banner87

Kılıçdaroğlu'na göre CHP Kurultayı neden şenlikli olacak?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin 3-4 Şubat'ta gerçekleştireceği 36'ncı Olağan Kurultayına ilişkin açıklamalarda bulundu. 

Kılıçdaroğlu'na göre CHP Kurultayı neden şenlikli olacak?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin 3-4 Şubat'ta gerçekleştireceği 36'ncı Olağan Kurultayına ilişkin açıklamalarda bulundu. 

30 Ocak 2018 Salı 13:07
Kılıçdaroğlu'na göre CHP Kurultayı neden şenlikli olacak?

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Hafta sonunda şenlikli güzel bir kurultay yapacağız. Aday olan arkadaşlar var. Olabilir, normaldir. Çünkü CHP demokrasinin bütün güzelliğiyle yaşandığı bir partidir. İsteyen, dileyen herkes aday olabilir. Diğer partilerdeki kurultaylar, bizim partinin kurultayından farklılık gösteriyor. Onların büyük kısmında partinin organlarına atamayla geliniyor. Biz de seçimle gelinir, demokrasi bizim partimizde kurumsallaşmıştır. Herkes iradesini ortaya koyar, yarışılır, bir kişi kazanır ve genel başkan olur" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP 2018-01-30 13:33:44

Turkiyenin en demokratik partisi, sonsuza dek CHP, CHP forever, viva CHP, yasasin, anli sanli CHP.

Misafir Avatar
chp li değilim ama 2018-01-30 19:11:10 @CHP

inanın chp li değilim. ama kılıçdaroğlunun chp nin başında olmasına çok üzülüyorum chp adına. chp tabiki ana muhalefet partisi olacak bak Deniz Baykal zamanki chp iyiydi. kılıçdaroğlu chp yi HDP yaptı, pyd pkk yaptı. yahuuu:-((((((

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
siyaset 2018-01-30 19:06:35 @CHP

Şenliklimi kavgalımı? kılıçdaroğlu hayal ürünüdür ve hayellerde yüzüyor.
Bir babayiğit chp li çıksın chp den kılıçdaroğlunu kovsun ne olur. Atatürk e yakışmıyor bu parti şuan.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kilicdaroglumuzu baronlara karanlik 2018-01-30 14:13:17 @CHP

guclere yedirtmeyiz
CHP hep CHP forever CHP
CHPyi cok seviyoruzz gerisi yalannn

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kilicdaroglu cok yasaa 2018-01-30 14:11:36 @CHP

CHP kazanacak

Beğenmedim! (1)
Avatar
hande gül 2018-01-30 13:30:44

sayın kılıçtaroğlu artık yeter gitde bizde iktidara oynayalım yeter yahu yeter defol git artık..yaaa git yaaaa bizde iktidar olabilmekten bahsedelim heyecanımız geri gelsin yeni bir enerji patlaması yaşayalım..lütfen yaa

Misafir Avatar
@hande gül x-------------pişşt 2018-01-30 19:08:33 @hande gül

hande ne diyorsun sen ya adam kaset diyetini ödemek için ömür boyu sözleşme yapmış. kendisi gitmez yani gideme. chp liler indirmesi lazım bu ajan ı . FBI , CIA ajanı. kılıçdaroğlu.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hasan sori hande gül sori ali 2018-01-30 14:10:29 @hande gül

sen vatan partilisin
burda chp ayaklarindasin hadi ordan

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
senin CHPli olmadigin 2018-01-30 13:38:21 @hande gül

yaptigin yorumdan belli

Beğenmedim! (4)
Avatar
hande gül 2018-01-30 14:06:41

niye beyefendi iktidar olmak istemem c h p li olmadığımı mı gösteriyor..bu serseniş yanlış eyvah ki eyvah bizlere....

Misafir Avatar
evet eyvah 2018-01-30 14:27:48 @hande gül

hande gul hanim, Kilictaroglunu begenmeye mecbur deyilsiniz, ama elestiri sekliniz cok yanlis o kadar.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ali 2018-01-30 16:47:20

Elektronik sigara DNA'ları bozuyor: 10 yılda hastalıklar artacak
İngiltere’de yapılan bir araştırmaya göre elektronik sigara kanser ve kalp hastalığı riskini arttırıyor. Haber metninde on yıl içinde elektronik sigaranın sebep olacağı hastalıklarda artış yaşanacağı söyleniyor.

Avatar
AYDIN 2018-01-30 18:11:51