Erdoğan'dan Demirtaş kararı yorumu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AİHM'in verdiği Demirtaş kararını yorumladı.

Erdoğan'dan Demirtaş kararı yorumu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AİHM'in verdiği Demirtaş kararını yorumladı.

20 Kasım 2018 Salı 14:10
Erdoğan'dan Demirtaş kararı yorumu

Erdoğan grup toplantısının ardından değerlendirmelerde bulundu. Erdoğan, AİHM'in verdiği Demirtaş kararına ilişkin "Karar bizi bağlamaz" açıklamasını yaptı. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC-MEHMETÇİK 2018-11-23 15:46:12

FETÖ'NÜN DE , AKP'NİN DE , HDP'NİN DE , PKK'NİN DE , MHP'NİN DE ,
Y-CHP'NİN DE , İP'NİN DE , SİYONİZM'İN DE TAAAAAA....AQ....!!!!

Misafir Avatar
İSRAİL AJANI RTE !!!!!!! 2018-11-27 00:30:25 @TC-MEHMETÇİK

https://www.youtube.com/watch?v=QwUxqzQ1jTU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALTTAKİ AKP-MHP-PKK'LININ 1000 SÜLÂLESİNİ SİKİM ! 2018-11-26 18:36:24 @TC-MEHMETÇİK

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
konuyla ilgili video 2018-11-26 03:05:23 @TC-MEHMETÇİK

https://www.youtube.com/watch?v=3TBJj2rTgIo

Beğenmedim! (8)
Avatar
papazi da göndermiyecektin! 2018-11-20 14:16:11

AHIM karai seni baglamaz . Görecegiz !

Misafir Avatar
Osman 2018-11-20 23:17:18 @papazi da göndermiyecektin!

Selocan senin kabusun olacak,din tuccari hirsiz katil sahtekar pust.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cp 2018-11-20 20:30:56 @papazi da göndermiyecektin!

Ulan hitler bozuntusu pezevenk,batililarlar ayni karede gözukmek için milyarlarca rusvet dagittigini unuttun,islamci isit kopeklerinle bir bok yiecegini sandin,senin nasil bir açak oldugunun herkes farkinda

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
HAKARET ICERIKLI YORUM YAZANA 2018-11-20 19:29:29 @papazi da göndermiyecektin!

Büyük harflerle yorum yazan orospu evladi hakaret etmeden yorumyazamayan ipne. Terör yanlisi olanlari iyi tani .osloda pkk ile görüsenler, sinirda teröristler icin cadir mahkemeleri kuranlar ,hendek kazanlara gözyumanlar ve bebek katili aponun odasini nem emici duvar kagidi ile kapliyanlar seni siksin , orospu cocugu!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Dolar yukseliyor diye 2018-11-20 17:25:00 @papazi da göndermiyecektin!

papazi gondermek zorunda kalmisti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
papazi da göndermiyecektin 2018-11-20 16:22:02 @papazi da göndermiyecektin!

DİYEN SERSERİ. ....BU ACIKLAMA İLE SENIN NE KADAR TERÖR YALAMASI OLDUGUN BELLI ... .. PİS HERİF.. SİZİ ALIP GAZ ODASINA KİTLEYIP S..... LAZIM... ZİHNİYETİNİZİN AQ

Beğenmedim! (13)
Avatar
Bekir 2018-11-20 15:25:14

İşine gelince Avrupa ile iyi ilişkiler kurmalıyız-Avrupa sözleşmelerine imza atıyoruz" denilip hoşuna gitmedimi "Beni bağlamaz" demek insanlıkla dalga geçmektir..."Ben hiç bir yasayı takmam" denirse "asalarda seni takmaz" kim seni takar? Siyasi rakibini içeri attırıp kafana göre yargılama yaparsan o zaman bütün kanunları yasaları hiçe saymış olunur..Kim güvenir taraflı Akp yargısına?

Avatar
Yalan dünya 2018-11-20 14:58:38

Seçim yatırımı için anlaşırlarsa hdpyle yok ben öyle söylemedim siz yanlış anladınız demezse aha da ben burdayım,...Heryol mübah yeterki tahttından inmesin.....

Misafir Avatar
roja velad 2018-11-20 17:55:23 @Yalan dünya

eşşet gibi bağlayacak papazada öyle demiştiniz size daha çok oy vermeyeceğiz belediyelerinizi alıp hırsızlıklarınızı ortaya çıkaracağız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2018-11-20 16:18:18

Yine köseye itildi bizim caylaklar, eger sen o AIHM bir üyesi isen ki üyesisin, kararlarina da ister hosuna gitsin, ister gitmesin, uymak mecburiyetindesin, AIHM kararlari baglayicidir, hepimiz havlayan köpegin isirmadigini biliyoruz (Ata sözü)

Avatar
The İmam 2018-11-20 15:56:05

Fesli Kadir, 100 yıl önce bu topraklarda İngiliz parası ile Hilafet Ordusu kurarak, Yunanlıların yanında milli mücadele kahramanlarına kurşun sıkan vatan hainlerinin takipçisidir…

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-20 16:04:55

AİHM kararı bizi bağlamaz diyordu ama Akepeli Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2002’de seçilme hakkının elinden alındığı, ifade, din ve vicdan özgürlüğünün ihlal edildiği ve adil yargılanmadığı gerekçesiyle AİHM'e başvuruda bulunmuştu.

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-20 15:55:39

Akepenin kendi anketçileri bile oy kaybını saklayamıyorlar. Önümüzdeki seçimlerde akepenin ciddi hasaralacağını söylemi bile hepsini çileden çıkarıyor. Kaybetme endişesi hepsinin yüreğini sarmış bu kez. Anketlerde Türkiye’nin en önemli sorunu sıralamasında birinci yüzde 54.6 oranla ekonomi, ikinci sırada ise yüzde 13.4 oranla işsizlik gelirken, buna göre seçmenin yüzde 68’i ekonomiden kaynaklı sorunları Türkiye’nin en önemli sorunu olarak görüyor. Akepeli seçmenleri arasında refah seviyesinin düştüğünü söyleyenlerin oranı yüzde 42.2 oldu.