İtirafın da böylesi: 25 yılın sorumlusu biziz

31 Mart Seçimleri’nde sonucu en fazla merak edilen yarış, İstanbul’da yaşanacak...

İtirafın da böylesi: 25 yılın sorumlusu biziz

31 Mart Seçimleri’nde sonucu en fazla merak edilen yarış, İstanbul’da yaşanacak...

07 Ocak 2019 Pazartesi 20:00
İtirafın da böylesi: 25 yılın sorumlusu biziz

31 Mart Seçimleri’nde sonucu en fazla merak edilen yarış, kuşkusuz 9 milyon 387 bin 327 seçmeniyle Türkiye’nin en kalabalık şehri olan İstanbul’da yaşanacak.

Bağlı kuruluşlarının da katılımıyla 34,8 milyar TL tutarına ulaşan bütçesiyle Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Mersin, Konya ve Kayseri’nin toplam bütçesinden daha fazla bir büyüklüğe sahip olan İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin yeni başkanı, Cumhur İttifakı adına yarışa katılan TBMM Başkanı Binali Yıldırım ve İyi Parti’nin desteğini alan CHP adayı Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’ndan biri olacak.

Seçimlere 84 gün kala bugün, düzenlediği basın toplantısıyla fiili olarak seçim yarışını başlatan Binali Yıldırım, tıpkı telefonda başarılar dilediği Ekrem İmamoğlu gibi 31 Mart’a kadar İstanbul’un sorunlarının konuşulmasını istiyor.

Amerika’nın Sesi’nden Hilmi Hacaloğlu’nun haberine göre prensip olarak daha az konuşup daha çok dinleyeceğini ve projeleri anlatmaya odaklanacağını belirten Yıldırım, İstanbul’a dair dikkat çeken açıklamalar yaptı.

Cumhur İttifakı adayı Yıldırım, “AK Parti İstanbul hareketiyle başladı. Dolayısıyla İstanbul’da geçen çeyrek asrın her türlü sevabıyla, günahıyla sorumlusu biziz. Bunu, herkesin bilmesini istiyoruz. Şimdi 31 Mart seçimleriyle beraber yeni bir dönemin belki bir 25 yıl daha sürecek yeni bir dönemin kapılarını aralamayı hedefliyoruz. İstanbul’un sorunu da var, sorunu olmayan ölüler ile delilerdir. Yaşayanların sorunları vardır.Sorun nedir? Birinci şey; ulaşım ve trafik. İstisnasız ulaşım ve trafik telaffuz edilen sorun. Nüfus yoğunluğu, kalabalık tarzında bir değerlendirme de var. 1994’te çöp, hava kirliliği konuşuluyordu. İstanbul’un 1.0 versiyon sorunları geride kaldı” dedi.

Binali Yıldırım, 24 Haziran seçimlerinde CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin seçim sloganını da kullanarak, “Şimdi endüstri 4.0 gibi, İstanbul’da 4.0 dönemi başlayacak” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.01.2019 20:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2019-01-07 20:15:01

Kendi makami olan başbakanligin yikilmasi can hiraş calişan bir kişden istanbululuara anca şer gelir!

Misafir Avatar
halo 2019-01-08 14:14:48 @Ossmann

bak binali senin yaşın geldi geçiyor biz beyni yeni genç adama oy vereceğiz ama bu komunist islam partisi olmayacak hdpde olabilir hdp sizden daha tehlikesiz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
salak yorumculara. sözde solcu bu tipsizler-- soru 2019-01-08 13:03:42 @Ossmann

lan angut bankalar kimin elinde telekomun kimin elinde tank paleti fabrikasinda katarlilar atölye acmis zengin olan a ka pe liler yurt disina paralarini kacirmislar. Lan dürzü bankalari yabancilara satanlarin neresi milli?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emekliler...memur masa... 2019-01-08 10:46:46 @Ossmann

Akplilere Allah indinde asla hakkımızı helal etmeyeceğiz...kendilerine % 25..emekli fakir fukara masa memurlarına %10 zam verdiler ...ancak daha zam alınmadan çarşıda pazarda herşey zam gördü..torba dahi para ile satılıyor..
bizden oy bekleme akp..mhp..bbp..asla ve asla. haklarımızda haram olsun..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salak yorumculara. sözde solcu bu tipsizler 2019-01-08 08:42:36 @Ossmann

-ulan sen ne anlarsın MİLLİ likten. senin en milli olan namusun bile ortak kullanıma vermişsin. pezevenk.. sen ve senin kafadan olanlar bu ülkenin önünde CAHİL PRANGALARDIR. topunuz yavşaksınız len . şeytana hizmet eden şeytan uşaklarısınız.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
seçmen. 2019-01-08 08:38:18 @Ossmann

