Ankara'daki kritik görüşmenin ardından ilk açıklamalar

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, bugün saat 10.30'da İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener ile bir araya geldi. Görüşmenin ardından Akşener ve Karamollaoğlu kameraların karşısına geçti. Akşener, "İYİ parti olarak tuzak ve hile kovma masası kurmayı düşünüyoruz" dedi. Karamollaoğlu, Akşener ile görüştükten sonra yarın da 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile görüşecek.

Ankara'daki kritik görüşmenin ardından ilk açıklamalar

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, bugün saat 10.30'da İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener ile bir araya geldi. Görüşmenin ardından Akşener ve Karamollaoğlu kameraların karşısına geçti. Akşener, "İYİ parti olarak tuzak ve hile kovma masası kurmayı düşünüyoruz" dedi. Karamollaoğlu, Akşener ile görüştükten sonra yarın da 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile görüşecek.

24 Nisan 2018 Salı 10:51
Ankara'daki kritik görüşmenin ardından ilk açıklamalar

24 Haziran’da gerçekleşecek olan Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili genel seçimleri öncesi, dün CHP ve HÜDA PAR’ı ziyaret eden SP lideri Temel Karamollaoğlu, bugün de İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’e ziyarette bulundu. İYİ Parti Genel Merkezi’ne gelen Karamollaoğlu’nu İYİ Partililer alkışlarla karşıladı. İki lider basına kapalı görüşmenin ardından kameraların karşısına geçti. 

'TUZAK VE HİLE KOVMA MASASI'

Görüşmeyi değerlendiren Meral Akşener, "Son gelişmeleri değerlendirdik. Bugün İYİ partinin bizlerin önüne kurulan tuzakların aşılmasında sayın Karamollaoğlu ve arkadaşlarının katkıları yakinen biliyoruz. Kendilerine huzurlarınızda teşekkür ediyorum. İYİ Parti olarak tuzak ve hile kovma masası kurmayı düşünüyoruz. Sayın Karamollaoğlu ile uzun bir Türkiye değerlendirmesi yaptık. Görüşmelerimiz sürecek" dedi.

'TEKRAR GÖRÜŞMEMİZ HAFTA SONUNA DOĞRU'

Daha sonra söz alan Temel Karamollaoğlu ise, "Şimdi inşallah seçime gidiliyor. Türkiye meseleleri ve dünyayı çok samimi bir şekilde görüştük. Detaylarda belki bir takım farklı yaklaşımlar olabilir ama ümit ediyorum ki ben bu görüşmelerimiz devam edecek. Seçimlerde iyi bir netice alacağız. Türkiye'mizin geleceği bu seçimlerle belirlenecek. Allah yardımcımız olsun. Bu dönemde elbette ittifaklara ihtiyacımız var. Biz bunu bir kutuplaşma, kamplaşma olarak görmüyoruz. Bu akşam İstanbul’da Erbakan Ödülleri akşamı olacak. Oraya katılacağım. İnşallah kendileriyle tekrar görüşmemiz hafta sonuna doğru vuku bulur. Gelişmeleri son kertede neticelendirmeye çalışacağız" diye konuştu.

ABDULLAH GÜL İDDİASI

Karamollaoğlu, gazetecilerin, 'Abdullah Gül'ün ortak aday olacağı' yönündeki sorusuna ise, "Siz soru sormakta serbestsiniz. Biz de kendi üslubumuzca cevap vermekte serbestiz. Şu sıralarda takdir edersiniz ki bu tip detay konular hakkında fikir beyan etmek isabetli olmaz. Kesin netice elde edilince veya kararlar kesinleşince kamuoyuna duyurulur" yanıtını verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.04.2018 16:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Akşener 2018-04-24 11:31:34

Sayın Akşener, "çatı adayı olmam" düşüncenizin sonuna kadar arkasındayız. İnşAllah size katakulle yapmazlar.

