banner87

AKP Büyük Kongresi öne alınıyor

Nisan ayı içinde il kongrelerini tamamlama kararı alan AKP’de, ilçe kongrelerinin sönük geçtiği uyarısı üzerine AKP Genel Başkanı Erdoğan devreye girdi. Bugüne kadar sadece il kongrelerine katılan Erdoğan, son hafta İstanbul’un üç ilçesindeki kongrelerde konuştu.

AKP Büyük Kongresi öne alınıyor

Nisan ayı içinde il kongrelerini tamamlama kararı alan AKP’de, ilçe kongrelerinin sönük geçtiği uyarısı üzerine AKP Genel Başkanı Erdoğan devreye girdi. Bugüne kadar sadece il kongrelerine katılan Erdoğan, son hafta İstanbul’un üç ilçesindeki kongrelerde konuştu.

26 Mart 2018 Pazartesi 08:39
AKP Büyük Kongresi öne alınıyor

Cihan Güner / YURT

Eylül 2018’e kadar büyük kongreyi gerçekleştirme süresi bulunan AKP’de, kurmaylar ve Erdoğan, kurultay sürecini erken mahalli ve genel seçim tartışmalarının önüne alma kararına vardı. AKP Büyük Kongresi, Mayıs ve Temmuz 2018 tarihleri arasında yapılacak. Türkiye genelinde 900’den fazla ilçe kongresini tamamlayan AKP’de, 69 il kongresi gerçekleştirilirken, sekiz il kongresi sırada bekliyor. En son İstanbul ve İzmir kongrelerini yapacak olan AKP, böylece süreci tamamlayacak. Nisan ayında il kongrelerinin tamamlanmasından sonra ise Eylül 2018’e kadar büyük kongreyi gerçekleştirme süresi olan AKP’de, sürecin erkene çekileceği de kesinleşti. Erdoğan veya yetkili kurulların talimatıyla genel kongrenin Mayıs ayı içinde yapılabileceği, sonbahara kalmayacağı dillendiriliyor.

AKP’DE 'SÖNÜK KONGRE' KAYGISI

Bu arada İstanbul’un ilçelerinde devam eden kongre sürecinde, Başbakan Binali Yıldırım da hazır bulundu.

Partisinin Arnavutköy ve Küçükçekmece kongrelerine giden Yıldırım’ın, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a, kongrelerde heyecan olmadığı uyarısında bulunduğu öne sürülüyor. Yıldırım’ın bu uyarısı üzerine milletvekilleri ve bakanları toplayarak, sebeplerini araştıran Erdoğan’ın, bizzat ilçe kongrelerine katılmaya karar verdiği kaydediliyor.

Bunun üzerine Erdoğan; İstanbul’un Bağcılar, Güngören ve Beyoğlu’nda yapılan ilçe kongrelerine katılarak partililere hitap etti. Kongre maratonunu sürdüren Cumhurbaşkanı Erdoğan, Samsun ve Ordu’daki AKP kongrelerine katıldı. Trabzon kongresinde hazır bulunan Erdoğan, Giresun kongresine de gitti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Genç kızlar...YURDUMUZA SAHİP ÇIKIN... 2018-03-26 09:08:45

İster erken olsun seçimleri ister geç olsun..1 sene sonra seçim var..akpye ve mhp.ye oy vermeyeceğiz..
akp.ülkemizi talan etti..hala ediyorda..
ilk oylarımızı meral hanıma vereceğiz..ülkedeki gençlere de sesleniyoruz.
% 3- 19 arası akp,nin oyları olmalıdır..sesleri kesilmelidir..vatan ve millet el ele vererek barbar ve densiz akp.den ülke kurtarılmalıdır.
BUNLAR ÜLKEDEN BAŞKA DEVLETLERE GİDİP YAŞAYABİLİRLER..BİZ GENÇLER NEREYE GİDEBİLİRİZ..BUnedenle akpy mhpye oy vermeyelim.

Misafir Avatar
ya diğeri? 2018-03-26 12:12:39 @Genç kızlar...YURDUMUZA SAHİP ÇIKIN...