CHP ve yandaşları RANT peşinde koşuyor. bu yüzden birbirlerinide yiyor bu talancılar. bu chp de hizmet falan fasa fuso bunlar TALAN peşinde. aman aman Bu chp yi belediyelerin başına getirirsek inanın yandık. aynen çakalların avını öldürmeden parçalamaları gibi bunlar korkusuzca şehirlerimizi talan ederler.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-07 20:35:46

Ya bu InBinAli Istanbulu Yunanistanla birlestirecegim derse ne olacak, bu ser ocaklarindan hersey beklenir

Avatar
zafer gürbüz 2019-01-07 20:59:21

akp ve föto

akp in fetöcüleri tutuklamasi, götün bokunu tutuklamasi gibi bir sey, göt göt olduktan sonra tabiki ondan bok cikar, cikolata cikacak degil ya.

Avatar
,,..-- mmmmmmm 2019-01-07 21:01:53

MÜSLÜM GÜNDÜZ DENEN SAPIK DIYORKI HILAFETIN ZEMMINI HAZIRLANIYOR OROSBU EVLADININ DEDEDIGINE BAKIN TÜRKIYENIN ADI MUHAMMEDDIYE OLACAKMIS BAK PICE UNUTMUS KENDI GECMISINI MEHDILIGE SOYUNUYOR YARATIGA BAK PIC CÜNÜP KIMSIN TÜRKIYE CUMHURIYETINI YIKACAK BABA GIGIDI GÖREMIYORUM

Avatar
........... 2019-01-07 22:30:51

Bir anadan dünyaya gelen yolcu
Görünce dünyaya gönül verdin mi
Kimi böyük kim böcek kimi kul
marak edip heçbirini sordun mu
Bunlar neden nedenini sordun mu

İnsan ölür ama uruhu ölmez
Bunca mahlukat var heç biri gülmez
Cehennem azabı zordur çekilmez
Azap çeken hayvanları gördün mü

Insandan doganlar insan olurlar

Hayvandan doganlar hayvan olurlar
Hepiside bu dünyaya gelirler
Ana haktır sen bu sirra erdin mi

Vade tekmil olup ömrün dolmadan
Emanetçi emaneti almadan
Ömrüyün baginin gülü solmadan
Varip bir canana ikrar verdin mi
varip bir cananın kulu oldun mu

Garip bülbül gibi feryat ederiz
Cehalet(cahiller) elinde küskün kederiz
Hep yolcuyuz böyle geldik böyle gideriz
Dünya senin vatanin mi yurdun mu

Avatar
............ 2019-01-07 23:50:32

Garip bülbül gibi feryat ederiz
Cehalet(cahiller) elinde küskün kederiz
Hep yolcuyuz böyle geldik böyle gitmeyiz
Dünya senin vatanin mi yurdun mu

Avatar
İyi mi? 2019-01-07 20:54:16

Akepe demek; beton rantı ve rant uğruna milli degerimiz olan fabrika, isletmeleri saray yandaşlarına satmak ve çalışan işçilerin kapı önüne koymak, Satılan fabrika ve işletmelerin arsalarını satmak veya bina inşaa etmek, Yeşili yok etmek demektir.

Misafir Avatar
nıt: @İyi mi? x---cevap 2019-01-08 08:41:06 @İyi mi?

anıt: @İyi mi? x---ulan sen ne anlarsın MİLLİ likten. senin en milli olan namusun bile ortak kullanıma vermişsin. pezevenk.. sen ve senin kafadan olanlar bu ülkenin önünde CAHİL PRANGALARDIR. topunuz yavşaksınız len . şeytana hizmet eden şeytan uşaklarısınız.

Beğenmedim! (1)
Avatar
............ 2019-01-07 23:43:06

Bir anadan dünyaya gelen yolcu
Görünce dünyaya gönül verdin mi
Kimi böyük kim böcek kimi kul
marak edip heçbirini sordun mu
Bunlar neden nedenini sordun mu

İnsan ölür ama ruhu ölmez
Bunca mahlukat var heç biri gülmez
Cehennem azabı zordur çekilmez
Azap çeken insanları gördün mü

Insandan doganlar insan olurlar

Hayvandan doganlar hayvan olurlar
Hepiside bu dünyaya gelirler
Ana haktır sen bu sirra erdin mi

Vade tekmil olup ömrün dolmadan
Emanetçi emaneti almadan
Ömrüyün baginin gülü solmadan
Varip bir canana ikrar verdin mi
varip bir cananın kulu oldun mu

Garip bülbül gibi feryat ederiz
Cehalet(cahiller) elinde küskün kederiz
Hep yolcuyuz böyle geldik böyle gideriz
Dünya senin vatanin mi yurdun mu