banner87

4. kez AKP'den aday olamayan Tatlıses: Boynum kıldan ince!

Milletvekili olma şansını 4. kez AKP'den deneyen ancak yine aday gösterilmeyen türkücü İbrahim Tatlıses, hakkında çıkan '7. sıradan aday gösterildiği için reddetti' haberine tepki gösterdi. Tatlıses, 'makamların en büyüğünün kendisine bahşedildiğini' söylerken 'Boynum kıldan ince' dedi.

4. kez AKP'den aday olamayan Tatlıses: Boynum kıldan ince!

Milletvekili olma şansını 4. kez AKP'den deneyen ancak yine aday gösterilmeyen türkücü İbrahim Tatlıses, hakkında çıkan '7. sıradan aday gösterildiği için reddetti' haberine tepki gösterdi. Tatlıses, 'makamların en büyüğünün kendisine bahşedildiğini' söylerken 'Boynum kıldan ince' dedi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 11:43
4. kez AKP'den aday olamayan Tatlıses: Boynum kıldan ince!

Tatlıses, bugün hakkında çıkan "Aday listesinde 7. sıranın verildiği, ancak üst sıralarda olmaması sebebiyle Tatlıses'in bunu reddettiği ve aday olmadığı" iddiasını içeren habere tepki gösterdi.
Instagram hesabından bir paylaşım yapan Tatlıses, haberin aslının astarının olmadığını söylerken böyle ithamları kabul etmediğini belirtti. AKP'ye gönül verdiği, partinin her kararına saygılı olduğunu söyleyen Tatlıses, şunları yazdı:

"7 de olsa, hiç olmasa da benim boynum kıldan ince, sanırım bunu artık anlamış olmalısınız. Bana yüce Allah tarafından verilen yetenek ile makamların büyüğü bahşedilmiş zaten çok şükür. 10 kere aday olsam mesele makam veya güç değil. Mesele gönül verdiğim sayın cumhurbaşkanımın, partimin yanında olduğumu göstermektir."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 11:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikrettin. 2018-05-24 13:23:58

colak secilseydin ne yapacaktin? TBMM türkü söyleme yeri degil, eee ne marifetin var? Soygunculuga ortak olacaktin firildak. kürtce türküler söyleyip, kürtlere yapilan cizrede sirnakda zulme ses cikaramiyan zavalli. Kadinin cesedei köpeklere yem oldu haberin varmi? (pkk yi lanetliyorum) Kürt vatandaslarimiza eziyet edilmemeli siddet kullanilmamali!

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-24 12:04:22

Kıçına tekmeyi yeyince çen çen edip kaçan finolara dönmüşsün len İbo.Yazık sana.

Avatar
texas 2018-05-24 14:16:49

PKK bence öncelikle kendi icindeki hain kurdleri temizlemeye baslasi al sana ibo ,miroglu kizilkaya ensairoglulari,kurd hizbullahi hüda par,köy korucularndan baslamasi gerekiyor madem terörist diyorlar sana yap teröristliginin gerekliligini

Avatar
SOYTARI .. 2018-05-24 14:24:00

Heyyyy sapık ibo yarım beyinli ibo ..serseri sen git yaylalar ,yaylarlar diye ,diye yavaştan MEMBİÇİ DOLAŞTA GEL .Ulan cahil yaratık sen liömö ,millet vekilliği kim ulan soytarı BENİM MECLİSİM PANAYIRMI ..?? Dangalak ne yapacan mecliste çıkıp yaylalarımı söyliyeceksin .?? Oldu olacak tayyiple beraber koro kurun saz eserleri dinliyelim atı alın üsk0dara gidin başlayın üsküdara gider ken aldıda bir yağmur vs vs calsın sazlar oynasın ibolar ..Siktir haddini nileceksin çizmeden yujarı çıkmıyacaksın soytarı cahil mahlük ..şu halğne bak gitde mubarek ramazan da orucunu tut namaz kıl TANRIDAN GÜNAHLARINI AFSETMESİ İÇĞN YALVAR ŞEREFSİZ ÇOLOK YARIM BEYİN CAHİL MAHLÜK .

Avatar
D 2018-05-24 16:21:10

kurt kocayınca el aleme rezil olurmuş yaptığın bu oyunları daha öncede görmüştük senden bi şey olmaz sözüne itibar yok artık .

Avatar
İnsan ne için yaşar 2018-05-24 12:59:27

ne için kazanır bir yerlere gelmeye çalışır ekonomik özgürlüğünü elde etmeye çalışır. Kimsenin karşısında eğilip bükülmesin, kimsenin yalakası olmasın diye. Ulan tonla paran var hala birilerinin kıçını yalıyorsun, ne anladım ben bu işten. Ama işte parayla alakası yok bu işin karakterle alakalı.

Avatar
Hür 2018-05-24 14:01:28

dumanlı dumanlı ey bizim eller

Avatar