulmuş, %10 hain kontenjanını düşündüğümüz zaman “savaşmam” diyen % 16 oranı da çok yüksek sayılmaz. pic.twitter.com/nM3bCKZ9xY

— Hilmi Daşdemir (@DasdemirHilmi) 9 Eylül 2018
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.09.2018 17:00
Anahtar Kelimeler:
MhpAKPAnket
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kara Fatma 2018-09-09 17:23:29

Kefen giyenler, tabanca ve tüfekle poz verenler nerede? yoksa balli ihale mi peşinde koşturuyorlar. ;)

Misafir Avatar
ATATÜRK HAVAALANI OLSUN !!!! 2018-09-12 15:10:44 @Kara Fatma

https://www.change.org/p/istanbul-3-havaalan%C4%B1n%C4%B1n-ad%C4%B1-atat%C3%BCrk-olsun?source_location=discover_feed

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-09-11 03:40:40 @Kara Fatma

Çok dikkat edin.. mesela Amerikan askerleri Irak'ta amerika için savaştı ..Peki haklı bir nedenmiydi. ? Çoğu vatana hizmet kisvesi altında katil oldular. Savaşın sebebi çok önemlidir..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2018-09-10 11:21:03 @Kara Fatma

Küstahca haber yapmışsınız. bu ülkede Yüzde doksanı vatan için savaşır.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
special roc soslu suşi... 2018-09-09 21:41:26 @Kara Fatma

hayır, ballı ihale payları onlara kadar düşmez... onlar beleş ucuz kömür, eğitimsiz çocuğuna az ücretle iş veya gıda kuponuna fit olur haldeler , aslında , ne olup bittiğinin farkında bile değiller...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
savaş çıktıgında 2018-09-09 21:38:09 @Kara Fatma

ilk önce oy verenlerin kafasına sık düşman sorun degil.düşman belli karşında bu ibinelere sırtını dönmek

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
İslam savaşa karşıdır 2018-09-09 17:34:55 @Kara Fatma

Allah aşkına bakın Savaşlar tarihine Dünya tarihini.Genelde savaşlar siyasi liderlerin yöneticlerin ihtiraslarıyla çıkmıştır.Bak hitlere.Bak enver paşaya.Savaşmalı ama savaştığına değmeli nedeni.Peygamberimiz adı savaş olan kişinin ismini değştirmiştir.İslam sevgi barış dinidir.Savaş istemiyoruz durduk yerde.İslam dini yaşatma dinidir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
selim 2018-09-09 18:17:00

Savaşa önce kefen giyenler,gazeteler de orada burada silahla poz verenler ve düğünlerde havaya mermi sıktığını zannedenler gitmeli.

Avatar
D 2018-09-09 18:40:56

Bizde gideriz bir şartla vekillerin çocukları giderse bizde varım yok gitmezlerse vekiller ve tayıpgiller gitsin çünkü kendileri bu işi başlattı onlar temizlesin .

Avatar
Zeki 2018-09-09 18:38:44

Suan akp mhp varken Israel kursun atmazlar hele abd bunlarln

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-09-09 22:22:20

Bedelli askerlik yapanlar/yapacaklar ve sahte çürük raporlu olanlar önce gitsin biz arkadan geliriz.

Misafir Avatar
abc 2018-09-11 11:08:16 @Hacı Yatmaz

Aynen Öyle yoksa Nah giderim,Parası olan uyanıklar Keyif çatacak ben Ölücem,EN Önde Onları görmeden arkalarına geçmem,Hep Garibanın arkasına mı geçecekler be Yeter artık

Beğenmedim! (0)
Avatar
Imam bayıldı 2018-09-09 16:50:38

Kimin için?...

Avatar
Emine 2018-09-09 16:59:37

ALLAH her türden acik veya gizi, Müslman veya sözde Sosyalist, Zengin veya Fakir tüm Türk irkcilarinin bin belasini verecektirrrr,, Kahr olsun savaş,,,,, Yasasin Baris, Kardeşlk ve Insanlik...

