banner87

İnce: Seçim öncesi partide tartışma çıkarılmaz

Muharrem İnce, CHP Şehzadeler İlçe Başkanlığı ve CHP Manisa İl Başkanlığı'nı ziyaret etti.

İnce: Seçim öncesi partide tartışma çıkarılmaz

Muharrem İnce, CHP Şehzadeler İlçe Başkanlığı ve CHP Manisa İl Başkanlığı'nı ziyaret etti.

15 Kasım 2018 Perşembe 19:16
İnce: Seçim öncesi partide tartışma çıkarılmaz

CHP eski Grup Başkanvekili Kemal Anadol'un organ yetmezliğinden yaşamını yitiren eşi Seren Anadol'un (76) cenaze törenine katılan Muharrem İnce, programı kapsamında Manisa'ya geçti.

CHP Şehzadeler İlçe Başkanlığı'na gelen İnce, parti binası önünde tezahüratlar ve alkışlarla karşılandı.

Vatandaşlarla hatıra fotoğrafı çektirdi. Ardından Şehzadeler İlçe Başkanlığı'nı ziyaret eden İnce, daha sonra CHP Manisa İl Başkanlığı binasına geçerek basın açıklaması düzenledi.

DİYANET İŞLERİ BAŞKANINA ELEŞTİRİ

Konuşmasına Yazar Abdulkadir Mısırlıoğlu'nu ziyaret eden Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş'ı eleştirerek başlayan İnce, şunları söyledi:

"Türkiye'nin bunca problemleri varken, Türkiye'nin gündemine bakın. Türkiye'nin gündeminde ne var? Bir meczubu ziyaret eden Diyanet İşleri Başkanı var. Toplumda çimento olması gereken, toplumu birleştirmesi, kucaklaştırması gereken birinci kişi kim diye sorsanız, 'Diyanet İşleri Başkanı' derim.

Din adamıdır. Büyük bir organizasyonun en başındadır. Barıştan, kardeşlikten, kucaklaşmaktan söz edecek bir numaralı kişinin yaptığına bakın, 9 Kasım günü 'Keşke Yunan galip gelseydi' diyen birisini ziyarete gidiyor. Bu nasıl bir din adamlığıdır. Bu nasıl bir İslam anlayışıdır. Çekinmeden eleştireceksiniz. Kim ne derse desin."

"SENİN DÖNEMİNDE YIKILAN CAMİ HİÇBİR DÖNEMDE YIKILMADI"

Eleştirilerini sürdüren İnce, "Türkiye'nin gündeminde hayat pahalılığı olması gerekiyor. Gündemde işsizlik, çocuklarımızın eğitimi olması gerekirken bir bakıyorsun, 'Camiler ahır yapıldı' diyorlar. Yalan söylüyorsunuz, camiler ahır falan yapılmadı. Senin döneminde yıkılan cami, Türkiye Cumhuriyeti'nin hiçbir döneminde yıkılmamıştır. Geçmişteki günlerdeki olaylara atıfta bulunarak hiçbir yere varamazsınız. Türkiye'nin bu ortamından herkesi kurtaracağız. Kimsenin bir kuşkusu olmasın" diye konuştu.

"SİYASETİ HEP İLKEYLE YAPTIM"

Kendisinin bir duruşu olduğunu savunan İnce, "Ben Muharrem İnce, siyaseti hep ilkeyle yapmışımdır. Benim için siyasette konjonktüre göre hareket etmek yoktur. Konjonktürden anlamam. Benim ilkelerim vardır. Dokunulmazlıklar konusuna karşı çıktım. Parti yönetimi dedi ki, bizi HDP'yle aynı kefeye koyarlar. Ben de dedim ki 'Koysunlar.' Ben hayır oyu verdim. Bugün olsa yine hayır oyu verirdim" dedi.

"BEN KONUŞURSAM DAĞLAR DİZE GELİR"

Partililere seçim öncesinde kendi aralarında tartışma yapmamaları gerektiğini söyleyen İnce, "Ben konuşursam dağlar dize gelir. Bana yapılan haksızlıkları konuşursam dağlar dize gelir. Ama konuşulmaz. Seçim öncelerinde partide tartışma çıkarılmaz. Seçim öncelerinde kan kusacaksın, kızılcık şerbeti içtim diyeceksin" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erkan 2018-11-15 21:35:01

kisi olarak severdim seni tahminim odurki akp nin pic kurulari senin ya bir acigini yakaladilar(bahceli ibnesini gay klübünde videoya cekmeleri,baykalin kasatleri gibi) yada seni mafyavari tehditler ile susturmayi basardilar...yoksa sen böyle bir insan degildin en azindan buna inanmak istiyorum...akp denen pic sürüsünün pislikleri er gec ortaliga sacilacak, gercekler inatcidir

