Bahçeli’den MHP yöneticilerine flaş genelge

Erken seçim çalışmalarına hızla devam eden MHP, bugün il ve ilçe yöneticilerine bir genelge gönderdi. Genelgede "AK Parti ile hedef birliği içindeyiz" mesajı verildi. Ayrıca MHP Genel Başkanı Bahçeli, "Milliyetçi Hareket Partisi 24 Haziran 2018 seçimlerine üzerinde çalışıp belirlediği iki ana stratejiyle katılacaktır." açıklamasını yaptı.

Bahçeli’den MHP yöneticilerine flaş genelge

Erken seçim çalışmalarına hızla devam eden MHP, bugün il ve ilçe yöneticilerine bir genelge gönderdi. Genelgede "AK Parti ile hedef birliği içindeyiz" mesajı verildi. Ayrıca MHP Genel Başkanı Bahçeli, "Milliyetçi Hareket Partisi 24 Haziran 2018 seçimlerine üzerinde çalışıp belirlediği iki ana stratejiyle katılacaktır." açıklamasını yaptı.

01 Mayıs 2018 Salı 16:28
Bahçeli’den MHP yöneticilerine flaş genelge

İşte Bahçeli'nin açıklamalarından öne çıkanlar:

 “Milliyetçi Hareket Partisi 24 Haziran 2018 seçimlerine üzerinde çalışıp belirlediği iki ana stratejiyle katılacaktır. Birinci olarak, Cumhurbaşkanı seçiminde adayımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’dır. İkinci stratejimiz ise Milliyetçi Hareket Partisi’nin 27. Dönem Türkiye Büyük Millet Meclisinde sayısal ve siyasal ağırlık olarak çok güçlü bir şekilde temsil edilmesini mutlak anlamda tesis ve temin etmektir.

Türk milleti siyaseti çıkarlarına endeksleyen; tutarsız, ilkesiz, yetersiz, gayesiz, erdemsiz, geçimsiz siyasi tufeylilere şans tanımayacak, elbette pirim ve geçer not vermeyecektir

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’ni karalayan, kötüleyen, felaket çığırtkanlığı yapan siyaset ve sivil toplum kuruluşları dış kaynaklı huşunet serumu, husumet yardımı, fitne takviyesi ile ayakta kalmaya çırpınan ucube ve ucuz zihniyetlerdir. Kandil ve Pensilvanya’nın arkasına saklanarak Türkiye’yi taşlayan CHP bunlardan birisidir. İP’yi FETÖ’ye zimmetleyen, siyasi iliğini fikirsizlikle, ikbalini fenalıklarla zenginleştiren dönek ve kaçkınlar bunlardan bir diğeridir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 16:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bahceli MHPyi 2018-05-01 17:43:30

AKPlilestirmek icin elinden geleni yapiyor amma bu cok az tutuyor.

Avatar
Okur 2018-05-01 17:02:55

15 CHP' li nin iyi partiye geçmesi bunları çıldırttı,vay efendim nasıl olurmus. Bahçeli Erdoğan'a aynen şöyle diyordu " sayın Erdoğan şimdi kulaklarını aç Elazığ dan bizi dinle,sende seref ve mertlik isportaya düşmüş,senin yaptıklarına ancak iblis teşebbüs edecektir" aynen böyle hakaret etmiştir.ama Allah için " sayın" demeyi unutmamıştır.bunu duyan Erdoğan ne demiştir,aman Bahçeli böyle hakaret etme yarın kanka oluruz tabiiki dememiştir,oda aynen şöyle demiştir

Misafir Avatar
neler duyuyoruz 2018-05-02 01:17:30 @Okur

ŞOK! AKP SEÇİMLERİ İPTAL EDEBİLİR! / Abdüllatif Şener / 1 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=0shM9ROlPl8

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-05-01 17:11:02

Erdoğan şöyle yanıt veriyor Bahçeli'ye kısaca Bahçeli çok öfkeli böyle giderse motor hararet yapar contalar yanabilir..ayrıca, Bahçeli siyaseten bir başarı elde edememiştir,emekli olmasını tavsiye etmiştir...kim derdi ki bu contalari yanmış motoru şu kaynatmis Bahçeli Erdoğan'ın umudu olacak diye..neredeeeen nereye

Avatar
Okur 2018-05-01 17:15:46

Bu yorumlardan ne anlatmak istiyorum? birbirilerine bu kadar ağır hakaret edenler ittifak yapsın iyi,ama Aksenere kumpasi önleyen 15 milletvekili desteği veren CHP kötü öyle mi? Catlayin patlayin:):) siyasetimize ne kadar değerli (!) Sözcükler kazandirdiniz helal olsun

Avatar
Okur 2018-05-01 17:22:47

Bu arada unuttum patronların 1 Mayıs bayrami kutlu olsun!!!!evet yanlış okumadınız patronların bayramı, işçiler bayram yapacak degilya.onlar ya üçüncü çocuğu yapmakla meşgul") yada bütün haklarını ellerinden alan yardıma muhtaç hale getiren akape yı alkislamakla meşgul şak şak şak...

Avatar
bilen var mi? 2018-05-01 16:48:35

bu yasayan ceset ne yapmaya calisiyor?

Avatar
Okur 2018-05-01 17:18:43

Peki CHP ne yapmalı,her gurup toplantısında bu ses kayıtlarını dinletmeli bak bakalım bunlar bir daha ağzını açabiliyor mu.

Avatar
Vatandaş 2018-05-01 17:49:08

Kocamış kurt yarın grup toplantısı yapamaya bilir çünkü kulislerde 7-12 milletvekilinin partisinden istifa edeceği ve İYİ Parti'ye katılacağı konuşuluyor saltanat kayığına bindin ama partin ve tabanın seni terk ediyor. Kendi kazıdığınız kuyuya iktidarla beraber düşeceksiniz uykularınız kaçıyor Seçinden sonra şapka düşecek kel görünecek Kocamış kurt bunu hep yapıyor koalisyon ortağı iken erken seçim dedi koalisyon ortakları ve partisi meclis dışı kaldı bunları başımıza bela etti Çatı aday dedi kutsanmış adamı başımıza bela etti. MaşAllah dediği ineği sütten kesiyor. Ayarlarınız bozuldu duvara tosladınız bu sefer. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da Koltuk sevdalısı beylerle sandıkta hesaplaşacak Artık mızrak çuvala sığmıyor