'Akşener Mersin kumpasını çözmüş durumda'

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, aday listelerinin geç teslimi sonucu Mersin'de aday çıkaramayan İYİ Parti'ye ilişkin kulis yazdı. Selvi, "Akşener, Mersin kumpasını çözmüş durumda. Ancak seçimler nedeniyle operasyon yapmıyor" dedi.

'Akşener Mersin kumpasını çözmüş durumda'

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, aday listelerinin geç teslimi sonucu Mersin'de aday çıkaramayan İYİ Parti'ye ilişkin kulis yazdı. Selvi, "Akşener, Mersin kumpasını çözmüş durumda. Ancak seçimler nedeniyle operasyon yapmıyor" dedi.

26 Şubat 2019 Salı 00:00
'Akşener Mersin kumpasını çözmüş durumda'

Abdulkadir Selvi, "Seçimlerden sonra İYİ Parti'yi ne bekliyor?" başlığıyla yayımlanan yazısında aday listelerinin geç teslimi sonucu Mersin'de aday çıkaramayan İYİ Parti'ye ilişkin kulis yazdı.

"İYİ Parti'nin yerel seçimlerde en çok iddialı olduğu Mersin'de adaylık başvurusunda bulunulamaması partiyi zor durumda bıraktı" diyen Selvi, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in "Mersin'de biz içeriden vurulduk" sözüne atıfta bulunarak "Akşener, Mersin kumpasını çözmüş durumda. Ancak seçimler nedeniyle operasyon yapmıyor. Sadece İl Başkanı Servet Avcı görevden alındı. Partide, bir ayağı Mersin'de diğer ayağı ise İYİ Parti Genel Merkezi'nde olan çifte kumpas üzerinde duruluyor" ifadesini kullandı.

Selvi şöyle devam etti:

"İl Başkanı Servet Avcı'nın Mersin'deki ilişki ağı mercek altına alınmış durumda. İYİ Parti'ye yakın olan Yeniçağ gazetesinden Orhan Uğuroğlu ise 21 Şubat tarihli yazısında Akşener'e "İhanet dediğiniz Mersin skandalının tek sorumlusu Koray Aydın'dır" diye seslenmişti. Akşener'le birlikte MHP'den istifa ederek İYİ Parti'nin kurucuları arasında yer alan Koray Aydın, Teşkilat Başkanlığı'nı yürütüyor.

Son Güncelleme: 26.02.2019 10:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akkahpeler ve sırtlanlar yapmıştır 2019-02-26 11:43:00

akkahpeler kıskançlığından çatlıyor konuşacak lafları yok papagan gibi ezberlemişler.pkk,kürdistan ,dış güçler,lan dış güçlerde pkkda ,fetöde sizsiniz neden bahsediyorsunuz godoşlar.akkp başkanı böyle konuşmakla milliyetçi duyguları kabartacağını zannediyor o eskidendi kardeş kürt türk laz hepimiz kardeşiz sana ne oluyorda ortalığı kutuplaştırıyorsun diplomasız vasıfsız üstü gravatlı altı çarıklı elinde kuran dilinde yalan geçti o artık.

Misafir Avatar
iyi bakalım bu merale 2019-02-26 18:24:31 @akkahpeler ve sırtlanlar yapmıştır

Bu kadının içişleri bakanlığı döneminde fetö tam kök salmıştır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mal akkahpe 2019-02-26 18:18:43 @akkahpeler ve sırtlanlar yapmıştır

hani küfür etmezdin yavşak yazdığının içinde küfür yokmu ne o bir yerinemi dokundu yürrü taş arabası anca gidersin mal koyun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
solkahpeler 2019-02-26 15:34:14 @akkahpeler ve sırtlanlar yapmıştır

bu lağım ağzınla bu düşmanlığınla anca senin gibi takozların ilgisini çekebilirsin..hayatınız küfür hayatınız ibnelik.kardeşiz ayağı yapıp duygu sömürüyon gtoğlanı.senin pkklı bi pç olduğuna kalıbımı basarım.istediğin kadar zırla gene kazanamayacaksınız

Beğenmedim! (2)
Avatar
Gunther 2019-02-26 11:11:37

adaylik surecinde en basta aday olacak kisi isi siki tutup, bizzat takip etmeliydi, sonra il yonetimi sorumlu. Kazanacagi yeri istemiyoruz gibi bir durum ortaya cikardilar.

