banner87

Bahçeli, İnce'den rahatsız oldu

MHP lideri Devlet Bahçeli, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce için, "MHP'ye en yüksek husumeti besleyen şahıstır" dedi.

Bahçeli, İnce'den rahatsız oldu

MHP lideri Devlet Bahçeli, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce için, "MHP'ye en yüksek husumeti besleyen şahıstır" dedi.

04 Mayıs 2018 Cuma 17:28
Bahçeli, İnce'den rahatsız oldu

MHP lideri Devlet Bahçeli, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce için, "MHP'ye en yüksek husumeti besleyen şahıstır" dedi. Bahçeli ayrıca, "Cumhur ittifakı tek sestir, tek sözdür. Bunun dışında başka bir şeye gerek yoktur" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.05.2018 17:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2018-05-04 18:15:45

RECEP AYI BİTMİŞTİR MUHARREM YILLARI BAŞLAMIŞTIR TÜM HALKIMIZA HAYIRLARA VESİLE OLSUN.

Avatar
52 2018-05-04 17:34:49

bu bahçeli denen kişiksiz nede riyakar adamış evet husumet var elbet hemde 80 miliyon türk vatandaşı husumet duyuyor ama sana mhp partisine tabana değil sadece size sayın bahçeli bence siz kendinizi emekli edin yosa millet edicek **

Misafir Avatar
hastir git 2018-05-04 21:36:06 @52

Gölge etme! Entrika yapma!
Hesabi mutlaka sorulur. Türkü rahat birak! Ölümden öte ne var?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Bilge Kagan 2018-05-04 21:03:24 @52

Türkün arasina karisip Türke ters algi operasyonu yapan, Türkün makamini Türke karsi kullanan Türk olmayan truva ati unsurlarla bir hesap olacak. Bilmelidirler ki, dünya üzerinde yasayan diger halklarkadar Türkün de haklari vardir. Bu sefaletin sorumlulari mutlaka ve mutlaka Türk yargisinin önüne cikarilacaktir!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP'li 2018-05-04 18:45:19 @52

bizim kimseye husumetimiz yok sadrce donek Bahceli ve onun yakin cevresine kizginiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@52 x---mhp_li 2018-05-04 18:19:33 @52

@52 x-----52 adlı yorumcu sen Bahçelinin bir kesip attığı tırnağı olamazsın. ama ağzı olan konuşuyor derlerya sende zırvalıyorsun işte.

Beğenmedim! (29)
Avatar
Firat 2018-05-04 17:49:38

Bu ne dedigini unutan kafayi siyirmis bunaga hala inanan varmi,aslinda sen saraya kurdanci basi bile olamasin

Misafir Avatar
İYİ'lik 2018-05-04 18:58:30 @Firat

Muharrem İnce sadece ve sadece Türk milletinin adayıdır. Tıpkı Meral Akşener ve Temel Karamollaoğlu gibi. Biz 16 yıldır ABD'nin ve İsrail'in adamının kim olduğunu çok net bir şekilde öğrendik. BOP'un eş başkanı kimse, Oslo'da pkk ile görüşen kimse, Fetö hainleriyle birlikte TSK'ya operasyon yapan kimse, ABD ve İsrail'in adamı odur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-05-04 18:41:03 @Firat

Muharrem İnce CHP nin adayı değil. İnce ABD nin , İngilterenin, İsrailin, Almanyanın AB nin adayıdır UYUMA KARDEŞİM UYUMAAAA.

Beğenmedim! (31)
Avatar
ne oldu bahçeli 2018-05-04 18:12:58

niye morardın

Avatar
çokmu 2018-05-04 18:06:21

acı koydular bahçeli

Avatar
CUMHURDA MUHARREM 2018-05-04 19:09:46

SANDIKTA İYİ PARTİ

Avatar
bahceli ve milliyetcilik 2018-05-04 18:16:05

7 tiplinin 7 gencecik insanin bogazini kesme emrini kim verdi acaba! gunah cok sizde bütün devlet 1995 lere kadar sizdendi iktidar olmasanizda abd ulkedeki her mevkiye milliyetci ulkuculeri getirtirdi sonra abd fettullahi gelistirdi sizin yerlerinize onlari doldurdu ama siz yine abd el8yle butun kadrolari doldurdunuz valisinden en ufak polisine kadar bence abd ic savas icin sizleri yine getirdi ulkede ic savas sizler olmadan olmaz abd nin bu sefer sizi getirme niyeti kotu cok kotu ulkeyi sizlerle boldurecek buna eminim

Avatar
demogojik 2018-05-04 20:12:10

bahceli demogoji yaparak milleti manupüle ediyor.chp nin adayi cok isabetlidir .parlementer demokrasiye gecilecek baskan degil sembolik cumhurbaskani seciliyor eger mualefet iktidara gelirse hatta bircok yetkiyide almak gerekir her sey yüce meclisde karar altina alinmali tekadam sistemi türkiyeyi batirir .