HDP'den Millet İttifakı'na destek geldi!

HDP sözcüsü Ayhan Bilgen, fox TV'de katıldığı programda ikinci tura Muharrem İnce veya Meral Akşener kalması halinde her ikisini de destekleyeceklerini söyledi.

HDP'den Millet İttifakı'na destek geldi!

HDP sözcüsü Ayhan Bilgen, fox TV'de katıldığı programda ikinci tura Muharrem İnce veya Meral Akşener kalması halinde her ikisini de destekleyeceklerini söyledi.

18 Haziran 2018 Pazartesi 11:11

HDP sözcüsü Ayhan Bilgen , Fox’ta İsmail Küçükkaya’nın konuğu oldu. Bilgen katıldığı programda Cumhurbaşkanlığı seçiminde ikinci tura kalınması durumunda ikinci tura Muharrem İnce veya Meral akşener kalması halinde her ikisini de destekleyeceklerini söyledi.

'BİZİM YARIŞIMIZ İKTİDARLA'

'Bu konuda çok netiz. Biz kişiler üzerinden siyaset yapmıyoruz. Erdoğan düşmanlığı yapmıyoruz. Biz sistemi eleştiriyoruz. Tek adam rejimi tüm adaylar için yanlıştır. Parti devleti anlayışı sistem olarak yanlıştır. Biz demokratik bir parlamenter sistemini savunan muhalaefet adayı kim olursa olsun destekleriz. Bu politik tutum etrafında kim olursa olsun destekleriz'


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2018 11:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-18 13:13:43

iKiSiNDEN BiRiNi DESTEKLEMEK EN DOGAL SEYDiR BU SECiM TÜRKiYENiN KADERiNi CiZECEKTiR ONUN iCiNDE BEN HDP BARAJ ALTINDA KALMASIN DiYE OYUMU HDP YE VERDiM ORADA OY KULANAN VATANDASLARIN DÜSÜNCESi AYNI iDi iNSALLAH ÜLKEMiZ iCiN HAYIRLI OLUR

Misafir Avatar
@KECi COBANI x 2018-06-18 15:10:16 @KECi COBANI

vatan severlik böyle olur helal olsun ! bir pire icin yorgan yakilmaz her sahis Vatani icin elinden ne geliyorsa yapmali. HDP yi desdeklemek cikis yolu ise hic tereddüt etmeden harekete gecilmeli. Seni tebrik ederim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Demokrasi isteyenler 2018-06-18 11:49:43

bir tarafa tek adamlik otoriter sistem isteyenler bir tarafta. Demokrasi kazanacak.

Misafir Avatar
Fikrettin. 2018-06-18 15:06:26 @Demokrasi isteyenler

Bu kürt vatandaslar kadar yürekli hic bir parti ve kurulus yok. Digerleri korkularindan kürtlere destek olacagiz diyen tek bir Allahin kulu yok. Niye ? tayyipden ve secimleri kaybetmekten korkuyorlar, tayyipin savcilari hemen tutuklatir.(destek derken pkk yi kastetmiyorum)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-18 11:32:01

herkes sandiga gitsin

Misafir Avatar
zoraki toplama ile MİTİNG. 2018-06-18 12:16:31 @Millet İttifakı KAZANACAK

baba mitnge gittinmi ? aydın bey..
kaç tane ist.dan olanlar var..1.300.bin .kişi deniliyor..ancak yarısı dışarıdan başka illerden suriyelilerden ve diğer devletlerden getirildiğinide biliyormusun..milletin parası ile alınan belediye otobusleri vatandaşı taşımıyor..MİTİNGE servis yapıyor..haklarımız Allah huzurunda haram olsun..akp.ye.ve oy verenlerine..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aynen 2018-06-18 12:03:08 @Millet İttifakı KAZANACAK

Aynen zaten Sömürü güçleride böğle yapmanızı itiyor. hdp, chp, iyi parti sp bunlar bir birlerinin aynısı.

Beğenmedim! (7)
Avatar
aydın 2018-06-18 11:46:26

HEM PKK YI DESDEKLEYİN HEM CHP Yİ,NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ,PKK YI MEŞRULAŞTIRMAK MI

Misafir Avatar
@aydın x***#### 2018-06-18 15:12:23 @aydın

salak, soygunculari uzaklastirmak icin. Simdi anladinmi ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şişirme kafaları..bas git.................... 2018-06-18 12:18:18 @aydın

AYDIN git işine...sen başka devlete git...burası sana büyük..
sinirlendirme insanları..bak küfür ediyorlar..akıllı ol

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-18 11:47:56

BU HDP EN BÜYÜK ERGONOKON TEZGAHCISIDIR AVRUPADA BUNLARIN PARTİLİLERİ CHP Yİ ERGONOKONCULUKLA ATATURKCÜLERİ GELMİŞ GEÇMİŞ BUTUN KATLİAMLARLA FAİLİ MECHULLERLE SUÇLUYORLAR BUNLAR BOP TAŞRONU ATATURK DÜŞMANI

Avatar