Erdoğan, Hatay'da kültür merkezleri olarak kıraathaneleri örnek gösterdi

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Hatay'da vatandaşlara hitap etti.

Erdoğan, Hatay'da kültür merkezleri olarak kıraathaneleri örnek gösterdi

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Hatay'da vatandaşlara hitap etti.

24 Şubat 2019 Pazar 18:35
Erdoğan, Hatay'da kültür merkezleri olarak kıraathaneleri örnek gösterdi

AKP'li Cmhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Hatay'daki mitingte Millet İttifakı'nın Ankara adayı Mansur Yavaş'ı dilinden düşürmedi. Erdoğan, "Ankara'da daha önce iki kez hezimete uğramış bir adamı yine piyasaya sürdüler, ama kimin adayı belli değil, parti ambleminden korkan aday olur mu?" ifadelerini kullandı.

Öte yandan Erdoğan, CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Ekrem İmamoğlu'nu hedef alarak, "İstanbul'daki adayları utanmadan sıkılmadan AKP'li belediyelerde kültür merkezi yok diyor. Uzayda yaşıyor herhalde. Sana Harbiye Kongre Merkezi diyorum. Kıraathaneler, Millet Bahçeleri diyorum." dedi. 

Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları;

- Hatay'da 16. mitingimi yapıyorum. Başka kim burada bu kadar miting yaptı?

- Ana muhalefet Ankara'ya sıkışmış vaziyette.

 Bugün 16'ncı il mitingimizi gerçekleştiriyoruz. Millet 33 gün sonra sandığa gidecek. Beyler hala Ankara'da liste savaşı veriyor.

- (Muhalefet partileri) Her seçimi ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar. Aday listelerini dahi zamanında seçim kuruluna teslim edemiyorlar.

- Ankara'da daha önce iki kez hezimete uğramış bir adamı yine piyasaya sürdüler.

- Ama kimin adayı belli değil. Parti ambleminden korkan aday olur mu?

- Çünkü insanımızın CHP amblemine oy vermeyeceğini, ellerinin terör destekli CHP'ye oy vermeye gitmeyeceğini çok iyi biliyorlar.

- (HDP'li siyasilerin mitinglerinden parçalar eşliğinde) Ne diyor, Kürdistan diyor. Türkiye'de böyle bir bölge var mı? Ülkemi bölmeye çalışan bu zihniyete Osmanlı tokadı atacağız.

- İstiklal Marşı'nı dahi okuyamayan bir genel başkana zillet ittifakı yakışır.

- CHP'ye gönül veren kardeşlerim siz bunlarla mı omuz omuza yürüyeceksiniz? Tarih sizi affetmez

- İstanbul'daki adayları utanmadan sıkılmadan AKP'li belediyelerde kültür merkezi yok diyor. Uzayda yaşıyor herhalde. Sana Harbiye Kongre Merkezi diyorum. Kıraathaneler, Millet Bahçeleri diyorum. Sen önce ayrıldığın belediyedeki çöpleri kaldır.

Son Güncelleme: 24.02.2019 19:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-24 18:54:08

Hatayli Görgülü bilgili insanlardan olusur, onlarinda CHP yi indirip sizin gibi gözü doymaz kuzgunlari sirtlayacaklarini düsünemiyorum, ama asil senin milletin sirtindan inmek gerek, yadigin haltlari kagida döksek 5 kilometre olur

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-03-02 00:18:17 @Dogru Söyler

ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR ULUSALCI PARTIYE

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-03-02 00:17:27 @Dogru Söyler

ULUSALCI PARTİ
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR ULUSALCI PARTIYE

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-03-02 00:16:14 @Dogru Söyler

ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR ULUSALCI PARTIYE

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-03-02 00:13:39 @Dogru Söyler

tele 1in sahibini biliyonmu lavuk herif pkknin dergisini yöneten kisidir hergun hdpkk propogandasi yapiyorlar ekranlarinda

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:42:53 @Dogru Söyler

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:30:58 @Dogru Söyler

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hatayli 2019-02-24 18:56:11 @Dogru Söyler

en azindan nankör degildir, Atasini kurtaricisini bilir, Hatayli FETÖ=AKP ci degildir

Beğenmedim! (0)
Avatar
g. 2019-02-24 18:46:00

gözünü sevdiğimin HATAYI .bak sana napcak........

Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:43:12 @g.

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:31:19 @g.

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal 2019-02-24 20:11:50

Bir Hataylı olarak derin ki bizler kültürümüzü BÜYÜK ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK den almış bir iliz senin dayatmaya çalıştığın Arap kültürünü red ediyoruz bırak bu boş lafları sen Ekonomiyi ne hale getirdiğinden bahset bir fabrikamı açtın 81 ilde onu söyle milleti 2019 yılında sebze kuyruğuna soktun be padişah efendi zaten ülkenin milyonlarca kıraathanesi var boş boş oturuyorlar sen önce ekmek kapısı aç insanlar eve ekmek götüremiyor artık HATAY sana güvenmiyor yalandan bıktı hırsızlıktan bıktı yandaşı zengin etmenden bıktı ayrışmadan bıktı senin konuşma üslübundan bıktı bıktı bıktı

Avatar
tego 2019-02-24 19:01:47

Kiraathanede de birileri kazanacak peki bos bos kiraathane de ne ögrenecek para kiraathaneyi isletenin cebini dolduracak.Herkes aya gider bu hala yaya gitmeye calisiyor insanlara egtim icin yatirim yap insanlar okusun ögrensin bilgi sahibi olsun Kiraathanede bir ögreten varmi gencler ne ögrenecek kiraathanede

Avatar
Tekin Baran 2019-02-24 20:00:45

SEN PARANOID SIN. TEDAVISIDE FILAN PARA ETMEZ. SONUN COK KOTU OLACAK.
BUTUN DIKTATORLER HATALARINI HAYATLARIYLA ODEMISTIR.

Avatar
cehalet 2019-02-24 18:54:11

Bosa konusuyor millet sandiga gidecek falan filan artik bu kelimeleri bosa sarfetmenin anlami yok bu ülkede bugüne kadar pozitif olumlu iyi sey yapmadin hala milletin parasiyla sehir sehir dolasip milletin parasini harcama sandik milletin isidir Senin süren coktaaannnnn doldu git birak milleti bulsun ülkeyi yönetecek basknini

Avatar
UTANÇ VERİCİ KERHANELER AÇACAKMIŞ AKLI SİKİNE VURMUŞ BU YAŞTAN SONRA SAPIK 2019-02-25 03:02:55

Aaaa ahlaksız adam utanmadan arnalmadan HATAYA KEHANE AÇACAĞIZ DİYOR .Oy alabilmek için bu yaşıma kadar bir çok cumhurbaşkanları başbakanlar gördüm hiç biri hiç bir ŞEHİRDE OY İÇİN KERHANE AÇACAĞIZ DEMEDİ .Bu adamın aklı buruşmuş çürümüş kokuşmuş İĞRENÇ SİKİNİE VURMUŞ BU YAŞTAN SONRA SİKİNİN HAVASINDA YUHH ARTIK YUH KERHALER AÇACAĞIM DİYOR KESİN İLK MÜŞTERİSİ DE recep tayyip erdoğan olur arap emine boşa bu sex manyağı üşütük kocan tayyibi .sapık tayyip sapık tecavüzcü .

Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-24 19:06:48

BU ADAM KONUSMAYI BILMIYOR KURTLERE OSMANLI TOKADI ATACAKMIS AMAN DIKKAT ETDE OSMANLIDAKI KURDISTANDAN TOKAT YEME