Ekrem İmamoğlu: Erdoğan'la fikir birliğine vardık

Erdoğan ile görüşen İmamoğlu "Dikey yapılaşmaya karşı fikir birliğine vardık" dedi.

Ekrem İmamoğlu: Erdoğan'la fikir birliğine vardık

Erdoğan ile görüşen İmamoğlu "Dikey yapılaşmaya karşı fikir birliğine vardık" dedi.

10 Ocak 2019 Perşembe 17:58
Ekrem İmamoğlu: Erdoğan'la fikir birliğine vardık

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ekrem İmamoğlu görüşmesi gerçekleşti.  Görüşme 45 dakika sürdü.

Ekrem İmamoğlu, Erdoğan ile gerçekleşen görüşme sonrası açıklama yaptı. Erdoğan ile görüşen İmamoğlu "Dikey yapılaşmaya karşı fikir birliğine vardık" dedi.

Erdoğan'a "Oyunuza talibim" dediğini belirten İmamoğlu, karşılığında Erdoğan'ın gülümsemekle yetindiğini söyledi.

Ekrem İmamoğlu'nun açıklamalarından satır başları:

Çok güzel bir sohbet oldu, İstanbul'la ilgili tecrübelerini, önerilerini dinlediğimiz bir görüşme oldu.

Çok kıymetli anektodları vardı kendisini, faydalı güzel bir görüşme oldu tekrar kendisine teşekkür ediyorum.

DİKEY YAPILAŞMA KONUSU
Özellikle bizim de kendi çalışmalarımızda olan kendilerine bu anlamdaki kaygılarımızı sorduğumuz dikey yapılaşma konusunda İstanbul'un bir dönüşüme muhtaç olduğu konusunda fikir birliğine vardık.

Göreve ilk başladığı yıllardaki, sadece hizmeti değil, o dönemdeki kendi dönemleriyle ilgili ilgi alaka, vatandaşla ilgili iletişim kurmadaki başarılarından bahsettiler. ben de bunu teyit ettim, o dönem istanbulda yaşayan birisi olarak o dönemin şahidiyim.

İyi diyaloglar mutlaka iz bırakır, bunu beyan ettim kendilerine.

Ben de herkese eşit mesafede durarak hizmet götürmeyi felsefe edindiğimi belirttim.

Somut projelerden ziyade seçimin adil, seviyeli bir ortamda geçmesi konusunda karşılıklı sohbetlerimiz oldu. Sayın Meclis Başkanımızla görüşmelerimizi, sohbetlerimizi, bunun da böyle devam etmesi konusunda dileklerimizi ilettik.

İhtiyaç duyulursa zaman içerisinde projemiz varsa anlatacağımız, anlatmaktan çekinmeyiz aksine zevk duyarız. İstanbul için üreteceğimiz ne varsa herkes tarafından bilinsin isteriz. açıkçası oyunu da istedim.

Sayın Meclis Başkanımızın takdiri, yasal konular var, anayasanın maddeleri var, işin o yönünü ben bilemem. Tek telkinim şu olabilir, sayın Meclis Başkanı İstanbul sokaklarında zorlanabilir. Kalabalık bir heyetle gezmek zorunda kalabilir. Benim tavsiyem aday olarak gezmesidir, ben öyle geziyorum, tek başıma da geziyorum daha kolay diyalog kuruyorum. kendisine de tavsiye ederim.

HEYKEL TARTIŞMASI

Fırsat bulursam kendilerine bu konuyu izah etmek istediğimi beyan etmiştim, kendisine izah ettim. bu tür konuların siyasi ortam gereği konuşulabileceğini, bilgi sahibi olmasını istediğimi ilettim, kendilerine izahta bulundum sanıyorum yeterli bilgiye sahip oldular.

DENİZ BAYKAL'I ZİYARET EDECEK

Sayın Deniz Baykal'ı da ziyaret edeceğim, sayın Genel Başkanımı da ziyaret edeceğim. sonrasında hızlıca İstanbul'a döneceğiz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 18:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DIKKAT DIKKAT!!! 2019-01-10 18:14:10

Mesale sadece secimlerin hileli olup olmamasi deyil esas problem secim kampanyalari suresince yapilan adaletsizlikler. Hicbir zaman olmadigi kadar maddi veya kurumsal olarak devletin butun imkanlari sonuna kadar insafsizca AKPnin kazanmasi icin kullaniliyor. Medyanin hali zaten ortada. Artik isine gelmedigi icin eskiden buna en cok kizan MHPden simdi cit yok. Bu ne bicim vicdansizlikdir, bu ne bicim muslumanlikdir.

Misafir Avatar
aynen NO chp---soru 2019-01-10 21:35:27 @DIKKAT DIKKAT!!!

Yalancinin a.ina pkklilar koysunmu!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aynen NO chp 2019-01-10 18:53:57 @DIKKAT DIKKAT!!!