ALLAHA EMANET OLUNUZ..KEMAL BEY VE MERAL HANIM..*** asıl senin aşkın sevdiğin HDP ona da bir övgü dizsene?
siz maskeli teröristlersiniz maskeli. zaten chp ye ye ye partiye aynen hdp deki ajanlar gibi çooook ajanlarda sokuldu. chp hdp ye ye parti meral bunların hepsi bir merkeze bağlı yani ABD ye.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
maskeli kızlara 2018-03-26 10:34:47 @Genç kızlar...YURDUMUZA SAHİP ÇIKIN...

Adına genç kızlar diyen maskeli dönekler. siz ancak şeytana hizmet edersiniz. haklının doğrunun yanında olmazsınız. milli ve yerli olan akp ve mhp ye karşı olmanız ı gerektiren sebebiniz ne olabilir?
yok bu ülkede yaşıyorsanı karşı olmak için hiç bir sebebiniz olamaz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
terörist dua edermi? 2018-03-26 10:31:06 @Genç kızlar...YURDUMUZA SAHİP ÇIKIN...

Teröristin dini olmaz. terörist dua etsede boş. Erdoğan Türkiyenin ve insanlığın baş belası teröristlerle mücadele ediyor. biz inanmış imanlı insanlar olarak insanları yaşasın diye çalışan gayer eden ve dua eden insanlarız. biz Erdoğana ve ekibine hayırlu dua ediyoruz. teröristlere ve teröristleyenlerede beddua ediyoruz. Allah cc haklının yanında . rabbim isyanı isyankarı sevmez. yaşasın hak ve hakkı savunanlar.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Tahsin 2018-03-26 09:07:44

Yorum yapan kardeş senin ekonomi iyi sanırım ülkenin dış borcu 800 milyar dolar olmuş 450 ton altın İngiltere’de benzin 6 liraya geçti ne diyorsun

Avatar
Akp,ye oy vermek vebaldır.günahtır. 2018-03-26 09:04:55

akp.biz emeklilerden ve ailelerinden ve asg.üc.lilerden ve ailelerinden ve çiftçilerden ve ailelerinden sakın oy bekleme...tarikatçıların cemaatçıların sofilerin mollaların oy versin..
sakın kapımıza da gelmeyin..
kapımızı açmayız..
siz kul hakkı yeyin..zulum edin..emekliyi ve diğer mazlumları perişan edin..Ancak Allah da birgün dur diyecek size..
hakkımızı Allah indinde helal etmiyoruz..

not.....hande fırat adlı kadın saray yemekleri şişmanlatmıyormuş.çünkü özel pişiriliyormuş..
peki fukara ne yiyor..neden şişmanlıyor..
Allaha havale ettik..emekliler olarak akp.yi ve avanelerini..yerler gökler lanet etsin akp.ye..kesinlikle oy yoktur..TÜYÜ BİTMEYEN YETİMİN ŞEHİT EVLADININ VE EMEKLİNİN HAKKINI RABBİMİZ SİZDEN ELBET SORACAKTIR..HAKKIMIZ HARAM OLSUN..AMİİNNNNNNNNNNN.

Misafir Avatar
bir bilen 2018-03-26 10:40:21 @Akp,ye oy vermek vebaldır.günahtır.

hadi lan ordan davar, adamin yalanlarina kanip oy ver seni ezince Allaha sigin, Allah napsin sana davar, Ac Kurani kerimi oku orda kime oy verilecegini gorursun. baktin doviz aldi basini gidyor bela oku, size bunlar hak, azmi yaladiniz erdoganin kicini, adam bugun istedigi gibi at oynatiyorsa sizin yavsakliginizdandir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Erken seçim falan yok 2018-03-26 08:59:52

Bu sol kes,m, kominist kesim ve Türkiye karşıtı bu gazeteler halkın huzurunu bozmak, güven ortamını sarsmak, ekonomiye darbe vurmak için her türlü provaksiyonu ve yalanı yapıyor. . defalarca bunların dedikleri yalanlandı ama bunlar hala yalanlarında devam ve israr eiyorla. bunlara tokat vurma hakkı doğdu milletimize. okkali bir tokat vurup hepsini al aşağı edeceğiz. chp hele baş mimar baraj altında kalması lazımki huzur bulalım ülke olarak.

