banner87

Yıldırım'a memleketinde büyük şok!

Başbakan Binali Yıldırım’ı Erzincan’da az sayıdaki kişinin karşılaması dikkat çekti...

Yıldırım'a memleketinde büyük şok!

Başbakan Binali Yıldırım’ı Erzincan’da az sayıdaki kişinin karşılaması dikkat çekti...

13 Haziran 2018 Çarşamba 23:50
Yıldırım'a memleketinde büyük şok!

Odatv'nin haberine göre, Memleketi olmasına rağmen AKP’nin mitingine katılanların sayısının çok az olması, Binali Yıldırım’ın diğer mitinglerindeki görüntüleri hatırlattı.

Türkiye 24 Haziran erken seçimlerine doğru giderken, seçim sürecine damga vuran şey, hem Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın hem de Başbakan Yıldırım’ın mitinglerde kalabalık toplayamaması oldu.

İşte Binali Yıldırım’ın memleketinden miting manzarları:

Başbakan Binali Yıldırım ise Twitter hesabından şu fotoğrafı paylaştı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.06.2018 09:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-13 23:59:19

CIFCiLIK HAYVANCILIK KATLEDiLDi ÜRETiM DURDURULDU FABRiKALAR SATILDI BiRDE UTANMADAN MiLLETTEN OY iSTiYORLAR

Avatar
ak oy yok 2018-06-14 00:04:24

mitingin olduğu yerden geçtim işim vardı dükkanıma gidiyordum mitinge baktığımda gerçekten nerdeyse kimse yoktu akp bku yemiştir millet uyandı uyanamayan varsa salaktı akp ye oy yokkk vereninde eli kolu kırılsın

Avatar
akıl mı bağımlılık mı? 2018-06-14 00:20:07

milleti hep aldatıyorlar..millet hala onları dinlemeye gidiyor.
sorun nerede?
akılda mı ? yoksa bağımlılıkta mı?
aç kalacak hala mitinge gider ve akp.ye oy verir.
bu kişinin aklı yerinde mi ? önce doktora gitsin.sonra oy kullanmaya gitsin.
akıllı kişi hem kendisini hem vatanını hemde mazlumları düşünür...akp.ye oy verenler bu genetik mantığı kullanaamıyorlar..yazık onlara ve vebal da onlara iaittir

Avatar
KAHVELERDE SOHPETLER.. 2018-06-14 00:21:40

millet ittifakı..%65
c.ittifakı.......%35
kıraathanelerde değil..normal kahvelerde sohpet..
kesinlikle akp.ye oy vermeyeceğiz diyor kahvelerde
...millet ittifakından kahvecilerin bir ricası var..bu sigara yasağınıda kaldırın.
bütün kahveciler size oy verecektir..diyorlar.
avp.ya uyuyorsanızsa millet ittifakı gidin avpda yaşayın..ülkemizde yasak istemiyoruz..
birde osmangazi köprüsünüde 10 lira geçiş yapsın bir çok şöför bunu istiyor.
köle gibi milleti kullanmazsanızsa Meral hanım ve Muharrem bey..herkes size oy verecektir..akp. milleeti illlellah ettirtti..asla oy vermeyecek milletin çoğu akpye..

Avatar
Okur 2018-06-14 00:43:36

Erzincanlilar akıllı insanlardır,bu şimdi Erzincan'da ne desin,sevgili hemşerilerim,ben başbakanım ama ,bana oy vermeyin mi desin, çünkü ona oy verirse başbakanlık görevi sona erecek

Avatar