CHP 81 ilde sokağa çıktı!

CHP Genel Merkezinin, 81 ilde ‘OHAL’in kaldırılması ve Türkiye’nin yeniden demokrasiye dönerek normalleşmesi çağrısı üzerine CHP örgütleri sokağa çıktı.

CHP 81 ilde sokağa çıktı!

CHP Genel Merkezinin, 81 ilde ‘OHAL’in kaldırılması ve Türkiye’nin yeniden demokrasiye dönerek normalleşmesi çağrısı üzerine CHP örgütleri sokağa çıktı.

12 Ocak 2018 Cuma 14:26
CHP 81 ilde sokağa çıktı!

CHP, bugün 81 ilde, meydanlarda ortak açıklamayla ‘OHAL’in kaldırılması ve Türkiye’nin yeniden demokrasiye dönerek normalleşmesi’ çağrısı yaptı.

CHP Genel Merkezinin, 81 ilde ‘OHAL’in kaldırılması ve Türkiye’nin yeniden demokrasiye dönerek normalleşmesi çağrısı üzerine, CHP İl Örgütü Şişhane Meydanı'nda toplanarak basın açıklaması yaptı.

CHP İstanbul İl Başkanı Cemal Canpolat'ın yaptığı basın açıklamasına CHP Milletvekili Sezgin Tanrıkulu, İl Yöneticileri, İl Kadın ve Gençlik Kolları ile çok sayıda partili katıldı. 20 Temmuz 2016 tarihinden bugüne kadar toplam Bin 194 maddeden oluşan 30  Kanun Hükmünde Kararname (KHK) çıkarıldığını belirten Canpolat, "Artık TBMM'nin hiçbir fonksiyonunun olmadığı anlaşılmıştır. Ayrıca milletvekili olmanın da hiçbir anlamının kalmadığı da ortaya çıkmıştır. 'Olağanüstü Hal'in uygulanmasından sonra parlamentonun kapısında savcıların beklediği, güçlü parlamenter sistemin askıya alındığı, her gün hangi milletvekilinin tutuklanacağının kararlarının talimatla verildiği bir 'Olağanüstü Hal' dönemi yaşıyoruz" dedi.  

"BU SON KEZ BİR UYARIDIR"

Canpolat, "15 Temmuz askeri darbe kalkışmasından sonra 20 Temmuz'da sivil bir darbe ile karşılaşmış durumdayız. Bu sivil darbede AK Parti iktidarı şimdiye kadar ortaklarıyla birlikte yaptıkları usulsüzlükleri, yaptıkları kanunsuzluklara bu sefer tek başına karar vermiş durumdadır. Yani akşam hangi kanunu çıkaracağına 2 kişi karar veriyor, o gün uygulanıyor. Hukukun olmadığı, gazetecilerin tutuklandığı, sadece muhalif olduğu için yazı yazan yüzlerce gazetecinin tutuklandığı, binlerce öğretim üyesinin sadece düşüncesinden dolayı görevden çektirildiği, özellikle kendileri gibi düşünmeyen, muhalif düşünen herkesin iş haklarının fes edildiği, öğretim üyelerinin dışlandığı, itildiği ve kısaca Türkiye'de 12 Eylül'ü bile aratan bir faşist diktatörlükle karşı karşıya olduğumuz bir süreç yaşıyoruz. Bugün Cumhuriyet Halk Partisi'nin 81 ilde düzenlediği sadece bir basın toplantısı değildir. Bu son kez bir uyarıdır. Derhal 'Olağanüstü Hal'i kaldırınız. 'Olağanüstü Hal'i kaldırmadığınız taktirde siz olağanüstü işlerle ülkeyi yönetmeye kalkarsanız bunun karşılığı olarak milyonlarca insanın sokakta eylem yapacağımızı; sokakta birlikte mücadele edeceğimizi özellikle belirtmek istiyorum." ifadelerini kullandı. 

