Yandaş yazar: Kavakçı lobisi, FETÖ'nün yerini almaya çalışıyor!

"Pensilvanya’nın yerini almaya çalışan ne bileyim, bir Teksas lobisi varsa, dik durun!.."

Yandaş yazar: Kavakçı lobisi, FETÖ'nün yerini almaya çalışıyor!

"Pensilvanya’nın yerini almaya çalışan ne bileyim, bir Teksas lobisi varsa, dik durun!.."

14 Ocak 2019 Pazartesi 17:37
Yandaş yazar: Kavakçı lobisi, FETÖ'nün yerini almaya çalışıyor!

Hükümete yakın Star gazetesi yazarı Ardan Zentürk “Gün, ‘Yeniden Kuvayı Milliye’ günüdür…” başlıklı bir yazı kaleme aldı.

Yazısında, “Teksas lobisi” diyerek isim vermeden bir dönem Teksas’da yaşayan ve aile fertleri Teksas Üniversitesi’nde okuyan Merve Kavakçı’ya değindi.

Kavakçı’nın bütün aile fertlerinin Cumhurbaşkanlığı’nda ve bürokrasinin kritik noktaların görev aldığı ortaya çıkmıştı.

Zentürk yazısını şöyle sürdürdü:

“Bu nedenle emperyalist şimdi, yeniden saldırının peşinde… FETÖ’cü gözükmeyen klasik NATO’cu kanat mı, bilemem, onu zaman gösterir…

Millet, Gazi Mustafa Kemal’in “Ya istiklal ya ölüm” sözünden, R. Tayyip Erdoğan’ın, “Ya olacağız, ya öleceğiz” sözüne boş yere gelmedi…

Ankara’dakilere sesleniyorum…

Bu alçakların döviz kurları üzerinden kurdukları ekonomik şantaj sistemine kulak asmayın!. Pensilvanya’nın yerini almaya çalışan ne bileyim, bir Teksas lobisi varsa, dik durun!..

Milli şerefimizin bedeli yoktur.

Şerbetliyiz… İzliyoruz… Hazırız…”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.01.2019 17:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-14 17:49:35

Demedim mi AKP=FETÖ=AKP

Misafir Avatar
Ah Vatan 2019-01-14 23:54:23 @Dogru Söyler

yıllarca öğleydi yalama yalaka yalancı basın gerçekleri saklanı milleti uyuttular. Yakında tayip gidecek yerine yeni fetocular türeyecek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-14 21:40:54 @Dogru Söyler

yav bir sey takildi aklima
fetö darbe yapti ya hani peki AKP ve komple hukumet neden istifa etmedi darbe onlari yikmak icin yapildiysa ulkeyi ortadan kaldirma girisimi bunlarin kardes dedikleri tarafindan yapildi bunlar hukumet toptan istifa etmeliyidi peki ne olduda halki bukadar korkuttu niye birileri cikip ha siktir lan senide Fetoyuda sikerim hatta onunla yetmez tohumunuda siker yok ederiz demiyor eyyyyy millet

Beğenmedim! (0)
Avatar
yörük haydar 2019-01-14 18:13:37

muhammet fettullah gülenin havarileri bunlar akpli cumhurbaşkanıda kurtaramaz çünkü bunlarıda o soktu saraya sonradan Allah affetsini kabul etmeyiz.

Avatar
Türk-İslam Ülküsü 2019-01-14 19:03:19

Günaydın,SORGULAMAYI GÜNAH SAYIP, KÖRÜ KÖRÜNE VE İNADINA BİAT EDEN ZAVALLILAR... Ayaklarınız yere değmeye başladı galiba?

Avatar
LAZ 2019-01-14 19:28:47

Nasil bir sueat bu

Avatar
Güneş 2019-01-14 20:43:33

Bir memlekette, namuslu insanlar da en az namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memleket için kurtuluş yoktur.

Avatar
Güneş 2019-01-14 22:02:48

Rantçı, çıkarcı, hain feto'nun talebeleri bunlar.

Avatar
Deist 2019-01-14 23:21:12

Merve Kacakci Cumhuriyete meydan okuyan Atatürk ve Cumhuriyet düsmani bir yaratik. Merve Kavakciyi Nazli Ilicak 1999 yilinda TBMM'ine türban ile sokmadimi? Nazli fetöden iceride müebbetle yargilaniyor ve diger taraftan Tayyip Kavakci ailesi fetöcülere kucak acti. Tabiki Tayyip'de bir fetö sempatizani degilmidir? Soru cokkkkk!

Avatar
Ah Vatan 2019-01-14 23:52:47

Kavakçı gerçekte ABD vatandaşı açıkça ABD ajanıdır.. Ecevit sağlığında bu yaratığı meclisten atmıştı. O dönemde Refah Parti millet vekiliydi. Aynı zihniyet üAKP de devam ediyor. BOP abd ye hizmete devam ediyor. Bu ajanı büyük elçi yaparak ABD ye hzimet tam gaz devam ediyor. Baş örtü takarak açındırma müslümalara zülüm duygu sömürüsü kullanılıyor