Karamollaoğlu, reytinglerde Erdoğan'ı solladı

23 Mayıs 2018 Çarşamba günü reyting sonuçları belli oldu. Dün akşamın en merak edilen konusu, FOX'ta canlı yayına konuk olan Temel Karamollaoğlu'nun mu yoksa TRT'de canlı yayına katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mı daha çok izleneceğiydi.

Karamollaoğlu, reytinglerde Erdoğan'ı solladı

23 Mayıs 2018 Çarşamba günü reyting sonuçları belli oldu. Dün akşamın en merak edilen konusu, FOX'ta canlı yayına konuk olan Temel Karamollaoğlu'nun mu yoksa TRT'de canlı yayına katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mı daha çok izleneceğiydi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 14:00
Karamollaoğlu, reytinglerde Erdoğan'ı solladı

Medyafaresi'nin haberinde yer alan reyting sonuçlarına göre, ilk 100 program listesinde Liderler FOX'ta programı reytinglerde TRT'nin Cumhurbaşkanı Özel yayınını geçti.

Saadet Partisi Lideri Temel Karamollaoğlu'nun FOX TV'de katıldığı Liderler FOX'ta programı Total'de yedinci, AB grubunda dördüncü, ABC grubunda ise beşinci sırada yer aldı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın TRT'de Pelin Çift ve Fatih Er'in sorularını yanıtladığı Cumhurbaşkanı Özel programı ise Total'de sekizinci, AB grubunda beşinci, ABC grubunda ise altıncı sırada yer aldı.


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 14:04:25

Allah (cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, diploması sahte olmayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Misafir Avatar
emekli assubaylar 2018-05-24 17:07:01 @TAMAM GARİ SIKILDIK

yaşasın karamollaoğlu gibi dürüst insanlar .neymiş fetöyü istemişlerde abd vermemiş bu rak bu ayakları koçum adam buraya gelse hakime bu işi erdoğanla beraber yaptık işte belgeleri dese hakim karşısına çıkacağını kendinde biliyorsun değil mi kerata seni mankurtlarını kandırmmmaya sdevam et

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-24 16:31:52 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP yandaslari televizyonlarda 2018-05-24 14:11:25

Millet ittifaki icine nifak sokmaya calisiyor. Neymis CHP ve SP birbirine zitmis felan. Anlamadiklari sey farkliliklarimiz olsa da hosgorulu olmayi ve huzur icinde beraber yasamayi saglamaliyiz. Zaten bu olmazsa ulkemiz asla kalkinmaz. CHP sadece dincilige ve din simsarligina karsidir, muslumanlukla hicbir zaman problemi olmamistir ve olmaz. Zaten Sn.Karamollaoglu da bunu soyluyor biz dinci deyiliz biz muslumaniz diyor

Avatar
metso 2018-05-24 14:11:21

Halk yalan dolan dinlemek ve korkak kanalları seyretmek istemiyor.

Avatar
Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-24 14:15:03

https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Avatar
Karamollaoğlu Cok Yaşa 2018-05-24 14:13:51

Millet ittifaki KAZANACAK MILLET TAMAM DEDI

Avatar
a.a. 2018-05-24 14:14:11

Sonunda EYVAH diyeceğin şeylere başta EYVALLAH deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa.

Avatar
Saadet Partisi COK YASA OYLARIMIZ SAADET PARTISINE 2018-05-24 14:17:47

Erbakan , Tayyip Erdoğan'ın nasıl gömlek değiştirdiğini anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=RCyxrjpdIik

Avatar