banner87

İnce'yi eleştiren o Danıştay üyesi bakın kim çıktı!

Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce’yi eleştiren siyasi mesaj paylaşan Danıştay Üyesi Aysel Demirel, TÜRGEV’de yönetici çıktı.

İnce'yi eleştiren o Danıştay üyesi bakın kim çıktı!

Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce’yi eleştiren siyasi mesaj paylaşan Danıştay Üyesi Aysel Demirel, TÜRGEV’de yönetici çıktı.

17 Haziran 2018 Pazar 12:34
İnce'yi eleştiren o Danıştay üyesi bakın kim çıktı!

Demirel, AKP lideri ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın çocuklarının yöneticileri arasında yer aldığı TÜRGEV’de “Genel Kurul Üyesi” olarak görev yapıyor.

Danıştay Üyesi Aysel Demirel, Twitter hesabından, İnce'nin türbanla ilgili geçmişteki açıklamalarını yönelik olarak, “Evet çok şükür başörtüsü mesele olmaktan çıkmıştır bugün gizlemeye çalıştığınız gerçek niyet ve çabalarınıza rağmen. Muharrem İnce zihniyetindekilerin yaşattıklarını unutmadık, unutmayacağız” diye yazmıştı. Aysel Demirel'in bu mesajına CHP'den ve  sosyal medyadan büyük tepki gelmişti. Konuya ilişkin  konuşan CHP'nin hukukçu milletvekili İlhan Cihaner, Demirel'in attığı tweetin kabul edilemez olduğunu ifade ederek, derhal istifa etmesi gerektiğini söylemişti. Cihaner, “Danıştay üyelerinin bir torba disiplin maddesi vardır. ‘Yüksek hâkimlik vakar ve şerefiyle bağdaşmayan veya hizmetin aksamına yol açan hal ve hareketleri' görülürse disiplin soruşturması yapılmak zorunda. Bu eylem tam da buna uyuyor. Hem hâkimlik vakar ve onuruna uymuyor, hem de tarafsızlık şaibesi getirdiği için hizmetin aksamasına yol açıyor. Kendisi de bunun bilincinde olduğu için tweeti silmiş” sözleriyle tepkisini dile getirmişti.

Kaynak: Sözcü

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.06.2018 12:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Serefsizligin 2018-06-17 13:21:57

ve sahtekarligin en yüksek mertebesi bu olsa gerek

Misafir Avatar
DİKDATÖR, KİM? 2018-06-29 09:22:20 @Serefsizligin

CHP ye bir kelime edeni hem chp yönetimi hemde seçmeni linç girişinde bulunuyor. yöneticiler kaba geçimsiz . seçmenleride gaz a gelen cahil saldırganlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
selda,,yeliz..nur,,birsen.. 2018-06-26 18:23:24 @Serefsizligin

BİZİM PARAMIZ HARAM OLSUN BÖYLELERİNE..KEFEN PARASI OLSUN..AKP.LİLERE..AMİN.
BU TOPRAĞIN ÜSTÜ VARSA ALTIDA VAR..
MEZARLARI ATEŞ DOLSUN..İNŞAALLAH..AMİN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yüzsüzlügün böylesi 2018-06-17 21:17:52 @Serefsizligin

utanmadan orda oturmaya, maaş almaya devam ediyor. haram haram herkesin vergisiyle o basindaki örtüyü aliyorsun, karnini doyuruyorsun.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bu kadının 2018-06-17 19:11:11 @Serefsizligin

canı SİBOP istiyor

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 18:31:33 @Serefsizligin

Yüksek Yargı'da yeni dönem PTT Genel Müdürü Danıştay Üyesi Oldu
https://www.youtube.com/watch?v=Xt9GoR_Hi6Y

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Bunlar yalakalar cetesi 2018-06-17 15:33:47 @Serefsizligin

Aynen

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ata 2018-06-17 13:05:11

Şimdi bunun gibi kanı bozuk adelet hukuk nedir bilmeyen serwfsizleri yargılama vakti geliyor...az kaldı sandığa...

Misafir Avatar
@Ata x****** 2018-06-17 15:37:30 @Ata

Vatanina, cocuguna, kendisine saygisi sevgisi olan mutlaka sandiga gidip bu hirsiz soysuzlarin gitmesi icin oy kullanmali

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-17 15:35:11 @Ata

25 haziranda kacanlari seyredin , bunlarin hepsi tayyipci oldugunu inkar edecek. Ayni fetoscular gibi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
senin türbanını yesinler 2018-06-17 13:07:05

o yakışmamış peçe veya afganlılar gibi burka tak 25 hazirandan sonrada doğru afganiztana sana orası yakışır yürü anca gidersin marş marş

Avatar
Omer 2018-06-17 13:06:55

Utanmadan birde baş örtüsü takmış...sen Allah'ın adaletin den hiç mi nasibini almadın...senin gelmisini geçmişini sıkım orospu...vatan hayini kanını sıkım senin amina kodumun yobazi

Misafir Avatar
@Omer x****** 2018-06-17 15:39:17 @Omer

Bunlarin dilinden yazmissin. anca böyle anliyorlar!

Beğenmedim! (2)
Avatar
bozo 2018-06-17 12:40:39

baska ne beklenirdiki.

Avatar
Nurali boz 2018-06-17 13:56:15

Cok gormeyin meslegi kutlu fahiselik hakimlik ise gecici

Avatar
nuh 2018-06-17 12:50:41

ceddini araştırın yahudi çıkmaz ihtimali yüzde 90

Avatar
Danıştay üyeleri tarafsiz olmali 2018-06-17 12:45:24

kuvvetler ayriligi sart

Misafir Avatar
@Danıştay üyeleri tarafsiz olmali x a cevap cev 2018-06-17 22:13:44 @Danıştay üyeleri tarafsiz olmali

Kokmus köfte, nasil anladin ? Senden korkulur akilli cocuksun. Yanliz baskalarina da ifsa etme emi, aramizda kalsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Danıştay üyeleri tarafsiz olmali x a cevap 2018-06-17 18:33:22 @Danıştay üyeleri tarafsiz olmali

vatan partili aydin sen hem mhp hem akp hem de vatan partisini savunuyorsun hayirdir haci ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Danıştay üyeleri tarafsiz olmali x 2018-06-17 12:51:15 @Danıştay üyeleri tarafsiz olmali

Hayret nasil tesbit ettin ? Kimsenin aklina gelmeyen bilinmedik bir seyi yazmissin.

Beğenmedim! (4)