Misafir Avatar
YAAARRAAAAAM KALKTI 1 HAFTADIR İNMİYOOOR EMİNAAAAA 2018-09-19 00:20:51 @Emine

geeeeeelll kamasutrama geeeeeelll...
geeeeeelll şeytanını çıkariiim eminaaa...
ıhhh hıııııı aaaaaa eminaaa... hahahaa...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mal herif 2018-09-18 22:43:51 @Emine

Bir de işsiz gibi, kendi kendine beğeni kasmış. Noldu kendi kendine beğen kasınca ananın amı göğe mi erdi mal orospu çocuğu. Kendi kendine beğenmiş amk eziği hahhaha :)

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
Ağla 2018-09-18 22:41:02 @Emine

Amına koduğumun salak faşist ulusalcısı

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
OROSPU EMİNA , MOSSAD AJANI VATANHAİNİ PİÇ EMİNA ! 2018-09-18 04:33:49 @Emine

YAZ SİYONİST KİTAPLARIN PALAVRALARINI YAZ ! BAPHOMET'Çİ EMİNA ! GEHONNAM'IN FAHİŞELERİ EMİNA'LAR...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Englander demiş bir de mal orospu çocuğu 2018-09-15 12:15:40 @Emine

Ulusalcıların da beyninin yıkanmış olduğunu biliyordum da bu kadar mal olduklarını bilmiyordum. Resmi tarih yalanlarıyla zorla millet olmaya çalışanlardan yaratıcı birşey beklemiyorum zaten. Ausland-> Auslander gibi bir zorlama uydurmuşsun. Büyük ihtimal de Almanyanın ekmeğini yiyip T.C de milliyetçilik mavalları yiyen göçmenlerdensin. İngilizcede nerde görülmüş -er takısıyla millet ismi yapıldığı mal. English= İngiliz= İngilizce dir. Yarım yamalak bilginle ahkam kesiyorsun facebook filozofu. Er takısı alman ülkelerinde kullanılır. Türkiyeliye nasıl uyduracaksın. Turkeyer, Turklander :)

Beğenmedim! (53)
Misafir Avatar
İsrail sizin anavatanınız 2018-09-15 12:06:25 @Emine

Türk adının geçtiği en eski devlet Göktürklerdir. Ms 500 lü yıllarda var olmuşlardır. Ondan önce orada Juan(Yuan, Joan, Juhanna) hanedanlığı vardır. Juan Juan devleti yıkılınca bir anda ortaya Avarlar ve Hazarlar(Azeriler) gibi yahudi Türkler ortaya çıkmıştır. Bunlar da Iran üzerinden anadoluya ve mısıra istilalar yapmıştır. Büyük ihtimalle mısırda güç elde etmek isteyen yahudiler orta asyaya bilginler göndererek cahil toplulukları kendine hizmet için yahudiye çevirmiştir. Turancılık ve Türkçülük bilinci yahudi kaynaklıdır. Yahudilerin en büyük nüfusuda israilden çok hazar bölgesinde, orta asyadadır ve türklerle aynı yerleri paylaşmışlardır. Diğer yer de türklerin uzun süre konakladığı iranın kuzeyidir.

Beğenmedim! (50)
Misafir Avatar
İsrail sizin anavatanınız 2018-09-15 12:04:26 @Emine

Türklük de, Turancılık da bir yahudi misyonudur. Türk= Töreye inanan= Turan= Tura takipçileri. Tura=Tora=Töre=Torah= Tevrat aç biraz kelime köken çalış mal. Türkler gök tengriye inandığında mavi gökyüzüne inanıyordu yani bir nesneye bir ilaha değil. Çok tanrılı dinler arasında bulunan Türkler de bunu yarım yamalak 2000 yıldan eski olan yahudi inancından öğrenmişler.