"OLAĞANÜSTÜ HAL'İ DERHAL KALDIRINIZ"

Açıklaması sırasında bir kez daha 'Olağanüstü Hal'i derhal kaldırınız' diyen Canpolat konuşmasını şöyle sürdürdü; Eğer kaldırılmazsa bizim dışımızdaki bütün sol dünya ile EMEP'i ÖDP'si, DİSK'i KESK'i ve HDP de dahil olmak üzere… Saadet Partisi. Toplumsal muhalefetin tamamı ile birlikte artık OHAL'i olagan hale getirenlere karşı toplumsal muhalefeti başlatacağız. Bu özellikle bilin. Bunun ilk örneği 15 Ocak 2018'de OHAL Formu düzenliyoruz. Genel Başkanımız da buna katılacak. Türkiye'de bütün yurttaşlarımızı davet ediyoruz. Ankara'da buluşmak üzere."

Açıklamanın ardından grup daha sonra meydanın yakınında bulunan CHP İstanbul İl Binasına geçti. 

CHP İZMİR'DE DE SOKAĞA ÇIKTI 

CHP İzmir İl Başkanlığı tarafından da Kemeraltı girişinde 'OHAL'e hayır' başlığıyla basın açıklaması yapıldı. 81 ilde ortak yapılan açıklamaya CHP İzmir İl Başkanı Deniz Yücel ile birlikte İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, ilçe belediye başkanları ve çok sayıda partili katıldı. CHP İl Başkanı Deniz Yücel, Türkiye'nin 18 aydan bu yana OHAL rejimi ile yönetildiğini hatırlatarak, uygulamanın milli iradeye, demokrasiye, insan haklarına ve özgürlüklere yönelik bir karşı darbe halini aldığını öne sürdü. Darbe ve darbecilerle mücadele bahanesi ile başlayan OHAL'in, gelinen süreçte iktidar partisinin karşısında duran tüm muhalif kesimlere yönelik bir sindirme operasyonuna dönüştüğünü vurguladı.

İŞTE CHP GENEL MERKEZİ'NİN İL ÖRGÜTLERİNE GÖNDERDİĞİ O YAZI:

Ülkemiz on sekiz aydan bu yana OHAL rejimi ile yönetilmektedir. 15 Temmuz 2016’da gerçekleşen hain darbe girişimi ardından 20 Temmuz’da ilan edilen OHAL, milli iradeye, demokrasiye, insan haklarına ve özgürlüklere yönelik bir karşı darbe halini almıştır.

'OHAL MUHALİF KESİMLERİ SİNDİRME OPERASYONUNA DÖNÜŞMÜŞTÜR'
 
Darbe ve darbecilerle mücadele bahanesi ile başlayan OHAL, gelinen süreçte iktidar partisinin karşısında duran tüm muhalif kesimlere yönelik bir sindirme operasyonuna dönüşmüştür. AKP iktidarı ilk günden bu yana, darbecilerle mücadele değil, tek adam düzeninin karşısında demokrasiden yana olan kesimlerle mücadele etmektedir. Her geçen gün baskının sınırları genişlemekte ve sağcı solcu ayırmadan toplumun büyük bir kesimi terörist olarak suçlanmaktadır. Toplumda açılan çatlaklar genişletilerek derin çukurlar haline getirilmektedir.

'TÜRKİYE'DE ANAYASA FİİLEN LAĞVEDİLMİŞ, HUKUK ASKIYA ALINMIŞTIR'

İktidara gelirken OHAL’i kaldırma vaadiyle yola çıkanlar, bugün OHAL’den beslenen ve bir baskı rejimini KHK’lar eliyle kuran bir yapı haline gelmiştir. Demokrasiden hızla uzaklaşılırken, OHAL altında gidilen referandum da mühürsüz seçim olarak tarihe geçmiş, milli iradenin gaspı alenileşmiştir. Hükümetin baskıları tüm kurumları sarmıştır. Parlamenter demokrasiye karşı girişilen harekâtın usulsüzlükleri, Anayasayı yok sayan kararlarla sözde tescil edilmiştir. Türkiye’de Anayasa fiilen lağvedilmiş, hukuk askıya alınmıştır. Yemin ettikleri Anayasa’yı savunmak yerine cübbelerini iliklemeye çalışan kimi yüksek yargı mensupları ile birlikte, OHAL kanunsuzlukları adeta zor kullanılarak resmileştirilmiştir. 

