CHP'li Tekin'den flaş çağrı: Partimize sahip çıkın!

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, yaklaşan 36. Olağan Kurultay öncesinde açıklamalarda bulundu, delege ve seçmeni uyardı.

CHP'li Tekin'den flaş çağrı: Partimize sahip çıkın!

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, yaklaşan 36. Olağan Kurultay öncesinde açıklamalarda bulundu, delege ve seçmeni uyardı.

26 Ocak 2018 Cuma 23:30
CHP'li Tekin'den flaş çağrı: Partimize sahip çıkın!

İktidar mensuplarının CHP'yi tehdit ettiklerini belirten CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, partiye ve Genel Başkana sahip çıkılması çağrısında bulundu. Tekin, "CHP uzun süredir tehdit ve şantaj altında. Bu şantajı yapanlar, iktidar mensupları ve iktidara teslim olmuş medya. Ana muhalefet liderinin kapısına savcının gideceğini tarif eden bir Cumhurbaşkanı düşünün. Gün bu tehdit sürecini bozup, Türkiye'nin güvencesi, sigortası olan CHP'ye sahip çıkıp, Genel Başkanımızı tehdit edenler ve ona şantaj kuranlarla ilgili ciddi bir vaziyet alma günüdür" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.01.2018 23:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!! 2018-01-27 12:14:33

Y-CHP İMİŞŞŞ.... YERSEN!-CHP ! SİTTİMİNİN KÖYLÜ-SİYONİSTLERİ...

Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ KUTSAL-RÜZGÂR TÜRK ORDUSU ÇOK YAŞA !!!! 2018-01-29 03:36:33 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
((( VATAN PARTİSİ ))) DİYENLER !!!!!!!! 2018-01-28 14:30:23 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

Beğen (946838299064) Beğenmedim! (0)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
musti 2018-01-28 14:14:23 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

PARDON ! ÖZÜR !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
musti 2018-01-27 19:44:52 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

HA SİKTİR

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
TRT'DE YAYINLANAN APO VE MEHMET ALİ BİRANT ! 2018-01-27 12:58:42 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

https://www.youtube.com/watch?v=inBf6jMOaBQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SİYONİST AĞZIYLA KONUŞUYORSUN !!!! banami dedin ?? 2018-01-27 12:54:26 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

kime dedin ???

Beğenmedim! (64)
Misafir Avatar
ben paraya tapmam 2018-01-27 12:52:52 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

CHP diyorum hihihi

Beğenmedim! (65)
Misafir Avatar
NWO ne biliyonmu ?? 2018-01-27 12:51:52 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

siyonistlerin istedigi sey tek baskan tek din tek ordu tek polis tek banka sanal para RFID micro çip tam kölelik büyük israil istemiyozzz yeni dünya düzenini

Beğenmedim! (67)
Misafir Avatar
bop istemiyoruz 2018-01-27 12:48:25 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

NWO istemiyoruzzzzz

Beğenmedim! (58)
Misafir Avatar
dede ben asyali koca istiyom 2018-01-27 12:47:14 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

senin hic sansin yok

Beğenmedim! (66)
Misafir Avatar
SİYONİST AĞZIYLA KONUŞUYORSUN !!!! 2018-01-27 12:46:08 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

O ZAMANLAR DAHA PKK'NIN NE OLDUĞUNU BİLE BİLMİYORDU BU MİLLET ! MİT'İNDEN , TÜM ÜNLÜ GAZETECİLERİNE KADAR HERKES GİDİYOR VE KONUŞUYORDU ! OLAY PERİNÇEK'E GELİNCE....HADİ ZİTTİRİNNN....İKİYÜZLÜLER !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemal bey napsin ypg lideri gecmiste 2018-01-27 12:46:07 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

akp tarafindan ankarada agirlaninca adamcagiz ne desin yaaa

Beğenmedim! (61)
Misafir Avatar
senin efendin geçmişte 2018-01-27 12:44:22 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

şeyy kimle halayy çekiyordu ?? kime siritiyordu ?? kime çiçekler veriyordu ?? unuttukmu sandin ??

Beğenmedim! (57)
Misafir Avatar
sen Kemal Bey e Kurban ol 2018-01-27 12:42:11 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

Kemal Kilicdaroglunu karanlik guclere baronlara yedirtmeyiz

Beğenmedim! (63)
Misafir Avatar
senin efendin geçmişte 2018-01-27 12:40:49 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

şeyy kimle halayy çekiyordu ??