Avatar
Vatansever 2019-02-26 15:08:55

Ülkücü Aydın,ülkücülük Erdoğan ile Bahçelinin ayakları altında paspas oldu.Sen uyu...

Avatar
ülkücü aydın 2019-02-26 09:28:00

bu kadının görüntüsünden ses tonundan bile korkuyorum.heran darbe yaptıracakmış bi hali var.

Misafir Avatar
Ülkücü Aydın@ oku be adam 2019-02-26 19:13:10 @ülkücü aydın

Eğer gerçekten sen de bir parçacık bile Milliyetçilik ve Ülkücülük varsa, Şu linkteki makaleyi oku ve MHP Milliyetçi bir parti mi yoksa Amerikanın hizmetinde Türklüğü, Arapçılığa Ümmetçiliğe devşiren bir parti mii karar ver? http://www.forumgercek.com/serbest-kursu/116803-secime-dogru-3-mhpnin-acmazi-milliyetcilik-ummetcilik.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-26 16:54:43 @ülkücü aydın

KISACASI SÜRAHİCİ PİYONU TIRSMAMI UMUT ETMEN KENDİ EZİK VİCDADINI RAHATLATMANDIR SEN ÖYLE UM.EZİKLER BÖYLE UMAR ASLINDA BU KORKUYOLAR SENDROMU TİPİK Bİ KAYPAK SOLCU TERİMİDİR AMA SİZİN NE OLDUĞUNUZ BELLİ OLMADIĞI İÇİN SANADA GİDER O AĞIZ

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-26 16:44:16 @ülkücü aydın

bölücülerin dışa bağlı senarist parti ve kuruluşların ortak ağzı : selahattin zübüktaş : ''bizden korkuyorlar'' baş sürahici emre uslu : ''bizden korkuyorlar'' hokkabaz emre taş ''bizden korkuyorlar'' veee sırada akşener'' bizen korkuyorlar'' ağzınız ortak.ama ağzınıza iki lafım var tıkacak..BİZ SAHİPLERİNİZDEN DAHİ KORKMUYORUZ Kİ PİYONLARINDAN NASIL KORKALIM.KORKSAK 15 TEMMUZDA EMPERYALİST UŞAKLARININ KALKIŞMASINI ÖNLERMİYDİK? kaldıki ADAM GİBİ ADAMI SEVERİZ BİZİM TEK ABLAMAMIZ OLDU ODA TANSU ÇİLLER.AKŞENER KİM HACI YA?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Tırsman Normaldir. 2019-02-26 15:41:09 @ülkücü aydın

Nerde, dönek, kaypak, ülkesin satan, çakma diinci ve milliyetçi varsa hepsi de Akşenerden tırsıyorlar ve partisi ve adayları için her türlü engeli çıkarıyorlar. Eğer CHP CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİNDE (Seçilmeyeceğini bile bile) İNCE'Yİ ADAY GÖSTERMEYİP TEAK ADAY AKŞENERİ DESTEKLESEYDİ, MERAL HANIM ŞİMDİ BAŞKANDI, TAYYİP DE YARGI KARŞISINDAYDI. CHP O ZAMAN DA HER ZAMAN Kİ ÖKÜZLÜĞÜNÜ YAPIP ADAY ÇIKARDI

Beğenmedim! (1)
Avatar
Muhalif 2019-02-26 13:28:37

Parti, omurgasını dönek MHP lilerden oluşturup orta sağa da açılmayınca, dış etkilere karşı da zayıf olunca bu tür oyunların olması da normal. Zaten 31 Marttan sonra büyük bir ihtimalle milletvekilleri de dahil üyelerinin birçoğu, AKP veya MHP ye geçecektir. Gidişat onu gösteriyor.

Misafir Avatar
sen kendine muhalif diyorsun amma 2019-02-26 14:37:41 @Muhalif

anlasilan muhaliflere muhalifsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-26 22:02:59

Vatansever sen sizde yarattıkları algıları yemeye devam et.yuce milletimiz yüzyıllardır bu oyunlarla icten vurulmakta hala bi ülkücü olarak öğrenemedin mi? Akp ve secmenine asls dusman olmayacağız erdogana dusman olmayacagiz batinin medyayla susirdigi düşmanlığı bi ulkucu asla medet olmaz.ulkucu celik kadar serttir egilmez.Bahceli candır