'FETÖ İLE MÜCADELE EDENLERE 'FETÖ YAFTASI' VURULMAYA ÇALIŞILIYOR

12 Eylül askeri darbesinde bile görülmeyen hukuk dışılıklar, insan hakkı ihlalleri ve özgürlüklerin kısıtlanması bugün Türkiye’nin normali haline getirilmek istenmektedir. Yüz binlere ulaşan ihraç ve tutuklamalar dalgası, darbecilerle uzaktan yakından ilgisi olmayan yurttaşları da içine katmış, yargısız infazlarla dikta rejiminin muhalifleri cezalandırma aracı olarak kullanılmış ve kullanılmaya da devam etmektedir. İktidar partisinin FETÖ ile el ele vatanseverlere kumpas kurduğu yıllarda, bu terör örgütü ile mücadele eden ve bu yüzden cezalandırılan gazeteciler, siyasiler ve akademisyenler gibi yurttaşlara, bugün FETÖ yaftası vurulmaya çalışılmaktadır.

ANAYSAYI YOK SAYAN BİR ANLAYIŞ İLE...

OHAL KHK’ları, toplumun üzerinde sallanan bir kılıç olarak, seslerini yükseltmek isteyen tüm kesimlere yönelik bir silah halini almıştır. Anayasayı yok sayan bir anlayış ile, KHK’lar yasal kapsamından çıkarılmış, yetki çerçevesini aşmıştır. Kış lastiği ve epilasyon merkezleriyle ilgili düzenlemeler dahi KHK konusu yapılırken, demokratik kitle örgütlerinin, gazetelerin ve dergilerin kapatılması iktidarın övündüğü icraatları olmuştur. KHK’lar hukuku katletmenin bir yolu olarak amansızca kullanılırken, haksızlığa uğratılan yüz binlerce taşeron işçisinin hak arama yolunun kapatılmasının da aracı olmuştur.

TÜRKİYE'NİN DÜNYADAN SOYUTLANMIŞ BİR DİKTATÖRLÜĞE EVRİLMESİNE SEYİRCİ KALMAYACAĞIZ

Böylesi bir ortamda, Cumhuriyet Halk Partisi ilk günden bu yana Cumhuriyetin temel değerlerini savunmaya, baskı rejimine karşı parlamenter demokrasiden ve özgürlüklerden yana olan mücadelesini kararlılıkla sürdürmeye devam etmektedir. Türkiye’nin kurucu partisi kimliği ve tarihsel sorumlulukları doğrultusunda Cumhuriyet Halk Partisi olarak, ülkemizin dünyadan soyutlanmış bir diktatörlüğe evrilmesine ve evrensel hukuk kurallarından koparılmasına seyirci kalmayacağımızı bir kez daha altını çizerek ifade ediyoruz. 

SİVİL DARBEİNİN ÜLKEMİZDE AÇTIĞI DERİN YARAYI HAYKIRACAĞIZ

Toplumun tüm kesimlerini doğrudan etkileyen, iş dünyasından sivil topluma, emekçilerden yargıya, medyadan eğitime kadar, herkese dokunan OHAL’in bir kez daha uzatılması gündemde iken, CHP olarak bir çağrı yapıyoruz. 15 Ocak 2018 günü Ankara’da düzenlenecek OHAL Forumu ile sivil darbenin ülkemizde açtığı derin yarayı bir kez daha haykıracak ve tek adam rejimine karşı duran, demokrasiden yana tüm kesimlerin kendilerini ifade edeceği bir buluşmayı sağlayacağız.