Misafir Avatar
uslu 2018-11-16 11:00:15 @erkan

Chp halkın gözünde bir siyaset hastalığıdır ve ABD virüsüdür. toplum bu virüsten kurtulmak istiyor. fetönün yeni karargahı CHP dir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Anket 2018-11-16 10:59:20 @erkan

CHP nin başındaki kemal kılıçdaroğlu İBB ye aday olsun KAZANAMAZ. kazanır diyenleri göreyim.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
komikler bunlar, ince kahkahası bu 2018-11-16 10:57:46 @erkan

GE buraya muarrem.:-)))
geldim len kemo, ne terbiyesiz adamsın len kemo ne demek GE buraya muarrem.
olum sevdiğimden anlasana. hadi be sende sevecek kalpmi var MAL.
sen öyle san ince bana keml derler MAL değil. ince kahkaha basıyor:-))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
allah affetsin diyen eski fetöcü 2018-11-16 08:34:50 @erkan

Hem cumhuriyet,
Hem de demokrasi öylesine “ kötü ve kötülüklere “ açık kapılar bırakmışlarki !
Bu açık kapıdan giren kötüler,
İnsanı!
insan da
doğayı kirletip köreltiyor...
...
Cumhuriyet ve demokrasi,
Örneğin hepimizin anlayacağı dilden,
Öyle insanlara,
Cumhurbaşkanlığı
Başbakanlık
Bakanlık
Milletvekilliği
Bürokratik makamlar
Para muslukları kapılarını açmışlarki!
Sanki,
İnsanlık ve doğa katledilsin diye...
.
Bu tür insanlar,
Kendini,
Ailesini,
Yönetmekten aciz,
Art niyetli nankör,
Asalak tipler...
...
İşte bu Mevkilerle taçlanan yine bu tipler,
İnsanlığı kör edip,
Doğayı kirletmekten başka bir şeye yaramıyorlar.
Tiksiniyorum...
...
Bu yüzdendir ki !
Bunlara ,
Bu kapıları açan,
Cumhuriyetten de,
Demokrasiden de,
Bazan nefret ediyorum...

Beğenmedim! (0)
Avatar
soru 2018-11-15 23:17:27

muharrem incenin üstü örtülmüs bir tecavüz olayi konusu akkillarda soru isareti birakiyor. akp nin elinde bu konuda bir seylermi var

Misafir Avatar
Daret Dik 2018-11-16 12:24:20 @soru

olsa ne yazar şeyine sağlık hacı hocalar hergün yapıyor o işi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
soru 2018-11-15 23:24:12

ÖZÜR DILEYEREK BIR YANLISI DÜZELMEK ISTIYORUM
tecavüz degil taciz olmasi gerekiyordu. özür dilerim

muharrem incenin üstü örtülmüs bir taciz olayi konusu akkillarda soru isareti birakiyor. akp nin elinde bu konuda bir seylermi var

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-11-15 21:25:55

Akepeli Cumhurbaşkanı büyük kentlerde ağırlığı koyarak bazı yerlerde durumu kurtarmaya çalışacak ama herkes için zor bir seçim olacak çünkü bu seçimde en etken ekonomik krizi ve yükselen eflasyon ve işsizlik değerleri. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu artık. Mutfakta yangın var yangın.

Avatar
Kara Fatma 2018-11-15 20:48:49

Yükselen eflasyon, işsizlik rakamları ve ekonomik krizi gündemden düşürmek için oynanan oyunlara lütfen alet olmayın. Yok Türkçe ezan, andımız polemikleri ile boş laf söylüyor veya ortaya bir konu atıyor. Maksat vatandaşı oyalamak veya kutup oluşturmak. Çünkü kutuplaşma yaparak akkoyun saflarını sıkı tutmak. Bak CHP'ye oy verirseniz ezan Türkçe olur, andımız gibi milliyetci söylemi tekrar okuturlar vb. oyunlarla ilerliyorlar. Neden bu günlerde Atamıza hakaret edenlere karşı bir şeyler söylemiyorlar, aksine el avuşturuyorlar. Kutuplanmasan besleniyorlar. Açıkladıkları 100 gün oldu, ne oldu? Vatandaş perişan edildi. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları karşı vatandaş lehine hiç bir şey yapılmadı. Vatandaş enflasyon canavarına ezdirildi. Mutfaktaki yangın söndürülmedi. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Avatar
aydın 2018-11-16 11:02:30

karayalçın takımı bunu kulandı,ince ye yuru dediler,sonra kılıçtarogluna bak ince gelir yönetimi bize ver dediler ,çünkü önce kurultay yapılmalı sonra yönetimde degişiklik olacak dedi murat karyalçın,bu sayede hdp e seviciler chp yi kuşattı

Avatar
aydın 2018-11-16 11:03:38

işne geldigi gibi konuş,o zaman niye partiyi böldün yönetimide hdp sevicilere verdi

Avatar
xs 2018-11-16 14:40:25

Ama haksızlığa karşı susmak doğrumu sayın İNCE bu Kılıçdaroğlu ve ekibi size hile yapıyor.