Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı adliyeye böyle geldi!

Geçtiğimiz yıl eylül ayında Fransa'nın Marsilya kentinde evlenen Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı bugün boşanıyor.

Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı adliyeye böyle geldi!

Geçtiğimiz yıl eylül ayında Fransa'nın Marsilya kentinde evlenen Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı bugün boşanıyor.

26 Kasım 2018 Pazartesi 14:10
Acun Ilıcalı ile Şeyma Subaşı adliyeye böyle geldi!

Çift bugün anlaşmalı olarak boşanacak. Acun ılıcalı ve Şeyma Subaşı Silivri Adliyesi'ne girerken böyle görüntülendi. Duruşma 14.00'de başlayacak.

Ceylan Sever/ Hürriyet 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-11-26 16:28:57

Evlilik bunlar için saman Alev'i gibi. Cocuk oyuncağı saniyorlar eskittim at yenisini al .Ayıptır yahu Hani aşk vardı Hade be sizde oyun oynuyorlar dertleri is olsun .

Avatar
D 2018-11-26 17:50:58

Evlenirken tüm duvarları yıkıyorursunuz .Birilerini Mutlu edip digerlerini mutsuz ederken sizde bu kararı verirken şahit bizimi gösterdiniz bize ne kardeşim kendiniz ettiniz kendınız bitirdiniz bize nehir cokmu büyük bir şey Alışmışlar biri gider diğeri gelir Amman derdimizmı bu .

Avatar
firfir 2018-11-26 15:11:08

seyma sorun yok sen alacagini aldin ömur boyu tuzun kuru sirtin yere gelmez ,bulursun iyi bir vurucu gel keyfim gel

Misafir Avatar
Dogru Söyler 2018-11-26 16:32:58 @firfir

Sirti yere gelmeden nasil zevk alacak ki

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-11-26 17:56:37

Yada bunlar Tayip beyin haberlerini görmeyelim diye olayı bu yöne çevirmek istemiş olabilirler. olmayacak bir şey deyil , her şeyi yapar bunlar dün evlenen bugün niye sormak lazım . Göklere bile aşklarını nerdeyse yazdıracaklardı bu ne. Şimdi

Avatar
Tayyibin skandal görüntüleri 2018-11-26 14:33:57

Tayyibin Defne Samyeli ile skandal görüntüleri... AKPli savcılar videoyu sildirmeden seyredin https://www.youtube.com/watch?v=qjACHKhpJHk

Misafir Avatar
salkimsacak 2018-11-26 15:14:16 @Tayyibin skandal görüntüleri

Tayyibin skandal görüntüleri diye link koymus orospunun biri akli sira ATATURKE yahudi diyor
Yasasin Ataturk gibi bir yahudi Kahrolsun Erdogan gibi musluman ,okudukca AAtamiza saldirinizi daha cok baglanip daha cok dinden nefret ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
VAYY BE BİZİM TAYYİP Mİ SKANDALIK YAPMIŞ CUMHUR teyyomu..?? 2018-11-26 17:18:54

Aaaaa bizim CUMHUR tayyip mi..?? Vayyy teyyo LA yandı gülüm keten helvası.Arap eminen ne diyecek bu görüntülere..?? T.C cumhurununda ABD leri çukurları gibi kaçamak gizli devlet sırı gibi GÖNÜ,AŞK MACERALARIDA VAR ha..?? tayyip şimdi defne samyeli ilemi DÜŞÜP KALKMIŞ yok imkansız sahimi.?? Tayyip DEFNE SAMYELİ İLE İLİŞKİ KURMUŞ yani CUMHUR tayyip defne samyeli ile mi SEX yapmış..? İmkansız şöyleki tayyibin buruşmuş kokuşmuş çürümüş (((**SİKİ**))) kalmaz çünki tayyip 67 yaşında motorları paslanmış çalışmaz hemde bunadı artık Defne samyeli ateşli kadın isterik tayyip onun ateşini söndüremez makinaları iflas etmiş hem tayyibin arap emine sıçar azına defne samyelinin ve tayyibin .tayyibin SİKİNİ, keser arap emine DOLAYISI ile öyle bir saçmalık olmaz hem CUMHUR tayyip yapmaz herhalde bu kadar ahlaksızlık yinde BİLEMİYECEĞİM o arap eminenin sorunu .

Avatar
Ülkücü Aydın 2018-11-26 18:47:59

Bizim tayyipmi nikiyke yazı yazan celloit.Lan oğlum sen ne gerizekalı bi adamsın lan.zekan gotundemi lan senin