Ekrem İmamoğlu'ndan İstanbullulara müjde!

CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, İstanbul'un sorunlarına çözüm önerilerini bir videoyla anlattı.

Ekrem İmamoğlu'ndan İstanbullulara müjde!

CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, İstanbul'un sorunlarına çözüm önerilerini bir videoyla anlattı.

14 Şubat 2019 Perşembe 14:14
Ekrem İmamoğlu'ndan İstanbullulara müjde!

İmamoğlu Twitter hesabından bir videoyu, "İstanbul'da yaşamı ucuzlatmak için kalıcı çözümlerimiz var. Üreticiden sofraya destek zinciri, eğitim destek paketi, ulaşımda özel indirimler, su faturasında % 40 indirim, kreş ve gündüz bakım evleri ile vatandaşlarımızın harcamalarını düşüreceğiz" notuyla paylaştı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-14 15:52:33

Yolun ve bahtin açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı.

Misafir Avatar
İMAMOĞLUDA KÜÇÜK pinokyo oldiiii 2019-02-15 08:46:13 @Gereksiz

sen ha, halka ucuz ve kaliteli ürün üretimi yapacakmış? nerde nasıl ne zaman kimle? ya İmamoğlu kuzum gt git işine git. halkın İstanbullunun aklı ile alay etme.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Bu küstah GÜRUH pislik yapar 2019-02-14 16:45:52 @Gereksiz

Marmaray açılıncada alay etmişlerdi. tren üç beş saniye sadece 3 veya 5 saniye geçikince alkışlı protosto yapıyorlardı. dört dakikada gelen tren 3 beş saniye gecikmeye alay ediyorlardı tren gelince süt dökmüş kediye dönüyorlardı. ama pes etmiyordular ellerndeki pet şişelerle istasyona su döküp basına sızdırıyordlrdı yandaş gazetelerde başlık geçiyordu ".MARMARAY SU SIZDIRIYOR, ELLERİNDE PATLADI" GİBİ KÜSTAH YAYINLAR YAPTILR AMA SONUNDA KUZU KUZU KAÜLLENDİLER HEMDEEE MARMARAYI TEPE TEPE KULLANIYORLA. ŞİMDİ TANZİM LERE TAKMIŞLAR. BUNLARI FENA YAAA

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
eyy chp , eyy imamoğlu 2019-02-14 16:41:18 @Gereksiz

Siz İstanbula sorun çıkartmayında sorun çözmeniz sizin olsun. Lütfen İstanbuldan uzak durun.

Beğenmedim! (7)
Avatar
rüyanda görürsün 2019-02-14 15:39:01

terör ittifakının adayısın madem yenilgiye mahkumsun.

Misafir Avatar
yaşşa hemşerim trabzonlu 2019-02-14 16:35:00 @rüyanda görürsün

trabzon arkandayız gürcü rizelilere erzincanın andavarlılarına oy yok.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KAĞAN SEVİM 2019-02-14 15:45:29 @rüyanda görürsün

Kimliksiz şerefsiz kimsin ulan sen, herkesi teröristlikle suçluyorsun, papağan gibi duyduklarını tekrarlıyorsun

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tanzim satış 2019-02-14 16:33:00

“UCUZ MAZOT UCUZ BENZİNİ ÇOK ÖZLEDİK” :

Benzin fiyatlarının yüksekliğine dikkat çeken MHP miletvekili Enginyurt, şu ifadeleri kullandı: “Hazır Tanzim satış işine el atmış iken, bir de AKARYAKIT TANZİM SATIŞ istasyonları da kursak diyorum. Ne güzel olur; ucuz mazot, ucuz benzini çok özledik.”

Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-14 19:40:21

Bana siyasi yorum yapan aklıbaşında insanlardan birisi halinden kötü ne var yazsın eğer YOKSA gelelim teraneye bahçeli saray için ne demişti kaçak saray cumhurbaşkanı ERDOGAN için ne demişti halinden cumhurbaşkanı olmaz şimdi gelelim sadede hacı HACIYI BULUR MEKKEDE HAIN HAINI BULUR KACAK SARAYDA

Avatar
Paha 2019-02-14 16:07:55

İstanbul'da hayatı pahalılaştırmak gerek. Üç kere suç işleyenler sibiryaya sürgün edlmeli

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-14 23:03:42

Oy almak için maymuncuk rolü oynayan imam oldu papaz

Avatar
aydın 2019-02-14 17:41:35

sen önce ilçelerdeterörist pkk a maşası hdp ye verilen meclis üyeliklerinin önüne geç oku hürriyet gazetesinde yalçın bayeri bak neler oluyor,yoksa darmadagan olacak yeni chp 31 martta

Misafir Avatar
aydın 2019-02-15 11:09:57 @aydın

BAKIN HDP Lİ VEKİL PKK YI NASIL SAVUNMUŞ---PKK ile olan bağını ortaya koydu

Bir vatandaşın sosyal medyadan "Terör örgütü PKK'yı bitireceğiz, çaresizsiniz." çıkışı HDP'li Nadir Yıldırım, terör örgütü PKK'ya olan bağını ortaya koydu.

Terör örgütü PKK'ya açıkça methiye düzen HDP'li Nadir Yıldırım, küstah açıklamasında, "Hiçbir zaman çaresiz olmadık. Çünkü PKK var. PKK bitmez. PKK nicelerini bitirdi faşistlerin. Sıranızı bekleyin. Sizi de bitirecek, topalınızla, reisinizle, havhav yapanınızla. Pek yakında." sözlerine yer verdi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2019-02-14 19:23:22

CHP bu seçimde her seçimde olduğu gibi beyaz türklerin etkisinde kalarak HDP ILE değil iyi parti ile ittifak yaptı oysa AKP gibi çözüm süreci diye HDP ILE ittifak yap bütün seçimleri kazan tutmuş CHP ANDIMIZ diyor BE salaklar AKP gibi hdp gibi MHP gibi reddedin ANDIMIZI BAKIN oylar nasıl CHP YE geliyor türkiye karanlıklar ulkesi beyaz türk olmaya gerek yok ne demişti AKP diyarbakır milletvekili AKP başkan yardımcısı yasin AKTAY türk diye bir ırk yoktur türk SENTEZDIR yani tarla belli tohum binbesyuzelli o kadar