'Ülkeyi 16 yıldır tek başınıza yönetiyorsunuz, neyiniz eksikti!..'

Milliyet yazarı Mehmet Tezkan, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan'ın İstanbul il Kongresi'nde açıklayacakları manifestonun 'daha çok özgürlük' 'daha çok demokraksi' vaatlerine ilişkin olarak, "16 yıldır ülkeyi tek başınıza yönetiyorsunuz. Neden daha çok demokrasi, daha çok özgürlük getirmediniz?" diye sordu.

'Ülkeyi 16 yıldır tek başınıza yönetiyorsunuz, neyiniz eksikti!..'

Milliyet yazarı Mehmet Tezkan, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan'ın İstanbul il Kongresi'nde açıklayacakları manifestonun 'daha çok özgürlük' 'daha çok demokraksi' vaatlerine ilişkin olarak, "16 yıldır ülkeyi tek başınıza yönetiyorsunuz. Neden daha çok demokrasi, daha çok özgürlük getirmediniz?" diye sordu.

02 Mayıs 2018 Çarşamba 12:43
'Ülkeyi 16 yıldır tek başınıza yönetiyorsunuz, neyiniz eksikti!..'

Tezkan, "Madem Türkiye’nin daha çok demokrasiye, daha çok özgürlüğe, daha çok refaha ihtiyacı var.. Madem bunları getirecek tek güç AKP.. Madem iktidar partisinin iddiası bu..O halde sormak lazım.. Bugüne kadar neden getirmediniz? Neyiniz eksikti?" dedi. 

"Cumhurbaşkanı sizde, Başbakan sizde, Meclis Başkanı sizde, Meclis çoğunluğu sizde, istediğiniz yasayı çıkarma gücüne sahipsiniz.." diyen Tezkan, "Daha da ötesi, 16 yıldır ülkeyi tek başınıza yönetiyorsunuz.. Neden daha çok demokrasi, daha çok özgürlük getirmediniz?Neden Türkiye’nin hâlâ bir numaralı sorunu demokrasi ve özgürlük.. Neden? Tekrar soruyorum: Neyiniz eksikti?" ifadesini kullandı. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Batuhan 2018-05-02 12:51:22

Bu ülkede özgürlük kelimesini telaffuz etmeye hiç hakkı olmayan kişiler neler söylüyor .... vah vah..

Misafir Avatar
özgürlük er kişi işi 2018-05-02 18:41:54 @Batuhan

Kılıçdaroğlu kendi milletvekillerine yasak koydu. izinsiz konuşamıyorlar. chp de parti veya kılıçdaroğlu hakkında doğru bile olsa söz söyleyenin ipi çekilir. FİKRİ SAĞLAR canlı şahit. ayrıca daha dün 15 milletvekilini koyun gibi sürüp bir yere tıkadı. bumu demokrasi, bumu insana saygı?
ya gidin sahtekarlar sizi. siz manyaksınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kızıyorum ama 2018-05-02 18:38:53 @Batuhan

Gerzek gazeteci daha çok özgürlükten gayen ne?
söyle bakalım neyin özgürü değilsin?
ulan GAY ları bile desteklediniz be . ulan zina içinde yüzüyorsunuz. ulan meyhaneleriniz içkileriniz tıkırında. ulan nikahsız yaşamanıza karışanmı var? mal edinme, mülke edinme, yürt dışı yurt içi seyahlerinize engelmi var? ulan gazeteci müsvettesi karakolda süresiz kalan zanlıya 24 saat şartını avukat edinme hakkını AKP verdi. neyin özgürü değilsin soytarı?

Beğenmedim! (0)
Avatar
o da ne yaptigini bilmiyor 2018-05-02 12:49:13

oy icin diyor ama biliyorki halk cahil cahilin onune ne koyarsan yer ciflikbank gibi erdoganda sorun yok halkda sorun var halka ne dersen alkısliyo oley cekiyo ben olsam bende kalka et yedirmem samana razilar yesinler bakalim afiyet olsun yakisani bu demek DEVEYE DİKEN İNSANA S....... YAKIŞIR atasozu niye denmis

Avatar
52 2018-05-02 12:53:20

sayın erdoğan daha çok özgürlük diyorsunuz fakat arkonokon balyoz davasının savcıyım dediniz demokrsi diyorsunuz eeberaber yürüdünüz fetoyla *inanın bu seferde ülkkenin milleti başına kim bilir ne çoraplar örersiniz bence sizler ülke için çok tehlikeli insanlarsınız ***

Avatar
NUrali Boz 2018-05-02 13:02:18

Ufalar yonetiyordu 16 seneden bu yana receb daha cok ozgurluk deyince o hali getirenin de anladim siki yonetim demek istiyorsunuz o hal yetmez

Avatar
efe 2018-05-02 14:40:44

16 senedir secimlerden önceki ayni kilasiklesmis piraboganda sözleri .akp secim yaptirimi yapiyorda iktidar da kalirsa kasikla verdigini kepceyle geri alacaktir .devülasyon kapida dolar evro almis basini gidiyor borcunu ödemeyecek bir ekonomik enkaz var .millet uyanmali iktidar degismeli artik .

Avatar
Vatandaş 2018-05-02 14:55:31

Bay Kemal sizlere demokrasi dersi verdi duvara tosladılar çirkefleşiyorlar kutsanmış Adam koltuk sallanıyor sallanıyor saltanat kayığı su alıyor

Avatar
Ozgurlukten, adaletten, 2018-05-02 13:22:44

insan haklarindan, demokrasiden bahsedebilecek en son kisi.

Avatar
texas 2018-05-02 15:08:26

bu yalanci teyyo ne vaat ediyorsa tam tersi cikiyor yalanci zindik özgürlüklermis sen ne anlarsin özgürlükten dinbaz seni