banner58

CHP seçim hazırlığında... İşte aday kriterleri!

2019'da yapılacak yerel seçimler için çalışmalarına başlayan Cumhuriyet Halk Partisi, 2019 belediye başkanlıkları için adaylık kriterlerini açıkladı.

CHP seçim hazırlığında... İşte aday kriterleri!

2019'da yapılacak yerel seçimler için çalışmalarına başlayan Cumhuriyet Halk Partisi, 2019 belediye başkanlıkları için adaylık kriterlerini açıkladı.

13 Eylül 2017 Çarşamba 10:43
2955 Okunma
CHP seçim hazırlığında... İşte aday kriterleri!

Belirlenen kriterlerde adayların halkta ve örgütte karşılığı olup olmadığına, projelerine ve vizyonlarına bakılacak, ve genel olarak her kesimden insana hitap edebilecek isimlere yer verilecek. 

İşte CHP'nin belediye başkan adayları için arayacağı kriterler;

Kamuoyu araştırması yapılacak

Halkta ve Parti örgütünde karşılığı olacak

Parti aidiyeti aranacak

Vizyonu projeleri olacak

Aday olduğu kenti sorunlarını bilecek

Kürt seçmanden kabul görecek


Milliyetçi seçmeni rahatsız etmeyecek

Sosyal demokrat seçmeni tatmin edecek
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.09.2017 10:58
Anahtar Kelimeler:
2019AdayKRİTERSeçimCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hala uyuyorsunuz 2017-09-13 11:50:19

Türk halkının yüzde sekseni milliyetçi ve islami seçmendir akp kürtlerle savaşa devam eder ve islamı el üstünde tutmaya devam ettigi müddetçe kimse kusura bakmasın girdigi her seçimi kazanır anca büyük bir ekonomik krizde millet kendine yeni bir parti arar oda şahsi çıkarı öne geçtigi için gerisi ne yaparsanız yapın boş çıkacaktır

Misafir Avatar
hala uyuyorsun, sen hala hainsin. 2017-09-13 11:59:29 @Hala uyuyorsunuz

AKP kürtlerle savaşmıyor, pkk yı kürt sayan sen hainsin. Kürtler bu ülkenin öz be öz vatandaşıdır. ayrımcılık yapan haindir. kürtler hem de öz be öz müslümandır. siin gibi islam , müslüman düşmanı değil. kürtler vatanına sahip çıkıyor siz pkk ya sahip çıkıyorsunuz. siz sonra kendinizide öyle yüzde yirmi falan sanmayın. siz hain ve fitneci kesim sadece yüzde bir ikisiniz.. cahillerle yolunuzu bulup devam ediyorsunuz işte.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-09-13 11:14:38

Valla oyumu her zaman CHP ye kullanmışımdır ama CHP nin çoğu seçmeni gibi politikalarınıda sorgularım.Yani yurttaş olmayı beceremeyip,mürit gibi davranan AKP lilerden farklıyım.CHP nin böyle hem 25 kuruş olsun hem şoför mahalli olsun diyen Kayserili gibi adam seçmesini yadırgadım.Bence önce adam olsun,adam gibi adam.

Misafir Avatar
ülkem 2017-09-14 08:25:41 @Antalyalı Attalos

Dünya diken üstünde, empeyalist güçler her kesi sömürme azgınlığı içinde. silahlarını yapıyorlar satıyorlar... Türkiye savunma amaçlı terörle mücadelede, uyuşturucu kaçakçılığı ile mücadelede kullanmak için İHA VE SİHA yapmış. bundan chp rahatsız ne iş kardeşim ne iş? siz kiminlesiniz? bu parti kalmış birdde Türk halkından oy istiyor. bunu yemezlerrr, kendinizi uyanık sanıyorsunuz. bu halk asildir ve akıllıdır. size oy vermez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2017-09-13 13:01:34

bir chp li olarak hdp ye çagrı yapıyorum,gerçekten sosyal demokratsanız,gelin ilagaliteyi ret edin,pkk yı ret edin ,demokratik ortamda sörunları çözelim,gerçekten sosyal demokratsanız,tüzüge yazacaksınız hiç bir terör örgütüyle ilişkimiz yoktur,terörü kınıyoruz diye ,hodri meydan demirtaş çagrı yapıyon ya chp ye hadi gel seçim itifakıda yapacagız, ciddiysen gel,öle partinin adamları pkk eylemlerini ögecek,hergğn şehit gelecek bende seninle birlikte hareket edecem kusura bakma ben enayi degilim

Avatar
olmaz olasınız sizi. 2017-09-13 12:02:40

chp de aday kriterleri ; avrupa hayranı olacak, avrupanın emrinde olacak, terörle mücadeleye karşı olacak, ülkemizi bir yol bulup dış devletlere, empeyalist ülkelere hep şikayet edecek. karalama ve çamuratmada usta olacak. iş yapanları engelleyecek becerşye sahip olacak ve ağzı iyi laf yapacak.bunlar chp nin kriterleri.