OHAL'E ARTIK YETER! OHAL KALDIRILSIN!
 
Bu olağanüstülüğü normalleştirmeye çalışanlara karşı CHP, Demokratik Kitle Örgütleri ve Sendikalar olarak bir kez daha ifade ediyoruz; OHAL’e artık yeter, OHAL kaldırılsın, demokrasi istiyoruz!


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.01.2018 14:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bülent 2018-01-12 15:00:03

Aslında bir Üniversite Diploması dahi olmayan ve yalnız elindeki İmamhatip Diploması ile Cumhurbaşkanı olduğunu sanan kişi Türkiye'nin değerleri ile oynuyor. Bunun sebebi ise bugüne kadarki pasif muhalefet. Genelde Tayyip ne yapılması gerektiğini ABD'de bulunan Yahudi lobisinin ve İsrailin çıkarlarını yerine getirmek için çalışıyor. Bunların en etkilisi ise ABD'de bulunan Rockefeller ailesinin Tayyip üzerindeki baskısı. BOP'ni hayata geçirilmesi için baskılar arttı ve ileride Tayyip tasfiye edilecek. Gene aldatılıp kandırılıyor.

Misafir Avatar
anladıkmı şimdi?ay birakin bu ayaklari ya yemezler 2018-01-13 02:42:40 @Bülent

insan kayirmaca yasa hukuga aykiridir darbe yaptigini bilmeyen asker bir kere nasil darbe yapsin ayrica hepsi garibanlarin cocugu fabrikatörun cocugu öldumu ??duymadim akp li bakanin asker cocugu öldumu ?? duymadim asker emir kuludur cogu köyden kasabadan biat kulturuyle buyumus teslim olmus yerde savunmasiz yatan insani vahsice barbarca linc etmek insanlik sucudur ve bu kisiler yargilanmali suclu sucludur herkes polis savci olmaya kalkarsa ulkemizde duzen olmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-12 23:58:57 @Bülent

fransada ohal sadece terrorü kapsiyordu ülkemizde ise ohal oldu bu hal khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis milli irade by pass dünyada bunun ornegi yok varlik fonunun terrorle ne ilgisi var veya 696 sayili kanunun insan kayirmaca hukuga aykiri kanun sizce hosmu tatbikat var diye kandirilan veya teslim olmus erlerimizi barbarca linc etmek suctur ve bunlarin yargilanmasi gerekir yargisiz infaz insanlik sucudur mecliste cogunluk akp nin mit polis ordu akp nin emrinde akp istedigi an genis kapsamli terror yasasi cikartabilir ohal derhal sonlandirilsin yeter artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anladıkmı şimdi? 2018-01-12 18:00:43 @Bülent

FETÖ'den yeni kalkışma hazırlığı!
FETÖnün, itirafçılık üzerinden kurduğu yeni tuzak 696 sayılı OHAL Kararnamesi ile engellendi.******chp yönetimi fetö için ohal i kaldırmak istiyor anladıkmı şimdi gerçeği?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Fetöcü kim bakalım buyrun okuyun 2018-01-12 17:59:25 @Bülent

FETÖ'den yeni kalkışma hazırlığı!
FETÖnün, itirafçılık üzerinden kurduğu yeni tuzak 696 sayılı OHAL Kararnamesi ile engellendi.*************chp yönetimi kahroldu şimdi.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
bende diyorumki 2018-01-12 17:49:07 @Bülent

chp ile pkk terörünü birlikte göstermek gerekmez zaten aynı patrona hizmet ediyorlar. biri silahlı terör biride siyasi ayağı. ha hdp ha chp fark yokki.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-01-12 17:45:44 @Bülent

https://www.youtube.com/watch?v=DfT1YMG_R5s

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili 2018-01-12 17:22:27 @Bülent

https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gursess nikli 2018-01-12 17:19:39 @Bülent

