Cemal Canpolat YURT'a konuştu: Bu Kılıçdaroğlu'na kurulan bir tuzaktır!

"Genel Başkanımıza komplo kuruyorlar, yapılan bir tuzaktır..."

Cemal Canpolat YURT'a konuştu: Bu Kılıçdaroğlu'na kurulan bir tuzaktır!

"Genel Başkanımıza komplo kuruyorlar, yapılan bir tuzaktır..."

27 Ocak 2019 Pazar 23:48
Cemal Canpolat YURT'a konuştu: Bu Kılıçdaroğlu'na kurulan bir tuzaktır!

Aliseydi Karagöz

CHP'de Canan Kaftancıoğlu'nun İstanbul İl Başkanlığı görevinden istifasının ardından eski CHP İl Başkanı Cemal Canpolat YURT'a konuştu.

Canpolat “Bu Partimize ve Genel Başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'na kurulan bir tuzaktır” dedi.

Canpolat "Gerçek Cumhuriyet Halk Partililer şartlar ne olursa olsun, şartlar nereye dayanırsa dayansın, şartlar nasıl gelişirse gelişsin Mustafa Kemal Atatürk'ün partisini ne terk ederler ne de Mustafa Kemal'in partisini sıkıntıya sokmaya katkı sunarlar" ifadesini kullandı.

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu istifa etti!

CHP eski İstanbul İl başkanı Cemal Canpolat sözlerini şöyle sürdürdü:

Genel başkanımıza komplo kuruyorlar. Bu istifa Cumhuriyet Halk Partisi'ne kurulan bir tuzaktır aynı zamanda komplodur. Cumhuriyet Halk Partisi'ne tam seçim sürecinde mevzileri terk etmenin sadece farklı illerde istifa ederek AKP'ye destek vermenin, yağ çekmenin, ak parti iktidarını savunmaktan başka bir şey değildir. Gerçek Cumhuriyet Halk Partililer şartlar ne olursa olsun, şartlar nereye dayanırsa dayansın, şartlar nasıl gelişirse gelişsin, Mustafa Kemal Atatürk'ün partisini ne terk ederler ne de Mustafa Kemal'in partisini sıkıntıya sokmaya katkı sunarlar. Mustafa Kemal Atatürk'ün partisinin ayakta kalması için, her türlü katkıyı Genel Başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'na vermeye devam edeceğiz. Bu genel başkana kurulan bir tuzaktır. Keşke şartlar bizi doğrulamamış olsaydı. Tarih ve şartlar bizi doğrulamış oldu. Biz Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'nun her zaman yanında olduk ve yanında olmaya devam edeceğiz.

Aday tartışmaları, istifalar... PM toplantısına ara verildi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ulas 2019-01-28 00:05:17

ecevitten sonra turkiyede serefli onurlu siyasetci kilicdaroglu

Misafir Avatar
chp işgal edildi 2019-01-28 16:43:47 @ulas

Ecevit in son dönemlerinden itibaren chp işgal edildi ülkeye hizmet değil ihanet etmeye başladı. eceviti felç ettiler bankaları batırıp soydular. Denz baykalı zevk ve uçkur düşkünü olarak chp nein başına koydular her istediklerini yaptırdılar. direnincede onuda felç ettiler. kılıçdaroğlu şimdi tam isedikleri adam tepe tepe kullanıyorlar.. chp de Atatürkçü kallmadı beeee:-((((((((((((((((((((((( chp de yönetici olan bir tanesi Türkiyenin iyiliğii istemiyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
EYY CHPLİLER 2019-01-28 14:53:18 @ulas

PARTİ İÇİNDE ALEVİ SUNNİ AYRIMI YAPARSANIZ PENİSİMİ ALRSINIZ ŞEREFSİZ AKKOYUNLULARSDA HERZAMANKİ GİBİ SİZİN YÜZÜNÜZDEN KAZANIR ALEVİ MİLLİYETÇİLİĞİ YAPMAYIN HER ZAMAN KAYBEDERSİNİZ GÜN AKPYLE SAVAŞMA GÜNÜDÜR.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sinan 2019-01-28 13:35:05 @ulas

