Ünal, son seçim anketini açıkladı

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Ünal, "AK Parti olarak 46-48 bandındayız. Cumhurbaşkanlığında 54-56 bandındayız. Kamuoyu araştırmalarının 2 üstü, 2 altı durumu olabildiği için bunu söylüyorum" dedi.

Ünal, son seçim anketini açıkladı

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Ünal, "AK Parti olarak 46-48 bandındayız. Cumhurbaşkanlığında 54-56 bandındayız. Kamuoyu araştırmalarının 2 üstü, 2 altı durumu olabildiği için bunu söylüyorum" dedi.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 11:31
Ünal, son seçim anketini açıkladı

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal , Kahramanmaraş'tan Ülke TV'de yayınlanan Arafta Sorular isimli programa katıldı. Ünal, CHP'nin Cumhurbaşkanı aday belirleme sürecini eleştirirken "Bunların Cumhurbaşkanlığı ve iktidar olmak gibi bir iddiası yok. Bunların gayesi eskiyi geri getirmek. Biz yeniyi konuşuyoruz, gelecek 10 yılı konuşuyoruz" dedi.

Partilerine yönelik saha araştırmalarına ilişkin bilgi veren Ünal, şu ifadeleri kullandı:

 "AK Parti olarak 46-48 bandındayız. Cumhurbaşkanlığında 54-56 bandındayız. Kamuoyu araştırmalarının 2 üstü, 2 altı durumu olabildiği için bunu söylüyorum. Her bir insanımızı tekrar tekrar dinliyoruz. Bunu seçimden seçime değil, her zaman yapıyoruz. 16 yıldır milletimizle olan ilişkimizi biraz daha yoğunlaştırarak sürdürüyoruz. Kamuoyu araştırmalarında da gayet iyi durumdayız."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 11:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-28 11:38:03

DERiN UYKUYA DEVAM RÜYALARIN YAKINDA BiTER UYANIRSIN

Misafir Avatar
arkalarda bakin neler oldu 2018-05-28 23:16:35 @KECi COBANI

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
o yuzden akhisar mitinginde az insan gelmis 2018-05-28 23:16:04 @KECi COBANI

abbas yolcu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-05-28 18:16:36 @KECi COBANI

AK PARTİ DEVAM huzurumuz güvenimiz rahatımız için DEVAM.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
hastir len 2018-05-28 16:47:13 @KECi COBANI

Amk ermeni firlatmasi cevap istiyor musun? Basliga bak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dilin kemigi yok 2018-05-28 15:21:49 @KECi COBANI

bi kucak sakalla yalan söylüyor utanmadan. (zaten utanma duygusu bu yaratiklarda yok) Aha sana oy oranin: % 14.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler 2018-05-28 15:03:38 @KECi COBANI

Muhsin Yazıcıoğlu | Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kiralar odenmiyor 2018-05-28 14:41:01 @KECi COBANI

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983992/istanbul_da_kiralar_
odenmiyor..._Rakamlar_urkutucu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI 2018-05-28 14:39:29 @KECi COBANI

VE YAKIN AKRABALARI MAL BEYANINDA BULUNSUN MAL BEYANINDA ASIRI ARTIS VARSA INCELENSIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-28 14:38:47 @KECi COBANI

UNIVERSITE DIPLOMALARINI VE TRANSKRIPT DAHIL MILLETIMIZE SUNSUN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP çöp hikayeleriyle masallariyla 2018-05-28 14:38:01 @KECi COBANI