Misafir Avatar
acaba öylemi-----kör olasıca cahil oku gör 2018-03-26 12:09:58 @Erken seçim falan yok

Teröristi kendimiz yapıyoruz öylemi*
biz haksız yere temiz insana hain diyoruz öylemi?
G doğuda HENDEK çileri eşkiyaları vatan hainlerini NET gördün değilmi?
cehennemin dibine gittiler, el babda, Afrinde bütün sırır boylarımıza suriyeden tunneller kazıp ülkemize gelip olay yapıp kaçan hainlerin teröristlerin belini kırıp cehenneme gönderdik . yanlışmı yaptık?
yoksa sen şimdi bu pkk pyd ypg de sizin teröristleinizmi diyeceksin?
dersin sen dersin akılda yok vicdanda yok sende . ABD bu eşkiya tereöristlere açık açık 5 bin tır silah göndermedimi, 2 bin kargo uçağı silah göndermeimi? sen şimdi dersin ABD de sizin teröristinizdir, ABD de bizim emrimizde çalışıyor öylemi?
vay sefil zavallı manyak üstelik benliğini kaybetmiş terörist seniiiii.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
acaba öylemi 2018-03-26 10:36:59 @Erken seçim falan yok

terorist kimdir biliyonmu yavsak, milletin malini yiyendir, Kurani kerim vatan haini tabirini sadece bu kesime kullaniyor, kim yiyor milletin malini oda belli, suriyeyi karistir terorist gruplar olustur sonrada aaa dusman var deyip oy iste, terorist basta duruyor, onun oldugu yerden teror eksik olmuyor, fetoyude o meydana getirdi, dolaysiyla o defolup gidecekki ulkeye huzur gelsin, baris gelsin hukuk geri gelsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAHA EMANET OLUNUZ..KEMAL BEY VE MERAL HANIM.. 2018-03-26 10:11:18 @Erken seçim falan yok

sen sev..rezil...bizden akp.ye sevgi ve saygı yoktur..
oylarımız meral hanıma ve kemal beyedir..
Yerin göğün yaratıcısı olan MEVLAM mazlum millete yardımcı olsun..akp.ye oy verenleri istista tutuyoruz..inşaAllah akp.ye rabbimiz yardım etmez..hıyanet ve delalet içindeki akp.ye oy vermek cehenneme bilet almak demektir.
kul hakkı yaman bir derttir..kıyamet günü elbet gelecektir..akp ve zürahasına Allah huzurunda yüce divan,da davacıyız......imanları varsa ...yoksa sevaplarına...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
zULUM PARTİSİ AKP.YE YARDIM ETME.RABBİM..!!!! 2018-03-26 10:07:17 @Erken seçim falan yok

Allaha emanet olunuz..MERAL HANIM VE KEMAL BEY..rabbim sizleri her türlü hile ve tuzaklardan emin kılsın..inşaAllah.Akp.nin şerrindende emin kılsın..inşaAllah..yolunuz açık bahtınız umman olsun inşaAllah..Yüce Allah yar ve yardımcınız olsun inşaAllah..TUZAK KURANLARA RABBİMİZ FIRSAT VERMESİN..BAŞLARINA DÖNSÜN İNŞAALLAH..3 AYLAR HÜRMETİNE..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah a emanet ol REİS 2018-03-26 09:35:03 @Erken seçim falan yok

Türkiyeyi çağdaş ülkey yaptı, güçlü ülke yaptı. dünyayıda SELAM dur yaptı ülkemize. bu lider sevilezmi?
seni Allah için seviyoruz, başarılarından ötürü seviyoruz REİS.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
MECNUN 2018-03-26 09:13:51 @Erken seçim falan yok

YANLIŞLIKLA BEĞENDİM..özür dilerim..BEĞENMEDİM..komunist kesim ilahi dergahtan kovulmuştur..gidin çin,de k.kore,de yaşayın..
imansızlara saygı duyulmaz.ALLAHI İNKAR EDENLERLE İŞİMİZ YOKTUR..
kominist belediye bşk.nınız varya gidin birlikte bahçe sulayın..KOMİNİSTLER..cehennemliktir..

Beğenmedim! (4)
Avatar
Caner muş 2018-03-26 14:01:41

Oyum akpartye

Avatar
mg 2018-03-26 15:33:50

len davarlar kominizmin 150 yıllık bir geçmişi var islamiyetin 1500 yıl. kıyaslama yapan kuş beyinler.