Beğenmedim! (65)
Misafir Avatar
BALIK HAFIZALI MAL-KEMÂL 2018-01-27 12:40:22 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

Kemâl Kılıçdaroğlu: YPG terör örgütü değil, vatanını kurtarmak için örgütlenmiş bir oluşum! (OOOOHHHH MY GOOOOOOŞŞŞŞ)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
???????????????????? 2018-01-27 12:31:34 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

http://www.yurtgazetesi.com.tr/genel/o-detay-kadinlarda-orgazmi-etkiliyor-h72748.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AHA BAK Bİ İFTİRA DAHA ATİM! NASILSA BALIK HAFIZA! 2018-01-27 12:27:11 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

Kemâl Kılıçdaroğlu: YPG Terör Örgütü Değildir! (???????)
HEMEN UNUTTUNUZ DEĞİL Mİ ? UYANIK Y-CHP'LİLER !!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİNE BÖYLE GİDERSE SANA EVLENME TEKLİF EDECEMMM... 2018-01-27 12:22:04 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

600.000.000$ LIK YATIMDA YAŞARIZ... :-)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seni gidi vatan partili 2018-01-27 12:18:38 @ULAN ŞANTAJIN KENDİSİ SENSİN ZATEN PKK'LI KIRO !!

chp ye niye cirkin yakistirma yapiyon dede ??

Beğenmedim! (57)
Avatar
Fötüçü Akape hesap vermeli 2018-01-27 00:06:33

Fetönün uşakları şanlı CHP me santaj yapamaz

Misafir Avatar
vatan partililer 2018-01-27 11:40:04 @Fötüçü Akape hesap vermeli

Chp ye iftira atmayin

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
sakarya nikli 2018-01-27 11:38:32 @Fötüçü Akape hesap vermeli

bekir bey kilicdaroglu bey e ne demisti karanlik gucler baronlar sizin gitmenizi istiyor dememismiydi veya buna benzer e sen kime hizmet ediyorsun iftiraci sey ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sakarya 2018-01-27 11:01:02 @Fötüçü Akape hesap vermeli

ama inanıyorumki chp de aklı selim insanlar bu chp yi ihanet partisi durumundan kurtaracakdır.. chp demek abd , pyd, fetö sesli radyosu olmuş yahu. teröristleri korumak kollamak, kurtarmak adına ne gerekiyorsa chp yapıyor. Türkiyede yatırımların durması için chp ne gerekiyorsa yapıyor. bu nasıl Türkiye partisi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sakarya 2018-01-27 10:58:43 @Fötüçü Akape hesap vermeli

yazıklar olsun gürsel. seni gerçekten bir şey bellemiştik. ama maalesef kılıçdaroğlunun dümenine sende kapılmışsın. Kılıçdaroğlunun açıkça Türkiye düşmanlığı yaptığını görmeyen, bilmeyenmi var ? s en hala hükümeti ve cumhurbaşkanını suçlamaya çalışıyorsun. sende yalancı ve ihanet içindesin o zaman..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mehmet 2018-01-27 00:11:54

Kemal Kılıçdaroğlu,nu yeniden seçin 2019 seçimleri bir daha kaybedin. 15 yıl arka arkaya seçim kaybeden insan nasıl seçilir, çok ilginçtir. Erdoğan yeniden seçilir

Avatar
tekin bey cok dogru konusmus 2018-01-27 01:01:05

CHPye sahip cikmamiz lazim

Avatar
K.Kadir 2018-01-27 00:15:04

Yobazlar size, Cumhuriyetin taslarini yavas yavas bertaraf ederek adim adim yaklasirken uyumayip simdide feryat figan partinize sahip cikin diyorsun . Bugün ciksalar yarinyine aynisi olacak! Bir sokaklar kaldi onuda kullanmadiniz. TSK nin kozmik odasina girerlerken ,Basta Genel kurmay baskani ve siz dünyayi baslarina yikmaniz gerekirdi

Avatar
akp 2018-01-27 01:09:31

Neden Türk milleti, Türk bayrağı, Türk Devleti, Türk vatanı" diyemiyor ?

Avatar
aydın 2018-01-27 01:11:51

pkk nın piyonu hdp e pkk a teror orgutu degildir dedigi zaman hiç eleştirdinmi.sizi bundan alı koyan ne.akılın mantıgın alıyormu şehit haberleri gelecek bu ortamda hdp e pkk a teror orgutu degil diyecek sen gidip onunla ahyır cephesi oluşturacan istanbula sempatizanını il başkanı yapacan,sonrada tehtit var diyecen git işine soytarılık yapma.ahmet hakanın dedigi gibi bu erdogan niye hep kazanıyor,sizin teror seviciliginizden

Misafir Avatar
neden sordun 2018-01-27 01:31:08 @aydın

sorman bile hata trolculuk yapiyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydin sen fetocumusun ?? 2018-01-27 01:13:14 @aydın

nesin sen ??

Beğenmedim! (1)
Avatar
Deniz 2018-01-27 00:18:30

Reis'in kuyruguna takilmis bir chp'ye ihtiyaç kalmamistif.