var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "g1q29b8038", "xqo", "c4302bffffff", "small"]);
banner87

Cumhur ittifakı'nda 'af çatlağı'... Bahçeli'ye yine red geldi!

Adalet Bakanı Abdülhamit Gül, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin af önerisine 'af gündemimizde değildir' cevabını verdi.

Cumhur ittifakı'nda 'af çatlağı'... Bahçeli'ye yine red geldi!

Adalet Bakanı Abdülhamit Gül, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin af önerisine 'af gündemimizde değildir' cevabını verdi.

02 Haziran 2018 Cumartesi 12:50
Cumhur ittifakı'nda 'af çatlağı'... Bahçeli'ye yine red geldi!

Adalet Bakanı Abdülhamit Gül, memleketi Gaziantep’te Anadolu Yayıncılar Derneği tarafından hazırlanan Yerel Medya Soruyor programında MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin af çağrısına cevap verdi. Bahçeli’nin 235 bini bulan mahkum ve tutuklu olduğunu hatırlatarak, Ramazan ayı öncesinde hükumetten af konusunda çalışma yapılması önerisi ile ilgili soruya cevap verdi. Gül, af konusunu soran gazeteciye, “Tam süre bitti derken, süreyi taşacak kocaman bir soru Arif beyden geldi” dedi.
Gül daha sonra ise cevap verdiği soru ile ilgili, “Şuan için bir af gündemde değildir. Hükumetimizin gündeminde şuan için yoktur” cevabını verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.06.2018 13:03
Anahtar Kelimeler:
BahçeliAfAbdulhamit Gül
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-06-02 13:26:31

Konu disi olacak ama, vay efendim sn Erdogan TRT de niye cok konusuyormus!!!trt nin cevabi yetmez ama soyle:)Erdoganin farkli kimligi varmis,Cumhurbaskani ve akape genel baskani diye ,oysa unutmus,Erdogan ayni zamanda basbakandir,orman ve koy isleri bakanidir,adalet,saglik,tarim,ic isleri dis isleri,jinekolog( o karar veriyor,kurtaj gerekli mi diye) ve diger bakanliklardir,her birine 5 dakika ayirsa az bile konusuyor:) trt nin akil yurutmesini seveyim ben

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 14:26:44 @Okur

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-02 14:25:50 @Okur

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 14:24:19 @Okur

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-06-02 13:35:58 @Okur

He bu arada unuttum kendisi ayni zamanda boyyyuk ortadogu esbaskanlarindan biridir 5 dakikada bunun icin ayrica 200 000 dolari var onu bozdurdu mu? Buna 5 damka hetmez saatleeeeeerrrr lazim saaatttleeerrrr...sesim geliyor mu,yetrince bagirdim mi? SaaaatttleeeeeeRRRR

Beğenmedim! (0)
Avatar
tehmi karacay 2018-06-02 14:09:43

bahceli künyeye getirilmis vaziyette.
almanyada gay(ibne) klübünde iliskisini gösteren videolar tapu gibi erdonun kasasinda, istesede kicini kipirdatamaz, artik erdogan istedigi gibi onu parmakliyor ve garibim gikini cikaramiyor.

Avatar
Fikrettin 2018-06-02 13:07:07

Bahceli farkinda degil Aklini kaptiranlar Partisi köprüyü gecti! Kic bezi gibi atilacak haberi yok !

Misafir Avatar
. 2018-06-02 14:23:23 @Fikrettin

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tamam 2018-06-02 14:32:51

1923 den 2003 e kadar 713 milyar dolar harcanmış okadar kötü günler geçirmesine karşı Türkiye...2003 den 2018 e kadar 2 tirliyon 93 milyon dolar harcanmış.ne fakir kalırdı ne evsiz biri kalırdı bunun hesabını kim sorcak.olan gariban halka oluyor zaten.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-02 15:41:16

NE AFFI OLACAK BU AF.BIZDE AF'LAR ISIMLERLE ANILIR OLDU SON ON 30 YILLARDA.AF OLURSA ÖNERİM BAHÇELİ AFFI
OLSUN.