banner87

Devlet Bahçeli'den İYİ Parti sloganı

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, milletvekilliği adaylığı için başvurusunu yaptı.

Devlet Bahçeli'den İYİ Parti sloganı

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, milletvekilliği adaylığı için başvurusunu yaptı.

26 Nisan 2018 Perşembe 10:29
Devlet Bahçeli'den İYİ Parti sloganı

“Nasıl bir süreç bizi bekliyor” sorusuna yanıt veren MHP lideri Devlet Bahçeli "Gayet iyi olacak ülkemiz açısından…" dedikten sonra "Bir partinin sloganına benzedi ama…" diyerek gülümsedi. 

Ardından sözlerine MHP'nin bu seçimi çok önemsediğini belirterek başlayan Bahçeli "Cumhurbaşkanlığı hükümet sisteminin ülkemiz için çok iyi olacağı kanaati ile seçimlere de çok iyi hazırlanıyoruz. İnşallah sonuçta hayırlara vesile olacaktır..." sözlerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.04.2018 10:58
Anahtar Kelimeler:
Iyi PartiDevlet BahçeliMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-26 10:39:01

Ulan gargamel madem dükkanı işletemiyecen bari devren beleş uzuna devrette kurtul bari be.

Misafir Avatar
Aydin 2018-04-26 12:52:23 @Antalyalı Attalos

Erbakan , Erdoğan'ın Nasıl Gömlek Değiştirdiğini Anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=gNxfLC20Wz0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
utanmadan bu yaşta vekil olmak istiyor 2018-04-26 12:37:10 @Antalyalı Attalos

inşAllah göremezsin o günleri rabbim sana göstermez senden ne fayda gelir hastalıklı yaşlı adam sen tespih çekip sadri alışığı dinle.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-26 12:10:17 @Antalyalı Attalos

gargamel neysede etrafindaki kendisine ülkücüyüm diyenlere ne diyecegiz.? Begenmesek de Ülkücününde bir onuru serefi dik durusu vardi hani nerede kaldi demekki hepsi fos mus.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevher 2018-04-26 11:04:40

bence ABİDİK GUBİDİK İŞLERİ SİZİN SAYENİZLE BAŞLADI.

Avatar
Vatandaş 2018-04-26 11:07:11

Yancı kocamış kurt ve iktidar propagandasından örnekler : İşte Goebbels’in tanıtım ve propaganda ilkelerinden aklımıza gelen bazıları; “ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.  Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.  Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.  Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.  Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.  Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.  Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.  Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.  Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.  Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.  Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.  Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.  Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun. Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır. İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır. Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.”

Avatar
mhp erir 2018-04-26 11:12:50

"Cumhurbaşkanlığı hükümet sisteminin ülkemiz için çok iyi olacağı kanaati ile seçimlere de çok iyi hazırlanıyoruz.diyen bahceli onceden ne diyordu ???
https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Avatar
mhp ye oy yok 2018-04-26 11:14:28

baskanlik federasyon demektir buda Turkiyeyi bolunmeye goturecektir diyen bahceliye bak sen tarih unutmaz
https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Avatar
bay bahcelinin iktidar olma gibi bir arzusu yok 2018-04-26 11:15:55

hem Muhalefet Parti olmaktan cikti hem MHP hem AKP destek veriyor

Avatar
ATAM 2018-04-26 11:22:24

Mustafa Kemal Atatürk'ten Mesaj var ! - Gençliğe Hitabe !
https://www.youtube.com/watch?v=oz3I4oq07Zo

Avatar
Aydin 2018-04-26 12:42:26

Hdp e pkk a terör örgütü değil diyor.diz hazine yardımı yapıyorsunuz. Bu bop projesinin bir parçası mi.askerin şehit olmasına 1 e 8 diye mi bakiyorsunuz

Misafir Avatar
iyi partiye destek yok 2018-04-26 12:53:29 @Aydin

bu konuda haklisin

Beğenmedim! (1)