İmamoğlu'ndan Erdoğan'a 'çöp' yanıtı

CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı İmamoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "Beylikdüzü'nde arka mahallelerde çöp yığınları var.

İmamoğlu'ndan Erdoğan'a 'çöp' yanıtı

CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı İmamoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "Beylikdüzü'nde arka mahallelerde çöp yığınları var.

12 Şubat 2019 Salı 18:38
İmamoğlu'ndan Erdoğan'a 'çöp' yanıtı

CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan (İBB) adayı Ekrem İmamoğlu, 1 Nisan'da İBB başkanı olacağına inancının tam olduğunu belirterek, "Beni karşılamaya hazır olun Saraçhane'de" diye konuştu.

Sözcü'den Seda Önceler'in aktardığına göre, kendisi hakkında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yanlış bilgi verildiğini söyleyen İmamoğlu, şunları söyledi:
İmamoğlu, "Beni anlatmak kolay. Ne diyebilirsiniz ki benim için? Kötü bir şey diyemezsiniz. Zorlanırsınız, zorlanıyorlar. Bugün iktidar partisi zorlanıyor. Ne desek bu adamın hakkında? Bulamıyorlar. Yanlış bilgi yolluyorlar Sayın Cumhurbaşkanı'na. 'Efendim Beylikdüzü'nde çöp dağları varmış.' Vah vah vah! Sayın Cumhurbaşkan'mıza diyorum ki, bir hukukumuz var artık, arayın, bana sorun. Başkasına sormaya gerek yok. 'Var mı böyle bir şey' diye sorun, aldatmasınlar sizi."

Cumhurbaşkanı Erdoğan önceki gün yaptığı bir konuşmada, "Bu şehrin nereden nereye geldiğini çok iyi biliyorum. Yaşı elvermeyenlere bunu iyice anlatmamız lazım. Bu seçimde Bakırköy'ü de almamız lazım. Bakırköy'ün AK Parti belediyeciliğini görmesi lazım. Beylikdüzü'nde bile arka mahallelerde çöp yığınları var. Beylikdüzü bunun hesabını herhalde soracaktır" ifadelerini kullanmıştı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-12 18:59:24

Yolun ve bahtin açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı. Sen cevap bile verme projelerini vatandaşa iyi anlat yeter.

Misafir Avatar
merdo megri 2019-02-13 08:39:47 @Gereksiz

valla merdoğan cahil bir adam danışmanlar önüne ne koyuyorsa onu yiyiyor.gözleriyle gördüğü birşey yok.görmediği içinde söyledikleri yalandan ibaret elinde kuran dilinde yalan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çekmeceli 2019-02-13 08:34:43 @Gereksiz

İmamoğlu Beylikdüzünün kalkınması METROBÜS ün hizmetine bağlıdır. Büyükşehrin hizmetine bağlıdır. İmamoğlu Beylikdüzünd halkı ayrıştırdı. yapılan lüks konutlarla övünüyorsa oda İstanbula bir külfettir rant için yaptınız. Ataşehir ha kesa CHP belediyeciliği rant içindir. bunlar İstanbulun imkanlarını kendi yandaşlarına kullanırlar. bu chp den kurtulmak için 31 Martı bekliyoruz. sandığa gömülecek bu yalancılar. ve iş bilmezler.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Güneş 2019-02-12 18:59:39

Vatandaşın gündemi : Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi : Beka sorunu yaratmak, vatandaşlar arası ayrışma oluşturmak, gerilim startejisi ile beslenmek, muhaliflere hareket etmek ve ceza yağdırmak, gölgesi ile savaşmak, vatandaşın yaşadığı ve gideremedikleri her sorunu bir veya birkaç mihraka yıkmak,kendini aklamaya çalışmak. Akkoyunları uyutmak

Avatar