bizleri kandiramaz AKP 1 TANE FABRIKA KURDUMU ???? AKP SATA SATA GUNU KURTARDI YETMEDI BIRDE SICAK PARAYLA GUNU KURTARDI COK AYIP YA YOL YAPMAK KOPRU YAPMAK HASTANE YAPMAK ZATEN DEVLETIMIZIN GOREVI O KADAR VERGI TOPLANIYOR AVRUPADA BU TARZ SOYLEMLER DUYAMAZSINIZ ULKEMIZIN MILLI VARLIKLARI 70 MILYAR DOLARA SATILDI USTUNE USTUN 450 MILYAR DOLAR BORCUMUZ VAR YAPILAN KOPRULER SEHIR HASTANELERI HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK dolar olmus 4.58 ugrastigimiz seye bak 1980 li yillarin copluguyle ugrasiyoruz su anin copluguyle ugrassak millet borc bataginda et yiyemiyor ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz memur mutsuz emekli mutsuz et i ordan burdan ithal ediyoruz saman i tohumu cogu gidayi ithal eden ulke olduk yeter be akp ye oy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sena 2018-05-28 11:39:37

Anket doğru olamaz yıllarca ak partiye oy veren biri olarak oy yok döviz Suriyeliler dini güncelle istiklal marşı fakirleşen millet ak parti eski ak parti değil yüzde üç zam yatırım yapalım vatandaşa zam yetersiz

Misafir Avatar
%100 e denilenlere göre bakıyoruz,,ancak hatalı?? 2018-05-28 14:21:12 @Sena

% 52 akp..%30 chp..% 25 iyi parti. %11 hdp.....diğerlerinide saymıyoruz.. eeeee
% 118 yaptı..nasıl oluyor bu işte bir terslik var..% 100,ün üzerine çıkmaması gerekir.matematik kanununa göre böyle..ancak dağıtım..%118 yine birileri yalan söylüyor..akp. mi ,, chp.mi ,, iyi mi ,, hdp.mi..=????
NASIL OLUYOR BU İŞ.?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rasim Yigitli 2018-05-28 11:36:41

Ac tavuk (Ünal) rüyasinda kendini bugday ambarinda sanirmis

Misafir Avatar
Bay Ünal 2018-05-28 12:55:25 @Rasim Yigitli

ufak at civ civler yesin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-28 12:15:22 @Rasim Yigitli

Bunlar ac tavugu da gectiler. Tabanlari o kadar saf o kadar cahilki her seyi yutturuyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
can 2018-05-28 11:45:50

he canım he bizde yedik :)))

Avatar
nuh 2018-05-28 12:07:14

dedesi agopyan da aynı dertle ölmüştür her halde büyük ermenistan hayalleri yani.

Avatar
SS 2018-05-28 11:51:53

SABRET TAMAM SENDE KURTULACAKSIN. YALAN SÖYLEMEK ÇOK GÜNAH

Avatar
SIĞIR ÇOBANI 2018-05-28 11:56:39

TÜRKİYEYİ UÇURDUNUZ DİYE YÜKSEKTEN ÜÇÜYORSUNUZ. SİZE YÜZDE BANA SORARSANIZ YÜZDE 25 NORMAL DAHA FAZLASI FAZLADIR. NE YAPTINIZ. FETÖCULAR 250 KİŞİYİ ÖLDÜRDÜĞÜ ZAMAN KİM BUNLARİ KİM BESLEDİ KURŞUN SIKANLARI. HADİ ORDAN DALGA GEÇMEYİN.

Misafir Avatar
uçuyoruzzzzzzzzzzzzzzzz ,,,,,¶¶¶ 2018-05-28 14:14:12 @SIĞIR ÇOBANI

andromeda,ya doğru giden TÜRKİYE,yi nasa görmüş..hahahaahha

Beğenmedim! (0)
Avatar
rrrrrr 2018-05-28 12:18:19

BU MILLETI HINDIMI SANDIN TRABZONLU VATAN HAINI HERYERINIZDEN PISLIK AKIYOR SIZLER BU VATANIN EVLADI DEGILMISINIZ ICINIZDEN BIRTEK DELIKANLI CIKMADI BIZ BU ÜLKEYE FETÖYLE BIRLIKDE IHANET EDDIK DIYEMEDINIZ HANGI VICDANLA HANGI YÜZLE OY ISTOYORSUNUZ VATAN HAINLERI