'HDP barajı aşarsa Erdoğan cumhurbaşkanı olamaz'

HDP İstanbul milletvekili adayı, gazeteci Ahmet Şık, "AKP meclis çoğunluğunu kaybedecek, Erdoğan da ikinci tura kalsa bile seçilemeyecek" dedi

'HDP barajı aşarsa Erdoğan cumhurbaşkanı olamaz'

HDP İstanbul milletvekili adayı, gazeteci Ahmet Şık, "AKP meclis çoğunluğunu kaybedecek, Erdoğan da ikinci tura kalsa bile seçilemeyecek" dedi

23 Haziran 2018 Cumartesi 08:58
'HDP barajı aşarsa Erdoğan cumhurbaşkanı olamaz'

HDP İstanbul milletvekili adayı Ahmet Şık, 24 Haziran seçimlerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. HDP’nin olağan koşullarda baraj sorunu olmadığını ifade eden Şık, HDP’nin baraj altında kalmasının, seçimde hile yapıldığının teyidi olacağını söyledi.

HDP’nin barajı aşması durumunda Erdoğan’ın cumhurbaşkanı olamayacağını ifade eden Şık, “İddia ediyorum, HDP’nin barajı geçmesi halinde AKP meclis çoğunluğunu kaybedecek, Erdoğan da ikinci tura kalsa bile seçilemeyecek! Çünkü 24 Haziran’da AKP’nin çoğunluğu sağlayamadığını gören seçmen Erdoğan’dan da kopacak” ifadelerini kullandı.(duvar)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.06.2018 20:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-06-23 09:27:34

100% katiliyorum...

Avatar
Simdi de PKK nin sözcülerini mi desteklyiorsunuz 2018-06-23 11:35:53

Yorumsuz

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-23 12:28:14 @Simdi de PKK nin sözcülerini mi desteklyiorsunuz

BU IS TAMAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2018-06-23 10:33:34

İkinci oylamada mhp de kopacak.rte ye oy vermezler cb olması için.
İlk turda oylarının işe yaranadığını görünce desteği çekerler tte den

Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2018-06-23 10:44:20

İkinci oylamada mhp de kopacak.rte ye oy vermezler cb olması için.
İlk turda oylarının işe yaranadığını görünce desteği çekerler tte den

Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2018-06-23 10:46:23

İkinci oylamada mhp de kopacak.rte ye oy vermezler cb olması için.
İlk turda oylarının işe yaranadığını görünce desteği çekerler tte den ,aptal değilya bunlar.

Avatar
aydın 2018-06-23 10:53:40

HALKA PKK YI DAYATMAYIN,AMACI HDP NİN PKK YI MESRULAŞTIRMAK,SORUNU BARAJ OLSA PKK YI RED EDER ALACAGI OY%15 HAZİRANDA ALMIŞTI

Misafir Avatar
aydın 2018-06-23 12:15:34 @aydın

SHP Yİ OYUNA GETİRDİLER YOK ETTİLER,SHP YE BİZ TERÖRLE İLİŞKİYİ KESECEGİZ MECLİSTE HAKIMIZI SAVUNACAGIZ DEDİLER VE DAHA MECLİSE GELDİKLERİ GUN KAVGA ÇIKARTILAR.PKK DEMECLERİ VERDİLER DERT BAŞ SHP Yİ HALKIN GÖZUNDE DÜŞÜRMEKTİ VE BİTİRDİLER.HATİP DİCLE ÜNİFORMALILAR HEDEFTİR DEDİ NORMAL,BU ZAT AVRUPA LI SİYASETCİLERE BUTUN KATLİAMLARI FAİLİ MECHULERİ KEMALİSTLER İŞLEMİŞTİR DEDİ,ANLAYIN TEZGAHI DERTLERİ İÇ SAVAŞ VE ATATURK CUMHURİYETİNİ YOK ETMEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ibine aydına bakmayın 2018-06-23 11:28:21 @aydın

satılık puşt

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-23 10:54:54

SEN TURUVA ATISIN,ATATURKCU GÖRÜNDÜN,VE İNSANLARI TERÖRE ÇEKTİ,DÜN DEMİRTAŞ ALMAN BASININA ___Öte yandan PKKnin bazı çıkışlarının da eleştiriye tabi tutulması lazım elbette. --BU lafı demiş bunun manası ne,pkk cılar

Misafir Avatar
ibine aydına bakmayın 2018-06-23 11:27:55 @aydın

satılık puşt

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-23 11:06:30

DİNCİ OLMAYAN KÜRT PKK VE HDP CE KUŞATILMIŞTIR ÇARESİZDİR.bakın demirtaş dün alman basınına demeç vermiş----Öte yandan PKKnin bazı çıkışlarının da eleştiriye tabi tutulması lazım elbette.--bu lafı demiş,bunların derdi barajı geçmek degil pkk yı meşrulaştırmaktır,dinci olmayan kürt esir alınmıştır çaresizdir,bu girdaptan çıkarılmalı 50 yırldır tarumar olmuştur

Misafir Avatar
ibine aydına bakmayın 2018-06-23 11:27:31 @aydın

satılık puşt

Beğenmedim! (0)