İzmir AKP'de Nihat Zeybekci bombası!

AKP’nin İzmir Büyükşehir adaylığı noktasında büyük oranda uzlaşı sağlandı.

İzmir AKP'de Nihat Zeybekci bombası!

AKP’nin İzmir Büyükşehir adaylığı noktasında büyük oranda uzlaşı sağlandı.

21 Kasım 2018 Çarşamba 23:24
İzmir AKP'de Nihat Zeybekci bombası!

AKP İzmir’de aday adaylığı başvuruları 16 Kasım’da son buldu. Kentte 128 kişi aday adaylığı başvurusu yapılırken temayül yoklaması da tamamlandı.

Bugün Erdoğan ve Bahçeli görüşmesinin ardından ise aralarında İzmir’in de bulunduğu 40 ilin  belediye başkan adayının açıklanacağı bildirildi.

İzmir Büyükşehir adayı ise büyük oranda netleşti. Ankara’ya giden İl Başkanı Aydın Şengül ve beraberindeki heyet Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AKP Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki ile görüştü. Genel Merkez’in İzmir ekibine Mart seçimlerinde büyükşehir adaylığı konusunda Nihat Zeybekci’yi düşündüğü söylendiği bildirildi.

Büyük oranda Zeybekci üzerinde uzlaşan Genel Merkez bir sürpriz yaşanmaz ise önümüzdeki günlerde adaylığı duyuracak. Öte yandan geçtiğimiz Pazar yapılan temayülde Ankara’dan gelen talimatla Zeybekci’nin ne durumda olduğu özel olarak sorulmuştu. Özellikle bazı ilçeler Zeybekci’nin adaylığı yönünde tavır belirlemişti.

Ayrıca partinin Zeybekci’yi Egeli bakan olarak İzmir’de sahaya sürmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 21.11.2018 23:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nerden nereye ? 2018-11-22 13:22:45

Bu 15 temmuzda meclisin garajina saklanip sonradan kahramanlik yalanlari atan sahsiyetsiz herif degilmi?

Misafir Avatar
it oglu itlere duyrulur, 2018-11-23 00:09:52 @Nerden nereye ?

tüm bu sahislarin kökünün ne oldugu, kim olduklari ve neye calistiklari arastirilmali ve ne icin bu koltuklara oturmak istedikleri Türk halkina aciklanmalidir ! Bu surati ve tipi bozuk dönmelere hatirlatmak lazim ki: Anadolu zor yurttur ve Türklerin vatanidir.Ebediyen Türk kalacaktir. Nokta.

Beğenmedim! (0)
Avatar
amcan başka yer bulamadımı 2018-11-22 00:20:28

orası izmir sana bol gelir denizli değil

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-11-21 23:36:10

Yoksulluktan geldiğini anlatmak için “Bu memleketin yırtık donlu Nihat’ı artık Ekonomi Bakanı” diyen Bakan Zeybekci, Sarıyer’de 11 milyon liraya yalı aldı..

Avatar
Dogru Söyler 2018-11-22 00:10:20

Bu Deniz'linin erken öten Horozu, erken öten horozun ne yapildigini da Izmir liler iyi bilirler

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-21 23:33:02

Yamalı pantolon dan boğazdaki villaya geçişin öyküsünü sizden dinlemek istiyorum

Avatar
hasan 2018-11-22 02:04:16

izmiri bok götürse bile akp izmerde kazanamaz,,kazanirsa supriz olur,,,,,cünki ülkede ne Kadar chp li varsa ege bölgesinde yasiyor,,,,adamlarin tuzu kuru,,,,,

Avatar
zeydi 2018-11-22 10:09:17

bunlar türkiyeyi geriye doğru uçuranlar değilmiyidi. başbakan demişti oyunuzu bize verin uçalım nereye uçtular acaba.

Avatar
Dogru Söyler 2018-11-21 23:38:33

Izmir lileri uyariyorum, gelmis gecmis en basarisiz bir Bakan Izmir'in icine eder, sakin bu Fetö serbetliye oy vermeyin

Misafir Avatar
Daret Dik 2018-11-22 08:19:22 @Dogru Söyler

fetöcü militan bıyık bırakmış kendini gizlemek için

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-11-22 08:00:52 @Dogru Söyler

hahahaaaa gelin bakalım boyunuzun ölçüsünü alın.gözden çıkardığınız bakan zaten bir moka yaramaz belediye başkanlığını nasıl yapsın.

Beğenmedim! (0)