Bu chp G doğuda hendekçileri destekledi. hendek kazanlara alkış tuttu. G doğuda pkk y tadım eden belediyeleri savundu chp. İstanbulu CHP alırsa emin olunki pkk ya İstanbulda dozer verirler, kepçe verirler. İstanbulu Teörün cırıt yeri yaparlar. AMAN AMANNN. CHP den uzak duarlım.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
bb 2019-01-10 18:51:48 @DIKKAT DIKKAT!!!

oyumuza talipmiş... İstanbulu çöpe, susuzluğa, yolsuzluğa, hava kirliliğine, haliçin boğazların kirlenmesine, toplu taımadakı aksaklıklara tekrar dönememiz içinmi bizim oyumuzu istiyorsun? anca gidersin. Beylik düzünün halkını bile ayırdın . ayrımcı biri İstanbula başkan olamaz. chp li biri İstanbula başkan olamaz. chp den çok çekti bu şehir.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
koç 2019-01-10 18:41:40 @DIKKAT DIKKAT!!!

İstanbullu ADAMINI seçer. BİNALİ YILDIRIM. İstanbula ikinci baharını yaşatacak buna inanıyoruz.. chp kazanırsa hazıra konan hazırı tüketen, üretmeden yiyen
talana yalana alışık bir chp zihniyeti İstanbula çok zarar verir.

Beğenmedim! (13)
Avatar
serkan 2019-01-10 18:56:41

akp zihniyetinden kurtulacağız istanbulda

Avatar
cemal. 2019-01-10 18:43:05

dikey yatay horizontal elips üçgen dairesel yapılaşmaya hayır gayet güzel bunlar anladık.peki binalinin istifasını konuştunuzmu.ya adaletli seçimi.ya şu ölmüşlere oy kullandırma hazırlıklarını.bunlarıda konuştunuzmu.ne dedi cumhurbaşkanı sen ne cevap verdin.hele bir anlatta dinleyelim.

Avatar
Okur 2019-01-10 19:40:27

Istanbul a tekrar Nurettin Sozen gibi durust bir baskan secilmelidir,Istanbul a yaptigi cagdas yatirimlarin kaymagini baskalari yedi...Sozen hoca kendi Iski mudurunu hirsizlik yapti diye kulagindan tuttugu gibi adalate teslim etti ,akape zihniyeti gibi hirsizi hayirsever ilan etmedi....ey muslumaninim diye gecinen adam senin vicdanina sesleniyorum,evet cop birikimleri oldu,copculer copu toplamadi Sozen hoca onlar da insan gibi yasasinlar diye tarihte gorulmemis zam yapti,ama onlar Sozen hocaya ihanet ettiler.Akapenin islama verdigi zarari hic kimse vermemistir,denemesi bedava,git cesaretin varsa akape mitinginde hirsiz vaaaar diye bagir....sana diyom musluman emmi...vicdanin varsa cevap ver..........,bakara makara yapti bu akapeliler sesin cikmadi,hirsizlari hayirsever yaptilar sesin cikmadi,susmayi sectin oyleyse hep sus muslumanim deme bari.

Avatar
hasan 2019-01-10 18:26:42

gitmişken şu binaliy igörevden alsanda malum kendisi istifa etmiyor.adam gibi adaletli herkesin içine sinen namuslu edepli hırsızlıkların olmadığı bir seçim olsa diye sorsan.sonrada çıkıp ne cevap aldığını milletle paylaşsan

Avatar
osti 2019-01-10 19:08:12

[no chp yazan] şahıs kendinden haberi yok biraz bilgi sahibi olda ondan sonrakonuş fitne yapma

Avatar
GELE ME 2019-01-10 18:20:04

IKISI DE GÜRCÜDÜR PARTI FARK ETMEZ ERDOGAN BU SEBEPLE GÖRÜSÜYOR

Misafir Avatar
bin aile.. 2019-01-10 19:30:35 @GELE ME

imamoılu ğürçü mü..vay be..oy yok..oylarımız saadete gidecek.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ASKER 2019-01-10 22:42:25

Senin orada ne is ceviriyorsun,yoksa Sende AKP'ye calisiyorsun ??? Ince RTE gorustu ve sonra AKP 'nin kazikini yedi !

Misafir Avatar
zaray 2019-01-11 01:59:03 @ASKER

İmanoğlu ikinci bir İnce vakasıdır arkadaşlar ben bu adam gelince hiç umudum kalmadı malesef çok üzgünüm bu adamlada bu iş olmaz olmaz bittik kaybettik bence ben yinede oy vereceğim tabiki ama ben yurt dışına yerleşiyorum artık ülke kalanların olsun geçmiş olsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erow 2019-01-11 01:56:33 @ASKER

kesinlikle katılıyorum sana ince gitti inceyi kaybettik bu gitti bunuda kaybettik diyebiliriz bunlara akp beyaz dosya içinde tehdit zarfı veriyor okuyunca geri alıyor kesin seçim öncesi tehdit edildi ben imamoğlunu gözüm tutmadı yanlış adamı seçti chp yine yazıklar olsun yinede destekleyeceğim malesef kılıçtaroğlu sen çok yaşa

Beğenmedim! (0)