Deniz Çakır: Benim duruşum bellidir

Oyuncu Deniz Çakır, İstanbul’da yer alan bir alışveriş merkezindeki mekânda, türbanlı kadınlara hakaret ettiği iddiasıyla hakkında soruşturma açılmıştı.

Deniz Çakır: Benim duruşum bellidir

Oyuncu Deniz Çakır, İstanbul’da yer alan bir alışveriş merkezindeki mekânda, türbanlı kadınlara hakaret ettiği iddiasıyla hakkında soruşturma açılmıştı.

11 Ocak 2019 Cuma 11:45
Deniz Çakır: Benim duruşum bellidir

İstanbul'da bir alışveriş merkezinin kafesinde başörtülü kadınlara hakaret ettiği öne sürülen oyuncu Deniz Çakır, hakkında başlatılan soruşturma kapsamında ifade vermek üzere Çağlayan'daki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Çakır'ın 4'üncü katta bulunan basın savcılığında ifade vermesi bekleniyor.

Çakır, adliye çıkışında yaptığı açıklamada, "Bahsi geçen hiçbir şeyi yapmadım. Suçlamalar benim bugüne kadar duruşuma ters, benim duruşum bellidir. Bugüne kadar insanları ayrıştırmak için değil birleştirmek için mücadele verdim" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.01.2019 12:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
abc 2019-01-11 13:06:41

Müjdat Gezen 'e RESMEN HAKARET eden ve SUÇ İŞLEYEN paçavraya neden soruşturma yok?

Misafir Avatar
Çakırın duruşu 2019-01-11 14:03:37 @abc

Deniz Çkırın duruşu bellidir; Cehenneme koşar adım gitmek.

Beğenmedim! (4)
Avatar
allah belayizi versin şu cuma günü 2019-01-11 12:14:32

kimseye hakaret yok seçim yaklaştı ya yine bez parçaları gündeme geldi ama yemezler baş bezinden ma bezinden etek bezinden artık kanmıyoruz.beyin yapılarına bakıyoruz insanların meşreplerine balkıyoruz tabiki soy çok önemli soyuına sopuna geçmişmal varlığı ve şimdikinede bakıyoruz. boş işler bu yaptuklarunız bu nu yapmakla siz denizi yüceltip beleşten reklamını yapıp onu dahada ünlü yapıyorsunuz bu ülke fadime şahinleride gördü.

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-11 12:44:53

Eeeee bunların ağababası fetocu yandaş satılmış kalemler bu habere atlar hemen. Saray yaranmak için bu haberi ve sanatçıyı yerde yere vururlar. Yalandan kim ölmüş ki ne oldu kabataş yabancılarına.

Avatar
aydın 2019-01-11 13:41:28

pravakasyondur,belkide bilinçli o turbanlılar oraya gönderildi

Misafir Avatar
mal 2019-01-11 18:17:35 @aydın

sapık olduğunu nerden biliyorsun ananla aynı yataktamı yakaladın denyo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@aydın x----manyaksın len sen 2019-01-11 14:04:56 @aydın

ulan salak , hadi türbanlıları kiraladı yolladılar. peki bu sapık Deniz Çkırın yaptığı ne? onudamı kiraladılar?
bir parça adil olun be.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Kara Fatma 2019-01-11 12:41:22

Alsana yine benim başörtülü başıma saldırdılar kabataş yalanı daha. Konuşulacak, gündemden ekonomik krizi, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını düşürmek için malzeme daha. Akepe demek, sansür demek, basına zincir vurmak demek, sanat ve sanatçıyı hor görmek demek,

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-11 12:51:25

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.