neyin basarisi ekonomi ortada devletimizin borcu ortada dolar euro ortada kopruler desen borc borc herseye zam zam zam hadi ordan cocukmu kandiriyon millet borc bataginda et yiyemiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-12 17:17:14 @Bülent

fransada ohal sadece terrorü kapsiyordu ülkemizde ise ohal oldu bu hal khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis milli irade by pass dünyada bunun ornegi yok varlik fonunun terrorle ne ilgisi var veya 696 sayili kanunun insan kayirmaca hukuga aykiri kanun sizce hosmu tatbikat var diye kandirilan veya teslim olmus erlerimizi barbarca linc etmek suctur ve bunlarin yargilanmasi gerekir yargisiz infaz insanlik sucudur mecliste cogunluk akp nin mit polis ordu akp nin emrinde akp istedigi an genis kapsamli terror yasasi cikartabilir ohal derhal sonlandirilsin yeter artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ayrı Kılıçdaroğlu ayrı degil 2018-01-12 17:15:23 @Bülent

dogruyu konusanlari ajanlikla suclayip korkutmaya baski yapmaya calismak kabul edilemez kilicdaroglunu baronlara karanlik guclere yedirtmeyiz nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çok acil 2018-01-12 17:13:31 @Bülent

ohal derhal sonlandirilmali yeter artik darbeden haberi olmayan askerlerimizi linc eden barbarlar yargilanmali suclu sucludur ayrimcilik yapilamaz yargisiz infaz insanlik sucudur
teslim olmus yerde savunmasiz yatan askerlerimizi linc edenler yargilansin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gursess nikli 2018-01-12 17:10:42 @Bülent

herseyi disariya baglamak akil tutulmasidir zarrab in rusvet verdigi bakanlar neden yargilanmiyor ??2016 dan beri ohal neyin nesi khk cikarilan yasalar neyin nesi dünyadan ornek goster varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ??khk ile yasalasti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gursess 2018-01-12 16:54:20 @Bülent

ABD ve Tüm Türkiye düşmanları bu başarılı hükümeti seçimle yenemediler, yenemiyeceklerini biliyorlar.bu yüzden yürüyüş kriz, provaksiyorn, isyan çıkartarak hükümetin elinei zayıflatmaya çalışıyor. ama bu yüce halk buna bu haiin provaktörlere prim vermez onları dinlemez. bir kaç kendini bilmez sokağa çıkar ama halk çıkmaz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp ayrı Kılıçdaroğlu ayrı 2018-01-12 16:51:43 @Bülent

chp seçmeni vatanseverdir ama chp yönetimi ve özellikle kılıçdaroğlu ABD ajanıdır. provaktördür. . DİKKAT EDİLMESİ LAZIM.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
çok acil 2018-01-12 16:50:25 @Bülent

Bu yürüyüşü prova eden aanları hemen tutuklamalı. İrandada sözde ekonomik iyileştirme yürüyüşü diye başlamıştı sonra reim karşıtı ve isyana dönüştü. chp ülkeyi nereye götürmeye çalışıyor?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ROCKEFELLER " TEK DÜNYA DEVLETİ KURULMAK ÜZERE " 2018-01-12 16:47:43 @Bülent

https://www.youtube.com/watch?v=5OHxOIdr84k

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp yi tebrik ediyorum 2018-01-12 14:53:43

daha ne kadar ohal le ülkeyi yonetecekler 2016 beri ohal khk ile yasa cikarmakta neymis yeter artik

Misafir Avatar
Türkiye'de Çipli Kimlik Kartları 2018-01-12 16:49:12 @chp yi tebrik ediyorum

Türkiye'de Çipli Kimlik Kartları ve Rockefeller Planı
https://www.youtube.com/watch?v=LqT0O_zDJC8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"İKİZ YASALAR" veya SEVR - Banu AVAR 2018-01-12 16:46:45 @chp yi tebrik ediyorum

https://www.youtube.com/watch?v=B4E0esY4So0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-01-12 16:45:58 @chp yi tebrik ediyorum

https://www.youtube.com/watch?v=DfT1YMG_R5s

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-12 16:45:06 @chp yi tebrik ediyorum

