banner80

İnce'den Erdoğan'a çok sert İnönü göndermesi!

Muharrem İnce'den Erdoğan'a çok sert İsmet İnönü göndermesi!

İnce'den Erdoğan'a çok sert İnönü göndermesi!

Muharrem İnce'den Erdoğan'a çok sert İsmet İnönü göndermesi!

13 Ekim 2018 Cumartesi 21:05
İnce'den Erdoğan'a çok sert İnönü göndermesi!

CHP'nin 24 Haziran seçimlerindeki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnçe ise bu olaya kişisel sosyal medya adresinden tepki gösterdi. İnce, "Milli Mücadele kahramanımız İsmet İnönü’y  56 yıl önce çekilen bir fotoğraf üzerinden eleştirenler ABD Başkanının attığı teşekkür tweetini çerçeveletip makam odalarına assınlar." dedi.

Muharrem İnce'nin açıklaması şöyle:

"Ajan, casus ve terör örgütleriyle ilişkili olduğu iddia edilen rahibin tanıkların ifadesini değiştirmeleriyle serbest kalmasından sonra ABD Başkanı Trump yardımları nedeniyle Tayyip Erdoğan’a teşekkür etmiş. 

Bu teşekkür bizler tarafından çok iyi bilinen Türkiye’de yargının bağımsız olmadığı gerçeğinin ABD Başkanı eliyle dünyaya duyurulmasıdır.

Bu teşekkür casus denilen rahibin bağımsız yargı kararıyla değil ABD’nin isteği ve Tayyip Erdoğan’ın yardımıyla serbest kaldığını göstermektedir.

Rahibin serbest kalması sürecinde yaşananlar ve serbest kaldıktan sonra edilen teşekkür yargımız adına da, ülkemiz adına da utanç vericidir. Bu durum yargılama sürecinin sorumlularının da gelecekte yargı önüne çıkarılması gerektiğini ortaya koymaktadır.

Milli Mücadele kahramanımız İsmet İnönü’yü 56 yıl önce çekilen bir fotoğraf üzerinden eleştirenler ABD Başkanının attığı teşekkür tweetini çerçeveletip makam odalarına assınlar." 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EVLIYA 2018-10-13 21:14:18

Muharrem Bey hakli,cart curt ederek bu isler olmaz.Reismiymis neymiş ,sahte kabadayılara benziyor kabadayılar eyyt ettimi bizim Recep susuyor.

Avatar
köylü 2018-10-13 22:50:34

şeriatçılar delidir sıkıştıklarında her türlü yalanı söylerler çünkü emevi arapların icat ettiği namaz dininde zorda kalırsanız her türlü yalanı söyleyebilirsiniz diyorlar bütün dünya biliyorki şeriatçılar cumhuriyetimizi hileyle işgal ettiler yıktılar hukuku yok ettiler onun için bir kişinin ağzına bakıyorlar

Avatar
Yörük 2018-10-14 01:23:47

Doğru söze ne denir elinde Kuran dilinde yalan????

Avatar
D 2018-10-14 05:06:55

Çünkü o bir kahraman onun içindir bu kıskançlık .

Avatar
okur 2018-10-14 09:12:16

kizlariniz baş örtüsünden dolayı gavuristanda okudular,ya oğlanlar orada ne ariyordu?niye bir müslüman ülkeye gondermedin? Sonracigima efendime soyliyim kiz kısmı okuyupta ne olacak (!) demiyor musunuz?sen ne zamandan beridir amerikayi övüp ülkemizi yeriyorsun,Burak oğlan hâlâ orada ne arıyor

Avatar
teyyo okusun 2018-10-14 10:45:16

İstanbul’da devlet eliyle açılan ilk alışveriş merkezinin adı Galleria olursa devamı nasıl olur dersiniz? Buyrun: Atrium, Capacity, Flyinn, Airport, Town Center, Mayadrom, Metro City, Atirus, Carium, Optimum, Deposite, Grenn Mega, Colony, Olimpa, Optimum, G-Mall, Maxi City, Olivium, Upda, Capitol, Carousel, City’s Nişantaşı, Addres, Astroia, Kadir Has Center, Aquarium, Atirus, Autopia Otomobil, Beyaz City, Beylicium, Blackout, Fabulist, Foxcity, Historia, Kardiyum, Kemermall, Lilyum, Maxi, Metronom, Metroport, Neocity, Neomarin, Palladium, Paradise, Parkway, Polcenter, Prestige, Sapphire, Tepe Nautilus, Verde Molino, Viaport, World Atlantis...


Konut Projelerine Yabancı İsim Koyma Zorunluluğu mu Var?

İstanbul’daki konut ve yaşam alanı isimlerinden birkaç örnek: Uphill Court, Kentplus Ataşehir, Incity, Fîbalife, Evidea, Sunflower, Millenium Park, İstanblue, Antrium Residence, Elysium Residence, Arterium Residence, Pelican Hill, Rings İstanbul, Agena Park, Nev İstanbul, Adanus Park,

Avatar
vatandas 2018-10-13 23:39:02

KK partiyi ,Ince ye biraksaydi bugun chp de,ulkede bu durumda olmazdi.Tek basina butun olumsuzluga ragmen partinin oylarini artirarak,chp nin alternatif olacagini gosterdi.KK hala yandaslari ile hile pesinde,koltuk kovaliyor.

Avatar
teyyo okusun 2018-10-14 10:46:28

Konut Projelerine Yabancı İsim Koyma Zorunluluğu mu Var?

İstanbul’daki konut ve yaşam alanı isimlerinden birkaç örnek: Uphill Court, Kentplus Ataşehir, Incity, Fîbalife, Evidea, Sunflower, Millenium Park, İstanblue, Antrium Residence, Elysium Residence, Arterium Residence, Pelican Hill, Rings İstanbul, Agena Park, Nev İstanbul, Adanus Park, Anthill Residence, İstanbul Lounge, Nish İstanbul, Airport Hill, Yooİstanbul, Terrace Hill, Spradon Teras Evler, City Forever, Atirus Hill, Konformist Residence, G Plus, Plis Flats, Kent Palas, Elite City, Academia Apartments, Merihome, Parkone, Avenue Residence, Lavinya City, Fi-Yaka Fi-Tower, Crown Residense, Rose Marine, Citycourt Konutları, Home Art, Evviva Yaşam Merkezi, Ukra City, İstanbloom, İnnovia Evleri, Orion Park, Astrum Towers, Hera Clup Residence, Spine Kule Tower, Colorist, Mimarhill Residence, Green Garden City, Miyansera Evleri, Beyaz City Residence, Çınar Olimpia Park Konutları, Middleist, L’ist İstinye Suites, Mors Vizyon, Glori