VİDEO | Binali Yıldırım'dan bira içen gençlere: Afiyet olsun arkadaşlar

AKP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, geçtiğimiz hafta Kadıköy'de seçim çalışması yapmıştı...

VİDEO | Binali Yıldırım'dan bira içen gençlere: Afiyet olsun arkadaşlar

AKP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, geçtiğimiz hafta Kadıköy'de seçim çalışması yapmıştı...

17 Şubat 2019 Pazar 12:06
VİDEO | Binali Yıldırım'dan bira içen gençlere: Afiyet olsun arkadaşlar

Yurt Haber Merkezi

AKP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, geçtiğimiz hafta Kadıköy'de seçim çalışması yapmıştı.  9 Şubat tarihli ziyaretin görüntüleri Youtube'daki 'Binali Yıldırım Fan' isimli hesapta paylaşıldı.

Balıkçıları, dolmuşçuları, kahvehaneleri ziyaret eden Binali Yıldırım'ın, yayınlanan videoyla birlikte Kadıköy'deki barlar sokağına da girdiği ortaya çıktı. Buradaki işletmecilerle selamlaşan ve fotoğraf çektiren Yıldırım'ın barda oturup bira içen gençleri de "afiyet olsun arkadaşlar" deyip selamladığı görülüyor. Gençler de Binali Yıldırım'ı selamlıyor.

İşte o görüntüler:

Son Güncelleme: 17.02.2019 12:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bar-las 2019-02-17 12:32:13

Ne diyecektiki; Şişko oğlu kumar oynayıp viski içiyor.

Avatar
Takiyecilerrrrrrrr 2019-02-17 12:32:46

Bunlar oy için Zaman'ında İstanbul kerhanesine gidip oy dilenen adamlar,bunlar Bulgaristan'dan gelen göçmenlere parklarda karısını kızını satıyor diyen fetöcü terörist sempatizanları,vs.vs.vs.bunların taaaaaaaaaaaa...............,..!!!!!!!?????????'öö((((((((((:

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-17 14:27:53

Bu ne perhiz, bu ne lahana tursusu, iyice sapittilar, biri bagirir avaz avaz alkol aramdir diye, biri afiyetler olsun der, kepazelik

Avatar
sadettin 2019-02-17 12:28:24

padişahımızdan fırça yüyecek

Misafir Avatar
Padisahin 2019-02-17 14:30:51 @sadettin

gözlerinin altina bakan onun aksamci oldugunu hemen anlar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Padişahı da takiyeci 2019-02-17 14:03:16 @sadettin

Arkadaşım bunların padişahı da takiyeci. Mesela CHP, Bursa'nın Nilüfer ilçesinde de, İlçe belediye meclisinde, travestiler için de kontenjan ayırmıştı. Bunların ÇAKMA PADİŞAHI, esti gürledi. Bakın dedi, CHP kimleri meclise sokuyor bu CHP yi iyi tanıyın biz bunları muhatap almayız. dedi amaaaaaaa BUNLARIN ÇAKMA PADİŞAHI SARAYDA DEVLET KESESİNDEN VERDİĞİ HER ZİYAFET DE BAŞ KÖŞEYE BÜLENT'İ OTURTUYOR. İşte bunlar böyle iki yüzlü

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhalif 2019-02-17 14:36:35

Bira içenlere afiyet olsun dediklerine göre her ne kadar belli olmasa da, kendileri açısından da işler ciddi. Hele mart ayı bir geçsin. Nasılolsa orayı polis ve tuğralı doblolular tacizleriyle oturulmaz hale getirirler.

Avatar
g. 2019-02-17 14:08:52

AH ULAN SEÇİM ! SEN AKP Yİ DİNDEN İMANDAN ÇIKARIRSIN !!!!!!!!!!!!!

Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2019-02-17 14:58:11

Gençlerle birlikte bira içseydi oy verirdim
İçmediğine göre oy yok.Zaten oda istemiyor ya belediye başkanlığını bin ali dedi reizi bindi.O kaaa

Avatar
FİLİZ ÖZKAN 2019-02-17 14:10:50

TAKTİR ETTİM,BİNALİ BEY ZATEN SAMİMİ VE DÜRÜST BİR İNSAN SİYASETTE BUNLAR OLMALI NE O TARAF NE BU TARAF ÜLKEYİ GERMEMELİ

Misafir Avatar
Takdir mi? 2019-02-17 14:45:40 @FİLİZ ÖZKAN

Gerçekten takdir edillecek adam; İn Ali denilince iniyor, Bin Ali denilince biniyor! Çok söz dinliyor çok. Üstelik de çok güzel takiye yapıyor maşAllah tam A KE PEye layık bir aday :)

Beğenmedim! (1)