AĞBABA "KÜRECİK'TEKİ KALKANIN AMACI İSRAİL'İ KORUMAK"
https://www.youtube.com/watch?v=cp9xLBup6pQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-12 16:43:58 @chp yi tebrik ediyorum

Namık Kemal Zeybek - AKP'yi Amerikalılar Kurdu.
https://www.youtube.com/watch?v=XP1UA8MC4Dg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-12 16:42:36 @chp yi tebrik ediyorum

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ABD oyunu 2018-01-12 15:48:47 @chp yi tebrik ediyorum

Önce İranda başlattılar, başarılı olamadılar. şimdi chp yi kullanıp Türkiyede n intikam almak istiyorlar. aziz vatandaşlarımız bu tuzağa düşmeyin. aanlar, provaktörler aranızda. kılıçdaroğlu BAŞ ajandır.

Beğenmedim! (7)
Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-12 15:45:10

fransada ohal sadece terrorü kapsiyordu ülkemizde ise ohal oldu bu hal khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis milli irade by pass dünyada bunun ornegi yok varlik fonunun terrorle ne ilgisi var veya 696 sayili kanunun insan kayirmaca hukuga aykiri kanun sizce hosmu tatbikat var diye kandirilan veya teslim olmus erlerimizi barbarca linc etmek suctur ve bunlarin yargilanmasi gerekir yargisiz infaz insanlik sucudur mecliste cogunluk akp nin mit polis ordu akp nin emrinde akp istedigi an genis kapsamli terror yasasi cikartabilir ohal derhal sonlandirilsin yeter artik

Avatar
aydina 2018-01-12 16:26:14

AYDIN EFE SEN HEP CHP YI PKK LA BIRLIKDE GÖSTERMEYE CALISMAN AKLINI YITIRMISLIKDIR EGERKI AKPE HDP LE MULEFET YAPARSA NE YAPACAN YAPACAKDIRDA TROLLIKDEN VAZ GECIPDE ADAM OLACANMI

Avatar
ABD 2018-01-12 16:28:43

ABD OYUNU DIYEN AKILDAN HASDA KISI DINLE BAK IKIBIN IKIDEN ÖNCE AKPE NIN TÜM BIRIMLERI ABD KURS GÖRDÜ AKPE NIN BABASIDIR ABD BUNU BILMEYEN YOK

Avatar
anladıkmı şimdi?ay birakin bu ayaklari ya yemezler 2018-01-13 02:39:15

insan kayirmaca yasa hukuga aykiridir darbe yaptigini bilmeyen asker bir kere nasil darbe yapsin ayrica hepsi garibanlarin cocugu fabrikatorun cocugu oldumu ??duymadim
akp li bir asker oldumu ?? duymadim asker emir kuludur cogu koyden kasabadan biat kulturuyle buyumus teslim olmus yerde savunmasiz yatan insani vahsice barbarca linc etmek insanlik sucudur ve bu kisiler yargilanmali suclu sucludur herkes polis savci olmaya kalkarsa ulkemizde duzen olmaz

Avatar
yurt mert 2018-01-13 05:38:55

ulan aydın denilen şerefsiz pkkyı pkk yapan akp degilmi onun bunun cocugu osloda haburda kandilde imralıda dolmabahcede pkk nın altına siz yatmadınızmı apo şerefsizine siz sayın öcalan demedinizmi imralıda altına karılarınızı yatırmadınızmı bunları kim yaptı hırsızın uşagı

Avatar
aydın 2018-01-12 15:01:49

ulan usaklar,pkk teror orgutu degil diyen le saf tutarsan bu mitingler ne anlama gelir

Misafir Avatar
1 2018-01-12 16:46:15 @aydın

Allah sana akıl versin diyeceğim ama vermemiş işte. Yapacak bir şey yok.

Beğenmedim! (0)