Beğenmedim! (50)
Misafir Avatar
İsrail sizin anavatanınız 2018-09-15 12:02:18 @Emine

Kemalist faşist orospu çocuğu kulağını aç beni iyi dinle. Akapelilere söz ettiğiniz kadar örümcek kafalı varsınız. Zaten şu an aynı ata binmiş uçuruma doğru hızla koşuyorsunuz. Ulusalcıların da mehape faşistlerinden , akape ümmetçilerinden bir farkı yoktur. Hepiniz bölücüsünüz. Türkçülük, turancılık veya ümmetçilik gibi Siyonizm kökenli bir ideolojilere tutunmuşsunuz gidiyorsunuz. Liberal de değilim ayrıca mal. Birilerine sürekli etiket yapıştırmayı kemalist ideolojinin ilkokuldan başlayan beyin yıkama operasyonlarından mı öğrendiniz. Türk diye bir ırk bile yok amına koduğumun salağı. Bu güruh ismini yahudi inancıyla tanıştıktan sonra almış hint, çin, moğol karması bir toplum. Bu toplum ismini de millattan sonra 500 yıllarında almıştır. Türkün ne olduğunu 100-150 yıl önce halk bile bilmiyordu. Türk deyince müslüman zannediyorlardı. Bir grup elit öncüler yani Jön(Juan) (yahudi) Türkler topluma yaymıştır bunu.

Beğenmedim! (50)
Misafir Avatar
İNGİLTERELİ = ENGLANDER 2018-09-13 21:00:51 @Emine

SİZİN BU SİYONİSTLERDEN ÖĞRENDİĞİNİZ ! BÖLÜCÜ VE HAİN TAVIRLARINIZDAN BİZ KEMÂLİST'LER İYİCE SIKILDIK ARTIK ! YAKINDA AVA ÇIKACAĞIZ AQ !

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
SEN O NUMARALARI GİT İSRAİL'DE YAP !!!!!!!!!!!!!!! 2018-09-13 19:49:06 @Emine

SİZİN O SİKTİMİNİN IRKINIZIN YOK OLMASINA DEFALARCA MÂNİ OLMUŞ ! BU YÜCE TÜRK MİLLETİNEDE SAYGI DUY ! İT LÂVANTEN !

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ALTTAKİ OROSPU ÇOCUĞUNA : ENGLISH = İNGİLİZCE 2018-09-13 19:38:52 @Emine

YADA İNGİLİZE AİT DEMEKTİR ! AMINA KODUMUNUN LİBERALİ ! (YANİ GİZLİ YAHUDİSİ !) İŞİNİZ GÜCÜNÜZ MİLLETLERİ BÖLÜP PARÇALAMAK ! PİÇLER !

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Türk ırk ismidir mal herif 2018-09-13 14:19:45 @Emine

Türkiyede doğan Türk değil, Türkiyelidir. İngilizcesi de Turkish tir. Sizin dediğiniz ırk ismi olan Türk, T.C. nin dışındakileri de kapsar ama ülkenin yarısını da dışlar ve ingilizcesi de Turk tur. İngilterede doğana da anglosakson veya briton denmez, english yani ingiltereli denir. Çünkü ingilterede tek bir ırk yoktur. Genel ve kapsayıcı isim ingilterelidir.

Beğenmedim! (76)
Misafir Avatar
GERİZEKALI EMİNEEEEEEEEEEEE 2018-09-12 22:07:48 @Emine

Türkiye'de doğan Türk'tür ! Almanya'da doğan Alman'dır !
Japonya'da doğan Japon'dur ! daha anlayamadın mı ? IRKÇI-EMİNE !

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
EMİNE'YE VE ANASINA ATLAYAN TÜRK'LER KULÜBÜ 2018-09-11 21:30:17 @Emine

HELÂL EMİNE ARKANDAYIZ !!!!!!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Erol 2018-09-09 17:51:03

İslam savaşa karşıysa,Uhut,Hendek,Bedir ne?

Misafir Avatar
@Erol x--yavşağına 2018-09-11 08:56:08 @Erol

@Erol x---vay senin ötüne eşşek soksun İBNE erol. ulan deyyus savaşa karşıysa vatanına dinine bayrağına saldıranada savaşma demiyor. çok yavşak GAVURSUN sen be ibne.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
islama saldırmak size zevk mi veriyor? 2018-09-09 20:03:27 @Erol

ebucehil ve viraneleri savaş açtı..mademki sen savaş istiyorsun son çare savaşılır..bedir savaşında 300 müslüman 3000 kafiri perişan etti..
savaş olmaması için peygamber asv.efendim, sürekli elçi gönderdi..ancak onlar elçilere dahi zulum ettiler..ve çare savaşlar oldu..

Beğenmedim! (7)