Misafir Avatar
DİKKAT_can---------cevap***a cvap 2018-04-24 13:19:59 @Akşener

AHA YAHUDİ İÇ İŞLERİMİZE KARIŞIYOR. CHP Yİ HDP Yİ İYİ PARTİYİ KORUMAYA ÇALIŞIYOR.***********AB yahudi lobisi seçimlerin ertelenmesini istemiş. kimmiş yahudi anladınmı şimdi dostum? yani yahudi kime emir veriyor kimi korumaya çalışıyor anladınmı?
chp yeeee.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
dosteli 2018-04-24 13:13:11 @Akşener

Fetö nün beli kırıldı chp ye sızan B planı fetöcüler harekete geçti. yüce türk halkı uyanık olmalıyız.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
güven 2018-04-24 13:11:23 @Akşener

CHP Fetönün devamı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
şaştım kaldım 2018-04-24 13:10:57 @Akşener

chp hdp iyi parti sp bunlar kimin oyuncağı, bunları eviren çeviren koşturan kim? bunlr kime hizmet ediyor merak ediyorum.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Türkiyemmmm. 2018-04-24 13:10:01 @Akşener

chp BARAJ altında kalacak. enkaz karşılığınıda zaten 15 milletvekili müsvettesini satarak aldılar. chp ye ödeme yapılmadan baraj altı, istimlak edebiliriz. TÜRKİYE HALKI.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
d bekir 2018-04-24 13:08:27 @Akşener

Kılıçdaroğluna terörist demeye gerek yok bilemiyoruz çünkü. ama teröriti sevdiği kolladığı kesindir. yahudinin emrinde olduğu kesindir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
heheee 2018-04-24 13:05:26 @Akşener

3 sefil bir arada FETÖ nerde?
babasız aile fotorafımı ourmuş?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP abdullah gul u aday gosterirse 2018-04-24 12:58:39 @Akşener

IYI partiye gecerim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey 2018-04-24 12:57:55 @Akşener

Meral Aksener gibi Kilicdaroglu gibi Muharrem Ince gibi Abdullatif Sener gibi adaylari dusunun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey 2018-04-24 12:56:46 @Akşener

ABDULLAH GUL BEY TAYYIP BEY E KARSI
KAZANAMAZ SESI TAYYIP BEY E KARSI AZ CIKIYOR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey 2018-04-24 12:55:58 @Akşener

ABDULLAH GUL BEY TAYYIP BEY E KARSI
KAZANAMAZ SESI TAYYIP BEY E KARSI AZ CIKIYOR AKP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT_can---cevap 2018-04-24 12:44:52 @Akşener

Yahudilerden madalya alanlar o resimde yok. DİKKAT 20 milyona vatandaslarimizi siyonistlere satan orada yok DİKKAT

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT_can 2018-04-24 12:38:13 @Akşener

Görüntü TÜRKİYE, TÜRK İNSANI ama içerik YAHUDİ VE HAÇLI ittifakı , görüşmesi, icraatı. Bu resim Türkiye aleyhine çalışıyor. DİKKAT.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Sakın 2018-04-24 12:46:41

bdullah Gül? Sakın ha! Truva atı...

Avatar
abdullah 2018-04-24 12:44:21

dikkat cana cevap ittifakta hic ne yahudi nede hacli gorunmuyor hepside senin benim gibi elhamdullah musluman ama birileri varki yahudi nisanini daha geri vermedi esad bile fransizlarin kendine verdigi nisani geri verdi kin ve dusmanlik iyi degil bir muslumana yakisani sergilemek en iyisidir

Misafir Avatar
t: @abdullah x -----cvp sahtekarlara 2018-04-24 13:07:18 @abdullah

resimdekilere yahudi demedim DİKKAT et. yahudi ittifakı dedim. yahudinin emrinde dedim. lafı eyip bükmeyin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ARKANDAYIZ 2018-04-24 12:38:42

KORKMA BU ŞAFAKLARDA YÜZEN ALSANCAĞIMIZ GİBİ ONU ASKERDE GİYMEDİKLERİ POSTALLARLA EZERİZ KORKMA ARKANDA halkın yarısından fazlası var

Avatar