banner87

Bir anket de İYİ Parti'den

İyi Parti Genel Sekreteri, Parti Sözcüsü ve İzmir Milletvekili Aytun Çıray, İzmir'de yapılan anket sonuçlarını twitter'dan paylaştı.

Bir anket de İYİ Parti'den

İyi Parti Genel Sekreteri, Parti Sözcüsü ve İzmir Milletvekili Aytun Çıray, İzmir'de yapılan anket sonuçlarını twitter'dan paylaştı.

19 Şubat 2018 Pazartesi 12:26
Bir anket de İYİ Parti'den

İyi Parti Genel Sekreteri Aytun Çıray İzmir'de Cumhurbaşkanlığı Seçimleri için yapılan bir anketi twitter hesabından paylaştı. Çıray, "Geçen hafta İzmir'de yapılan bir anket çalışmasına göre sayın Meral Akşener ile sayın Erdoğan ikinci tura kalıyor" ifadelerini kullandı.

Çıray şu paylaşımları yaptı:

Çıray AKP-MHP ittifakını da, "SARAY KOALİSYONU GELDİ! Sözde başkanlık sistemini savunanlar bir daha koalisyonlara ihtiyaç olmayacağını savundular. Bunu savunanlar daha seçim olmadan Saray Koalisyonu kurdular" şeklinde değerlendirdi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oylari her gun biraz daha 2018-02-19 13:37:52

eridiginden dolayi sabah aksam ellerinden mikrofon dusmuyor, butun kanallarda onlar, bas bas bagiriyorlar.

Misafir Avatar
Meral Aksener 2018-02-20 13:09:53 @Oylari her gun biraz daha

Meral Aksener 82.4 % gozukuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-02-20 13:09:05 @Oylari her gun biraz daha

ekonomi ortada akp erir mhp baraj alti

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevher doğanay 2018-02-19 13:59:45

adeta TV lir kapatılmış. kimseye yer verilmiyor. hükümet değişirse alayı kapatılmalı.

Avatar
RRRRRRR 2018-02-19 14:44:30

SAYIN CUMHURBASKANI KENDI CIZGISINI KENDI DÜSÜRDÜ AKRASIF TAVIRLARIYLA KENDI HATALARINI CHP YE YÜKLEMEKLE INSANLARA ESIT DAVRANMAMAKLA EGITIM SISTEMINI CÖKERTMEKLE TABIKI DENIZ FENERI MAN ADASI EGE ADALARI EVDEKI PARA SAYMA MAKINALARI OGLUM PARALARI SIFIRLADINMILAR BUNLAR HALKIN BEYNINDE YER ETTI KENDI DÜSEN AGLAMAZ ATA SÖZÜ INSAN NE YAPARSA KENDINE YAPAR BU SÖYLEM DOGRU OLABILIR ISTENMEYE BILIR MEHMETCIGIN SEHIT OLMASI SURIYE TOPRAKLARINDA NORMAL OLMAYABILIR

Avatar
Hamit 2018-02-19 22:10:16

İyi partinin inanilmaz yukselisi suruyor. Guya tv ler vermiyor halkin arasindayim her siyasi konuda iyi parti konusuluyor.

Avatar
Hasan 2018-02-19 17:52:54

Recep Tayyip Erdoğan'mı, Meral Akşener'mi?

Ankete 6 günde 13 bin kişi katıldı. Aşağıdaki linke tıkla sende oy ver!

https://www.poltio.com/q/130646

Misafir Avatar
bende oyumu verdim 2018-02-20 13:07:16 @Hasan

tayyip Erdogan 17.6% Meral Aksener 82.4 % gozukuyor

https://www.poltio.com/q/130646

Beğenmedim! (0)
Avatar
yok canım yoook 2018-02-19 12:29:51

Yüzde 74 MERAL bebişkoya evet diyor. :-)))))))))))))))))))))
komiklikte üztelik yüzsüzlükte sınır tanımıyorlar akıllarına geleni konuşuyorlar.

Misafir Avatar
? 2018-02-19 12:53:21 @yok canım yoook

yüzsüzleri herkes biliyor merak etme

Beğenmedim! (0)
Avatar
ihanetçilere sözüm. 2018-02-19 12:55:10

Ahhh benim GÜZEL TÜRKİYEM aaahh. yedirip içirip okutup büyüttüğün niceleri sana ihanet içie girmişler. meral ve ekibi ı, kılıçdaroğlu ve ekibi, hdp ve içindekiler. yarabbim nankörlei içimizdeki ihanetçileri islah eyle, islahlarını istemiyorlarsa en onları kahreyle. amin.

Misafir Avatar
ihanetçilere sözüm'e cevap****************** 2018-02-19 18:10:27 @ihanetçilere sözüm.

eyy sefil soytarı sürüleri. siz kahrolmadığınızımı sanıyorsunuz? eee cesette ortada durur ama ölü olduğu için bişe farketmiyor. sizde ölü gibi siniz. eee sefiller siz çarpılmışsınız, şeytan çarpmış gibisiniz. isyanınız küfürünüz bu yüzden. doğruluk bilmezsiniz, doğruları göremezsiniz. bu çarpılmışlık değilde nedir?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ihanetçilere sözüm'e cevap 2018-02-19 13:41:10 @ihanetçilere sözüm.

senin gibi kopeklerin duasi yerine gelse gokten kemik yagardi.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
excalibur 2018-02-19 13:11:10 @ihanetçilere sözüm.

seni gidi sürekli kandırılan ama asla ihanet etmeyen ! troll seni!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-02-19 19:25:07

dyp den istifa ederek dyp yi baraj altında bırakan kişi istifa amacıda akp kurcularından olmak.sayın akşener proje partti