Ulaş kardeş insan olarak kılıçdaroğlu iyi onurlu şerefli olabilir amaaa ya bi insan 9 seçim kaybedipde hala orda duruyorsa ve birde başkalarına diktatör derse biride kalkıp ona demezmi sen nesin diye?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
rs 2019-01-28 13:32:56 @ulas

He he

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Serefli 2019-01-28 01:20:52 @ulas

olabilir ama onurun o su yok, kaybettigi secimlerin sayisi artik bilinmiyor, o ise hala koltuguna japon yapistirici ile yapismis gitmiyor, yeter artik beceremiyorsan birakacaksin

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Batuhan 2019-01-28 00:41:56 @ulas

Kılıçdaroğlu CHP ye ve CHPliler kurulmuş bit tuzaktır......

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-28 00:10:19 @ulas

9 kez seçim kaaybeden ulusalcıları partiden tasfiye eden neo liberal etnik solcu soroscu kılıçdaroğlu yüzünden bugün chp ulusalcı çizgiden uzaklaşmıştır
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (13)
Avatar
yetti bee. 2019-01-28 00:46:56

Kemal Kılıçdaroğlu gerçek bir politikacı,AKP liler bu adamı neden sevmezler.Madem partisini idare edemiyor,bırakın partisi batsın ama iş öyle MEYVE VEREN AĞACI TAŞLARLAR misali habire KEMAL KILIÇDAROĞLU' saldırıyorlar.Parti içindede terbiyesizler var.

Avatar
veli 2019-01-28 00:07:42

3 5 tane kici kirik istifa etti diye partiye hicbirsey olmaz zaman birlesme zamani hele hele dsp ne demeli bi mhp kadar olamadilar kime hizmet

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-28 00:12:33 @veli

9 kez seçim kaaybeden ulusalcıları partiden tasfiye eden neo liberal etnik solcu soroscu kılıçdaroğlu yüzünden bugün chp ulusalcı çizgiden uzaklaşmıştır https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com

Beğenmedim! (10)
Avatar
Gunther 2019-01-28 00:14:58

Her sikistiginizda Ataturk ku agziniza almayin. Sn. Kilictaroglu na kimsenin kumpas kurmasina gerek yok, parti yonetimine getirdigi adamlarin yaptiklarina baksaydi gorurdu, kumpasi kimin yaptigini.CHP bu adaylarla bugune kadar yola cikti fakat halkda hic karsiligi olmadigindan, iktidar olamadi.

Avatar
aydın 2019-01-28 00:34:10

ataturku benimsemeyenlerin gitmesi chp yi rahatlatır

Avatar
Yusuf 2019-01-27 23:58:48

Kılıçdaroğlu ayakta uyuyor. Gitsin yahu. Bütün solcuları bitirdiniz

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-28 00:11:26 @Yusuf

9 kez seçim kaaybeden ulusalcıları partiden tasfiye eden neo liberal etnik solcu soroscu kılıçdaroğlu yüzünden bugün chp ulusalcı çizgiden uzaklaşmıştır https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com

Beğenmedim! (12)
Avatar
Yusuf 2019-01-27 23:59:03

Kemal Kılıçdaroğlu efendi ayakta uyuyor. Daha ne planı yapılıyor. 5 kuruş etmez. Yeter ya

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-28 00:12:00 @Yusuf

9 kez seçim kaaybeden ulusalcıları partiden tasfiye eden neo liberal etnik solcu soroscu kılıçdaroğlu yüzünden bugün chp ulusalcı çizgiden uzaklaşmıştır https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com

Beğenmedim! (11)
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-28 00:40:03

Gercek Mustafa Kemal Atatürk ün partisinin basinda da KK gibi uyuz ise yaramaz birisi oturamaz, adam secim kaybetmeye doyamiyor, onurlu olan kaybedince birakir